  • Data: 2019-03-13 13:52:56
    Temat: Płonące ATmega328p
    Od: Janko <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    od 12 lat realizuję różne projekty oparte na mikrokontrolerach Atmela.
    Używałem ATmega8, ATmega16, ATmega32, ATmega8515, ATmega128.
    Pół roku temu postanowiłem przesiąść się na nieco nowsze ATmega328P.
    No i od tamtego czasu spaliłem (albo nie?) 6 takich układów.
    Nie robię nic specyficznego, nadzwyczajnego przy pracy z tymi układami.
    Efekt jest taki że najczęściej w pewnym momencie programator przestaje widzieć układ,
    nie jest to spowodowane błędnym ustawieniem fusebit-ów (sprawdzałem).
    Ostatnio miałem przypadek kiedy programator widzi układ, można go zaprogramować ale
    nie działa żaden port, zarówno jako wejście i jako wyjście.
    Macie jakieś sugestie? czegoś chyba nie wiem jeszcze o tych układach.

    Pozdrawiam.