    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Podłączenie FT232
    Date: Wed, 27 Aug 2014 10:22:46 +0200

    Sytuacja wygląda następująco:

    1. Mamy urządzenie z Atmegą i W5100, zasilane z własnego stabilizatora 3,3V.
    2. Do tego urządzenia chciałbym podłączyć układ FT232, aby mieć
    interfejs szeregowy na potrzeby debugowania i konfiguracji gotowego
    urządzenia.
    3. W tym przypadku nie chcę stosować żadnej izolacji pomiędzy FT a
    resztą układu.

    Przyglądam się teraz nocie katalogowej i przykładowym schematom, ale
    ciągle nie jestem pewien które rozwiązanie będzie najbardziej odpowiednie...

    1. FT232 powinienem zasilić 5V z USB, czy może ze źródła takiego samego
    napięcia. które zasila główny stabilizator całego układu?
    2. Ponieważ układ pracuje na logice 3,3V, jak rozumiem pin VCCIO
    powinien być połączony ze źródłem tego napięcia. Tylko które
    wykorzystać? Wbudowany w FT232 stabilizator (pin 3V3OUT) czy może ten
    zewnętrzny, zasilający całą resztę układu?
    3. Co zrobić z pinem RESET? Dokumentacja mówi, że może pozostać
    niepodłączony (zapewne jakiś wewnętrzny pull-up?) albo zostać
    podciągnięty do plusa zasilania rezystorem. No właśnie, tylko do którego
    plusa? +5V z USB, +3,3V z wbudowanego stabilizatora czy może +3,3V z
    zewnętrznego stabilizatora?