  • 21. Data: 2014-04-13 20:26:04
    Temat: Re: Płyty Gł. ASUSa a STEROWNIKI do XP ???????????
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik borsuk napisał:

    > a temat jakie płyty pracują pod XP jest na miejscu,

    stare :)

    to fakt. na bardzo nowym kompie nie zainstaluje juz XP.

    XP zostal poki co tam, gdzie jest stary komp (c2d) i wszystko smiga dobrze.

    mimo, ze mam kupione update do win8. ktore zainstaluje kiedys, jak
    bedzie konieczny reinstal.

    ale na nowe hardware.... jednak win8 jest dobre, zoptymalizowane i
    potrafi wykorzystac nowinki.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 22. Data: 2014-04-13 21:56:33
    Od: "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał
    13 kwietnia 2014 12:23 w
    :W dniu 2014-04-12 23:11, y...@g...com pisze:
    : > (...) producent nie dostarcza sterowników
    : > pod XP:
    : > (...)
    : > Proszę o pomoc: SKĄD JE WZIĄĆ?
    : > (Może jakieś zamienniki?)
    : >
    : a jakbyś zassał Driver Packa jakiegoś nowszego, takiego co zajmuje 8GB
    : to może to by dało radę?
    :
    [kickass.to]driverpack.solution.14.0.407.final.drive
    r.packs.14.02.2.sochi.edition.updated.torrent

    Coś takiego kiedyś próbowałem, ale ani ja, ani mój XP nie wiemy, czym się
    takie driverpacki otwiera? Jak tego się używa? Tak samo odnośnie plików
    *.torrent. Czym to się je?

    Zaś co do pytania kol yerine.ictimai - to jeśli driverów nie wygenerował
    producent danego urządzenia, to raczej nie tego zrobił za niego św. Mikołaj,
    ani nikt inny, to chyba jasne? No ale bywa, że na stronie producenta gdzieś
    niby te drivery są, ale nijak nie idzie ich znaleźć. Przećwiczyłem to w
    przypadku Intela, gdzie ichnie metody wyszukiwania - za czorta nie zdają
    egzaminu. Ponieważ temat jest obszerny i stale powraca, to pewną pomocną
    metodę opiszę w wątku pt. "Kompleksowe zaopatrzenie w sterownik" - jako że
    tytuł dokładniej precyzuje zagadnienie...
    Zerknij:

  • 23. Data: 2014-04-13 23:09:56
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    (c)RaSz <N...@p...onet.pl> w wiadomości
    news:534aebf2$0$2147$65785112@news.neostrada.pl napisał(a):

> [...]
    > czym się takie driverpacki otwiera? Jak tego się używa? Tak samo
    > odnośnie plików *.torrent. Czym to się je?
    Zobacz to:
    https://www.google.pl/search?num=100&newwindow=1&q=j
    ak+otwiera%C4%87+pliki+torrent&oq=jak+otwiera%C4%87+
    pliki+torrent
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 24. Data: 2014-04-13 23:16:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-13 18:32, Użytkownik borsuk napisał:

    > spójnik "ale" oznacza związek przyczynowo-skutkowy tylko dla analfabety,
    > a temat jakie płyty pracują pod XP jest na miejscu,
    > z mojej strony koniec uwag (mmwdp;)

    Jakim kretynem trzeba być aby nie odróżnić pytania "jakie płyty
    pracują pod XP" od pytania "skąd wziąć sterowniki do XP dla
    wymienionej płyty" ?

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2014-04-14 19:23:42
    Od: borsuk <b...@a...pl>

    W dniu 2014-04-13 23:16, RadoslawF pisze:

    > Jakim kretynem trzeba być aby nie odróżnić pytania "jakie płyty
    > pracują pod XP" od pytania "skąd wziąć sterowniki do XP dla
    > wymienionej płyty" ?

    Trzeba nazywać się RadoslawF :)
    W tym wątku można znaleźć informacje o płytach, które chodzą pod XP
    ograniczenie umysłowe prowadzi do ograniczenia tematycznego? :)

  • 26. Data: 2014-04-15 12:23:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-14 19:23, Użytkownik borsuk napisał:

    > Trzeba nazywać się RadoslawF :)
    > W tym wątku można znaleźć informacje o płytach, które chodzą pod XP
    > ograniczenie umysłowe prowadzi do ograniczenia tematycznego? :)

    Wiem co można znaleźć, wiem tez o co pytał wątkotwóeca, wiem też
    że było inne niż ty napisałeś. Ale oczywiście dalej możesz
    udowadniać jakim idiotą jesteś.

    ps. Radosław to imię a nie nazwisko nieuku.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2014-04-15 12:35:43
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    > Coś takiego kiedyś próbowałem, ale ani ja, ani mój XP nie wiemy, czym się
    > takie driverpacki otwiera? Jak tego się używa? Tak samo odnośnie plików
    > *.torrent. Czym to się je?

    ten driver pack to obraz ISO albo montujesz w programie daemon tools
    albo wypalasz obraz na płytkę DVD DL... tylko nie wiem jak go się
    odpala, może Ktoś inny się wypowie...

    torrent to możesz zassać programem uTorrent