  • 11. Data: 2014-04-13 12:22:33
    Temat: Re: Płyty Gł. ASUSa a STEROWNIKI do XP ???????????
    Od: borsuk <b...@a...pl>

    W dniu 2014-04-13 00:35, Santana pisze:

    > Oj proszę, pisz do tej połowy ludzi bo tu to akurat NTG :P

    z jakim systemem współpracuje płyta gł to NTG?

    grupy dyskusyjne zdychają, ale puryści trzymają się mocno :)

  • 12. Data: 2014-04-13 12:23:19
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-12 23:11, y...@g...com pisze:
    > Otóż chcę kupic płytę główną Asus H81M-C ale chcę na niej
    > postawić MSWindowsXP
    > Okazuje się jednak, że producent nie dostarcza sterowników
    > pod XP:
    > http://www.asus.com/pl/Motherboards/H81MC/HelpDesk_D
    ownload/

    > Proszę o pomoc: SKĄD JE WZIĄĆ?
    > (Może jakieś zamienniki?)

    a jakbyś zassał Driver Packa jakiegoś nowszego, takiego co zajmuje 8GB
    to może to by dało radę?
    [kickass.to]driverpack.solution.14.0.407.final.drive
    r.packs.14.02.2.sochi.edition.updated.torrent
    a jak pomoże to koniecznie napisz na grupę!

  • 13. Data: 2014-04-13 13:50:00
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "borsuk" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-04-13 00:35, Santana pisze:

    > Oj proszę, pisz do tej połowy ludzi bo tu to akurat NTG :P

    >z jakim systemem współpracuje płyta gł to NTG?

    Co Ty, czytać nie umiesz? Facet się domaga sterowników a nie pyta z jakim
    systemem współpracuje płyta. NTG jak byk :P

    >grupy dyskusyjne zdychają, ale puryści trzymają się mocno :)

    Twierdzisz że grupy zdychają z powodu purystów? Myślę że bredzisz ;)

  • 14. Data: 2014-04-13 15:18:11
    Od: borsuk <b...@a...pl>

    W dniu 2014-04-13 13:50, Santana pisze:

    > Twierdzisz że grupy zdychają z powodu purystów? Myślę że bredzisz ;)
    czytanie ze zrozumieniem to sztuka, którą jeszcze nie opanowałeś, ale to
    już rzeczywiście NTG :)

  • 15. Data: 2014-04-13 15:21:38
    Od: borsuk <b...@a...pl>

    > Twierdzisz że grupy zdychają z powodu purystów? Myślę że bredzisz ;)
    czytanie ze zrozumieniem to sztuka, której jeszcze nie opanowałeś :),
    ale to już rzeczywiście NTG

  • 16. Data: 2014-04-13 15:36:26
    Od: y...@g...com

    Pszemol:
    |Gdybyś miał do wyboru tylko Vistę to bym Cię poparł.
    |Ale Windows 7 to bardzo dobry system - nie masz się czego bać.

    Prawdopodobnie masz rację że to dobry system.
    Ale XP także jest dobry.
    W sumie zdradzę ci tajemnicę - używam i tego i tamtego systemu (mam
    preinstalowanego na laptopach).

    Jednak skoro mam legalnego XP wcześniej kupionego, i działa mi
    on dobrze i co
    więcej szczerze nie widze ŻADNEJ RÓŻNICY w wykonowaniu swoich zadań
    pomiędzy tymi systemami to PO CO mam KUPOWAĆ nowszą wersję?
    Tylko dlatego że marketingowcy z M$ MUSZĄ zarobić?

    Jeszcze tym bardziej że mam MULTUM specjalistycznych aplikacji
    zainstalowanych na XP i teraz instalowanie nowego systemu, potem
    pieprzenie się z jego rejestracją, potem instalowanie tego multum
    specjalistycznych aplikacji, pieprzenie się z ICH REJESTERACJĄ, potem
    importowanie-eksportowanie konfiguracji, danych... LOGISTYCZNY KOSZMAR!

    Oczywiście po to że marketingowcy z M$ chcą swych klientów POTRESOWAĆ
    jak MAŁPY W CYRKU!

  • 17. Data: 2014-04-13 15:52:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <y...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Pszemol:
    >
    > Prawdopodobnie masz rację że to dobry system.
    > Ale XP także jest dobry.

    Ale od 8-go kwietnia będzie coraz gorszy... :-)

> [...]
    > pomiędzy tymi systemami to PO CO mam KUPOWAĆ nowszą wersję?
    > Tylko dlatego że marketingowcy z M$ MUSZĄ zarobić?

    Nie, nie dlatego.
    Dlatego że po wykryciu nowej dziury w zabezpieczeniach XP nikt jej już nie
    zalepi.

> [...]
    > specjalistycznych aplikacji, pieprzenie się z ICH REJESTERACJĄ, potem
    > importowanie-eksportowanie konfiguracji, danych... LOGISTYCZNY KOSZMAR!

    Histeryzujesz :-)

    > Oczywiście po to że marketingowcy z M$ chcą swych klientów POTRESOWAĆ
    > jak MAŁPY W CYRKU!

    i dorabiasz niepotrzebną ideologię.

    Powodzenia życzę w szukaniu sterowników do XP :-))))

  • 18. Data: 2014-04-13 16:04:23
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Pszemol" napisał:

    > Ale od 8-go kwietnia będzie coraz gorszy... :-)

    To jest tak zwany trzeci rodzaj prawdy.
    Po pierwsze - nie od 8 kwietnia, ale już od kilku lat nie jest rozwijany i
    "nie nadanża" za nowymi funkcjonalnościami, jakich oczekują użytkownicy.
    Oraz za postępem technologicznym, czego przykładem jest problem będący
    temaatem wątku.
    Po drugie - po 8 kwietnia system nadal będzie łatany i bardzo bym się
    zdziwił, gdyby nowe łatki przeznaczone dla firm nie wyciekły do internetów.
    Grzebacze sobie poradzą.
    Po trzecie - dla zwykłego użytkownika będzie lepszy, bo system zajmie się
    wreszcie tym, co do niego należy a nie rozglądaniem się po sieci w
    poszukiwaniu aktualizacji i sprawdzaniem, czy już jej czasem nie
    zainstalował.
    Po czwarte - to już potężne NTG, zatem FUT gdzie trzeba.

    JoteR

  • 19. Data: 2014-04-13 16:13:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-13 15:21, Użytkownik borsuk napisał:

    > czytanie ze zrozumieniem to sztuka, której jeszcze nie opanowałeś :),
    > ale to już rzeczywiście NTG

    On opanował, ty nie.
    W dodatku nie opanowałeś pisania na grupy a piszesz.
    podrośnij, naucz się i wróć.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2014-04-13 18:32:28
    Od: borsuk <b...@a...pl>

    W dniu 2014-04-13 16:13, RadoslawF pisze:

    > On opanował, ty nie.
    > W dodatku nie opanowałeś pisania na grupy a piszesz.
    > podrośnij, naucz się i wróć.

    spójnik "ale" oznacza związek przyczynowo-skutkowy tylko dla analfabety,
    a temat jakie płyty pracują pod XP jest na miejscu,
    z mojej strony koniec uwag (mmwdp;)