  • 21. Data: 2019-07-09 14:17:33
    Temat: Re: Pieszy ma pierwszeństwo przed pasami?
    Od: p...@g...com

    --Trzeba dzieci od malego uczyc - przed kazdym pasem zatrzymaj sie i rozejrzyc.
    Lepiej byc zdrowym, niz poszkodowanym.

    wszystkie 3 wypadki wydarzyly sie na zadupiach co wskazuje gdzie policja powinna
    skumulowac swoje wysilki :-) z drugiej strony lokalne wladze powinny wyskrobac srodki
    (w porozumieniu np z towarzystwami ubezpieczeniowymi) na sygnalizacje swietlna aby
    zdyscyplinowac towarzystwo ... wiekszosc problemow komunikacyjnych zostala juz dawno
    rozwiazana ale co niektorzy potrzebuja wiecej czasu ze wzgledu na tzw sejmowa
    ociezalosc umyslowa ... a do tego czasu rozgladaj sie czujnie :-)

  • 22. Data: 2019-07-09 19:14:41
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-08 18:47, LordBluzg(R) wrote:

    > Tak ale jest to odnosnie do tego, że kierowca pojazdu jak mógł złamał
    > wszystkie możliwe przepisy jakie można było złamać i nie nalezy włazić
    > pod koła takiemu debilowi, żeby nie zginąć.

    Bzdurzysz. To jest po to by nie włazili.

  • 23. Data: 2019-07-09 19:19:19
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-09 01:06, LordBluzg(R) wrote:
    > W dniu 2019-07-08 o 18:59, Budzik pisze:

    > Mnie raczej ciekawi, kiedy policja ustawi się w pobliżu przejść i będą w
    > końcu egzekwować takich jak: J.F., Zenka, Radka i paru innych :]

    "1. Pieszy, przechodząc przez jezdnię lub torowisko, jest obowiązany
    zachować szczególną ostrożność"

  • 24. Data: 2019-07-09 19:23:41
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-09 o 19:19, kk pisze:

    > "1. Pieszy, przechodząc przez jezdnię lub torowisko, jest obowiązany
    > zachować szczególną ostrożność"

    A kierowca nie musi przed przejściem?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 25. Data: 2019-07-09 20:09:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.07.2019 o 07:50, J.F. pisze:

    > Madry kierowca najpierw rozmawia z adwokatem :-)

    Ake po co? Sprawa jest jasna - przecież ma pierwszeństwo:P No chyba że
    nie ma i kierowca jest kozak w necie a pizda w świecie:P

    > Skoro przepis nakazuje zwolnic, to sie mowi "zdjalem noge z gazu,
    > ale pieszy mi wbiegl". Ewentualnie "pieszy czekal na chodniku, i nagle
    > wszedl mi pod auto, nic nie zdazylem zrobic" :-)

    No ale brak najważniejszego "przecież miałem pierwszeństwo" co w
    zasadzie sprawę zamiata. Tylko nie po myśli kierowcy.

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2019-07-09 20:27:25
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-09 o 08:59, 'TomN' pisze:

    > To jest tępy trollu cytat z raportu o którym pisałeś...

    Noi? Tympy trollu? A co miałeś zacytować, tympy trollu?

    > Zacznik

    Sracznik.

  • 27. Data: 2019-07-09 22:53:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zamiatanie sie konczy jak kierowca ma rejestrator jazdy i uwaza ze jest poszkodowany.
    Nie musi o tym od razu mowic niebieskiemu. Wystarczy ze mu powie zeby pisal kwit do
    sadu bo sam nie jest w stanie ustalic winnego. W miedzyczasie trzeba skopiowac film i
    po skopiowaniu powiedziec ze sie ma nagranie jak leming wlazl na przejscie. Wszystkie
    sprawy w gazetach koncza sie niekorzystnie dla kierujacego jak sprawe rozstrzyga
    policjant. Po skierowaniu do sadu czesto jest zupelnie inaczej.

  • 28. Data: 2019-07-09 23:22:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 9 Jul 2019 01:06:45 +0200, w
    <5d23ccb9$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>, LordBluzg(R)
    <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Mnie raczej ciekawi, kiedy policja ustawi się w pobliżu przejść i będą w
    > końcu egzekwować takich jak: J.F., Zenka, Radka i paru innych :] Wiem że

    Obecni wiceministrowie mają taką wiarygodność, że hoho -- z reguły trwa do
    pierwszego orzeczenia sądowego.

    Poza tym:

    Grzegorz Zubowicz, sekretarz sejneńskich struktur PiS, nie poniesie
    odpowiedzialności za wypadek, w którym zginął starszy mężczyzna.
    Sąd podzielił stanowisko prokuratury, że winny jest wyłącznie pieszy i
    zatwierdził umorzenie postępowania.

    W maju minionego roku, w Nieżychowie (powiat pilski) auto kierowane przez
    Zubowicza potrąciło przechodzącego przez jezdnię 69-letniego mężczyznę. Pieszy
    ,,przeleciał" nad pojazdem i spadł 25 metrów dalej. Nie udało się go uratować,
    choć został przewieziony helikopterem do szpitala.

    Zubowicz był trzeźwy. Na drodze nie było śladów hamowania, świadkowie
    twierdzili, że jechał szybko. Ale powołany przez prokuraturę biegły nie
    potrafił ocenić z jaką prędkością. Poza tym uznał, że 69-latek wtargnął na
    jezdnię, choć, gdy doszło do potrącenia, był na środku pasa ruchu.

    PS. Przechodził na pasach.

  • 29. Data: 2019-07-09 23:23:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 9 Jul 2019 05:17:33 -0700 (PDT), w
    <e...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > z drugiej strony lokalne wladze powinny wyskrobac srodki (w porozumieniu np z
    towarzystwami ubezpieczeniowymi) na sygnalizacje swietlna aby zdyscyplinowac
    towarzystwo ...

    Akurat doświadczenie pokazuje, że brak świateł często zmniejsza liczbę
    wypadków.

  • 30. Data: 2019-07-09 23:51:36
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    sprawe rozstrzyga policjant. Po skierowaniu do sadu czesto jest zupelnie inaczej.

    Nono, ostatnio jeden miał takie nagranie i wyszło że zamiast 50km/h miał
    60. Dostał w czapę i się skończyło :]

    https://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-polski
    e-drogi/wiadomosci/news-pijany-pieszy-na-czerwonym-w
    biegl-mu-pod-kola-kierowca-winny,nId,2894089