  • 21. Data: 2019-10-15 07:51:57
    Temat: Re: Play "super oferta". :D
    Od: z <...@...pl>

    A jeśli byś musiał się za jakąś opcją polityczna opowiedzieć to kto by
    to był? Nie musi byś z Polski skoro masz obrzydzenie.

  • 22. Data: 2019-10-16 12:49:42
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 13.10.2019 o 18:53, z pisze:

    > Ja pewnie z 10.  Oprócz niekompetentnych konsultantów najbardziej
    > wku...a mnie ich system. Z każdą kolejną umową są z nim większe
    > problemy oczywiście na niekorzyść klienta. Psipadek? ;-)

    Nie wiem, od czasu gdy wprowadzono obowiązek wypowiadania terminowych
    umów, przestałem w ten sposób korzystać z usług operatorów. Natomiast
    korzystając z opcji "na kartę" nie mam co do jakości usług żadnych uwag
    krytycznych.

  • 24. Data: 2020-01-09 13:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    > Zadzwoniła dzisiaj do mnie konsultantka z Play z dostosowaną do
    > moich potrzeb ofertą dla firm. Wypytała o wszystko i kiedy
    > dowiedziała się, że za trzy numery płacę miesięcznie ok. 40 zł,
    > postanowiła przedstawić mi nową, doskonałą, ofertę, w której za
    > podobne usługi płaciłbym miesięcznie tylko 110 zł netto. :D
    > Była mocno zaskoczona i oburzona nawet, że wybuchnąłem śmiechem i
    > nie mogłem przez dobrą chwilę wydobyć z siebie głosu, żeby wyrazić
    > swój zachwyt nad jej propozycją. ;)
    >
    > Kurwa! Czy telemarketerzy to wyłącznie idioci?

    Leca sztampowo po scenariuszu rozmowy.
    to duzy problem bo telemarketerzy to jacy najgorsi z mozliwych
    sprzeadwców wiec i umiejetnosci sa jakie sa.
    Wiec zamiast słuchac i rzeczywiście staracsie dopasować do tego co im
    mowisz niby pytaja, nie słuchaja odpowiedzi i dalej klepią formułki.

    Do tego najbardziej marne proby manipulacji typu pytanie gdzie wysłać
    umowe pomimo tego ze kupujacy na nic sie jeszcze nie zgodził i masz obraz
    biednego sprzedawcy - minioszusta.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 23. Data: 2020-01-09 13:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Albo dzwonia z kredytem, a jakby tak zajrzeli w konto, to by nie
    > dzwonili.
    > Ale moze nawet bankowi nie wolno zajrzec w konto w celu
    > wyselekcjonowania listy klientow do zadwonienia z kredytem ?

    No przeciez nie ci dzwonia co maja dostep ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,