  • 11. Data: 2016-10-19 20:44:35
    Temat: Re: Pilot sterujący centralnym zamkiem
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Wracajac do tego tematu - kupiłem te plastikowe ktore proponował
    > PiteR i mam do nich jedno zastrzezenie - sa bardzo delikatne,
    > wkładasz do kieszeni i musisz bardzo uwazac zeby przypadkiem nie
    > otworzyc autka.
    >
    > Te z gumowymi przyciskami sa jednak pod tym względem lepsze.

    Mam uraz do tych gumowych. Nienawidzę ciskać z siłą Pudziana i nic.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 12. Data: 2016-10-19 23:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Mam uraz do tych gumowych. Nienawidzę ciskać z siłą Pudziana i nic.

    Może jak sie zuzyja.
    Na razie te gumowe dziąłają ok, trzeba nacisnac z podobna siła co
    oryginały.

    Natomiast te plastikowe spowodowały ze juz raz auto stało otwarte na
    parkingu.
    Teraz wiem, ze trzeba uwazac z nimi.

  • 13. Data: 2016-10-20 11:07:50
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-10-19 o 23:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Natomiast te plastikowe spowodowały ze juz raz auto stało otwarte na
    > parkingu.

    Może po prostu zapomniałeś zamknąć?
    Przecież przy przypadkowym otwarciu z pilota zamek (lub alarm) zwykle
    zamyka się (uzbraja się) sam po kilkudziesięciu sekundach.
    Czyżby nie wszędzie tak to działało?

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2016-10-20 14:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Miroo b...@b...brak.i.juz ...

    > Może po prostu zapomniałeś zamknąć?

    Mało prawdopodobne.

    > Przecież przy przypadkowym otwarciu z pilota zamek (lub alarm) zwykle
    > zamyka się (uzbraja się) sam po kilkudziesięciu sekundach.
    > Czyżby nie wszędzie tak to działało?

    Chyba nie. Własciwie w aucie w ktorym to mi sie stąło, to na pewno nie, bo
    to staruszek jest.

  • 15. Data: 2016-11-08 23:18:41
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-10-20 09:07, Miroo <b...@b...brak.i.juz> wrote:
    > Przecież przy przypadkowym otwarciu z pilota zamek (lub alarm) zwykle
    > zamyka się (uzbraja się) sam po kilkudziesięciu sekundach.
    > Czyżby nie wszędzie tak to działało?

    To jest "nowość", w popularnych samochodach od 2002-2003, przedtem było
    normalnie, przycisk do otwierania drzwi otwierał drzwi i były otwarte. A
    sterownik radiowy który autor wątku kupił chyba w ogóle nie ma wejścia
    żaby się dowiedzieć o otwartych drzwiach.

    BTW strasznie denerwujący ten system, jak się chce po przypadkowym
    zamknięciu otworzyć samochód i zostawić otwarty to trzeba niepotrzebnie
    trzaskać drzwiami.