  • 11. Data: 2019-10-10 22:53:57
    Temat: Re: Play "super oferta". :D
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Tylko banki chyba nie tak calkiem madre, skoro np dzwoni ... Millenium i
    > namawa na lokate na znakomite 2%.
    > A sam daje na koncie oszczednosciowym 2.7% ..
    >
    > Albo dzwonia z kredytem, a jakby tak zajrzeli w konto, to by nie dzwonili.
    > Ale moze  nawet bankowi nie wolno zajrzec w konto w celu
    > wyselekcjonowania listy klientow do zadwonienia z kredytem ?

    Często jest to outsourcing, czyli wynajęta firma zewnętrzna, i bank jej
    nie daje za dużo informacji o klientach.

  • 12. Data: 2019-10-11 07:54:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-10-10 o 16:48, Animka pisze:
    > Dlaczego nie załozyłeś sobie konta na ich stronie i sam nie sprawdzasz
    > bilingu, ani ewentualnie, w razie potrzeby nie zmieniasz różnych opcji.

    Wszystkiego tam nie widać. Patrz polecenie zapłaty, ochrona wyświetlacza...

  • 13. Data: 2019-10-11 13:22:27
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 10.10.2019 o 14:46, Akarm pisze:

    > Płacą im za bycie idiotami? ;)
    > Telemarketerzy z banków są w takim razie inteligentniejsi. Kiedy
    > proponowali mi jakąś pożyczkę, konsolidację kredytów, to po usłyszeniu
    > jaki procent teraz mam, dziękowali za rozmowę. Skoro nie mogli mi
    > zaproponować korzystniejszych warunków, to nie wygłupiali się z
    > oferowaniem gorszych.

    Wręcz przeciwnie - za polowanie na idiotów...

  • 14. Data: 2019-10-11 13:23:07
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 10.10.2019 o 18:50, ALEX MR pisze:

    > Mi ostatnio chcieli przedłużyć umowę bezterminową ;-)

    Pewnie chodziło o założenie pętli w powstać umowy terminowej, tak tej
    która jak się kończy to trzeba wypowiadać,. Co za imbecyl wpadł na
    pomysł aby kończenie umowy TERMINOWEJ musiało być finalizowane
    wypowiedzeniem....

  • 15. Data: 2019-10-11 13:23:36
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 10.10.2019 o 15:22, z pisze:
    > Po każdym zawarciu/przedłużeniu umowy w tej firmie trzeba dokładnie
    > sprawdzić na infolinii co jest włączone a co nie włączone, czy
    > polecenie zapłaty się nie zgubiło, czy dodatkowe pakiety gratis na x
    > mies. ładny pan w salonie wyłączył czy nakłamał tylko.
    > Też dostałem pakiet whuj mega do wykorzystania w 1 mies. od
    > konsultantki na infolinii. Tylko po co?
    >
    > GENERALNIE TA FIRMA SCHODZI NA PSY

    Może i schodzi, jednak w moim przypadku jest wzorem dla pozostałych
    operatorów.

  • 16. Data: 2019-10-11 13:23:58
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 10.10.2019 o 16:48, Animka pisze:

    > Dlaczego nie załozyłeś sobie konta na ich stronie i sam nie sprawdzasz
    > bilingu, ani ewentualnie, w razie potrzeby nie zmieniasz różnych opcji.

    Mam konto. Problem w tym że z tą kartą nie byłem na bieżąco. Tak że
    sprawdziłem dane tylko jakiś tydzień wstecz, a tam zero jakiegokolwiek
    transferu a stan konta zerowy.

  • 17. Data: 2019-10-11 15:31:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-10-11 o 13:23, Trybun pisze:

    > Może i schodzi, jednak w moim przypadku jest wzorem dla pozostałych
    > operatorów.

    Jaki masz staż w Pleju?

  • 18. Data: 2019-10-12 10:01:50
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 11.10.2019 o 15:31, z pisze:

    > Jaki masz staż w Pleju?

    Z 6-7 lat. Net mobilny i telefony. nawet nie ma czego porównywać do
    poprzednika, czyli Orange.

  • 19. Data: 2019-10-13 18:53:05
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-10-12 o 10:01, Trybun pisze:

    > Z 6-7 lat. Net mobilny i telefony. nawet nie ma czego porównywać do
    > poprzednika, czyli Orange.

    Ja pewnie z 10. Oprócz niekompetentnych konsultantów najbardziej
    wku...a mnie ich system. Z każdą kolejną umową są z nim większe problemy
    oczywiście na niekorzyść klienta. Psipadek? ;-)

  • 20. Data: 2019-10-13 23:39:30

    W dniu 2019-10-13 o 20:50, ANTI junta EUdSSR pisze:
    > Na to neoPRL ŁAJNO potrzeba takiego jak
    > Piłsudski, tenże wyplenił by 80% PADLINY i
    > znów stanęła by na nogi Polska!

    Jeśli mogłeś już głosować ;-) to napisz na kogo.

    Tak z dobrego serca. Chcę zrozumieć ;-)