  • 21. Data: 2013-11-05 18:24:23
    Temat: Re: Pirat drogowy z ITD - 12 minut 35 punktów.
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:5278f7f1$0$2285$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    967.html

    > Ja pier... Wiedziałem że to szmatławiec jest ale aż tak.
    > To opresyjne państwo wraz z jego poplecznikami jest coraz bardziej
    > bezczelne.

    to artykul z 2011r....

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 22. Data: 2013-11-05 18:38:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:3...@p...pl.inv
    alid...

    > E, tam. Jedno niebezpieczne wyprzedzanie a poza tym "normalna" jazda
    > śpieszącego się przedstawiciela handlowego.
    >
    > Ale to nie jest przedstawiciel handlowy... Może żona rodziła i się na
    > porodówkę śpieszył?
    >
    > A tak poważniej - w porównaniu z tym, jak się po polskich drogach
    > jeździło 15 i więcej lat temu, to nie było tak źle.

    W ogóle nie było źle, poza jednym przekroczeniem ciągłej linii, to raczej
    zwykła szybka jazda, tyle że sprzętu do wyprzedzania brak.
    Ale ani nie wymuszał, ani zbytnio nie przesadzał z optymizmem.
    A jak ktoś ma jakiekolwiek wątpliwości, o co chodzi z mandatami za
    przekroczenie limitu (czyli bez związku z za szybką jazdą), to gratuluję
    naiwności.
    Dajcie ludziom żyć i jeździć.....

  • 23. Data: 2013-11-05 18:40:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail r...@p...pl.invalid napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > Nie zgodze się.
    > Jedzie za szybko

    W którym miejscu?

    > (chociaz tutaj wiadomo, kto bez grzechu, niech pierwszy
    > rzuci iskrą), jedzie niebezpiecznie

    Może raz....

    Ogólnie - nie wychodź z domu, jak Cię trochę szybsza jazda przeraża.
    No i z tego co piszesz, potwierdza się, że nie jeździsz tylko się wleczesz.

  • 24. Data: 2013-11-05 19:03:53
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 4 Nov 2013 23:27:41 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >mam nadzieje, ze kierowca jakoś
    >szybko zarejestruje sie w pośredniaku.

    Buahaha. Okaże się że był "w akcji", a sygnałów zapomniał włączyć z
    pospiechu :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 25. Data: 2013-11-05 19:06:38
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 05 Nov 2013 19:03:53 +0100, jerzu
    <t...@i...pl> wrote:

    >Buahaha. Okaże się że był "w akcji", a sygnałów zapomniał włączyć z
    >pospiechu :)

    Aaaa, karfa, odpowiedziałem zanim film obejrzałem. Wóż techniczny ITD,
    za kierownicą pracownik cywilny. Ale nie zmienia to faktu, że i tak go
    jakoś tam wytłumaczą :) Swoją drogą jechałem za takim ostatnio na
    gierkówce od Częstochowy do Piotrkowa. Zaiste, szatan nie kierowca ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 26. Data: 2013-11-05 19:12:06
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 5 Nov 2013 18:38:49 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >tyle że sprzętu do wyprzedzania brak.

    150KM, tylko że zabudowa ciężka.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 27. Data: 2013-11-05 19:17:59
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 04 Nov 2013 21:29:57 +0100, Krzysztof 45
    <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    >http://www.youtube.com/watch?v=1UKeUlZk2xs

    "Nagranie otrzymała Główna Inspekcja Transportu Drogowego, która
    wydała w jego sprawie specjalne oświadczenie.

    "GITD podjęło natychmiastowe działania mające na celu ustalenie, kto z
    pracowników kierował pojazdem służbowym uwiecznionym na przesłanym
    nagraniu" - zapewnił Alvin Gajadhur, rzecznik prasowy GITD.

    Poinformował jednocześnie, że w stosunku do pracownika "zostanie w
    trybie pilnym wszczęte postępowanie dyscyplinarne".

    "Kwestię będzie wyjaśniało także Biuro Spraw Wewnętrznych GITD" -
    wyjaśnił w specjalnym oświadczeniu rzecznik GIDT."

    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/nagral-samo
    chod-inspektorow-drogowych-zarobiliby-35-punktow-kar
    nych-w-12-minut,368994.html

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 28. Data: 2013-11-05 19:32:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:h6di79tsovh2uhrn4b85jb0vrmug870vi6@4ax.
    com...

    > 150KM, tylko że zabudowa ciężka.

    To właśnie miałem na myśli.
    150 KM to jest fajne, ale w lekkiej osobówce.

  • 29. Data: 2013-11-05 19:33:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:thdi79tg3850un3lbc6p00eqa3oo6tas52@4ax.
    com...

> [...]
    >
    > Poinformował jednocześnie, że w stosunku do pracownika "zostanie w
    > trybie pilnym wszczęte postępowanie dyscyplinarne".

    I bogu ducha winny driver zostanie bez roboty, bo pismaki zajmowały się nie
    tym, co istotne.

  • 30. Data: 2013-11-05 19:39:50
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    >http://www.youtube.com/watch?v=1UKeUlZk2xs

    Tu kolejny :)

    http://tvp.info/informacje/rozmaitosci/prul-140-mied
    zy-domami-dla-dobra-gminy/12922884

    "Jechał 140 km/h w terenie zabudowanym, co odnotowały aż cztery
    fotoradary. Jednak mandatu nie musi się obawiać. Mowa o komendancie
    Straży Gminnej w Człuchowie, który testuje fotoradary. Drogowe
    eksperymenty komendanta oburzyły zwykłych kierowców i policję, która
    sprawdzi, czy nie złamał prawa. "

    http://jerzu.waw.pl GG:129280