  • 21. Data: 2017-04-10 15:10:07
    Temat: Re: Polski odpowiednik 555-xxxx
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    news:58eb79e4$0$5147$65785112@news.neostrada.pl...

    > IMO - wiekszosci spamerow numer sie prezentuje.

    Mam opcję w smartfonie... dopisuję taki numer do pewnej listy i potem nawet
    nie wiem, że dzwonił, no, czasem na liście połączeń pokaze sie z
    przekreślonym kółkiem, no i dobrze, to wszystko. Spamer dostaje na wieczność
    OCC i może sobie dzwonić do usranego. I do swoich cudownych garnków może
    najwyżej nasrać, a cud kołderką się podetrzeć.

    > Mylisz sie. To oni ciebie p* :-)

    A jest sprzeczność, że jak oni mnie, to ja już ich nie? :))
    To i lepiej, jakiegoś małego HIVa im przygotuję, celem zarażenia, jak ma
    mnie szlag trafić, to przynajmniej na koniec pośmieję się trochę :) Z HIVem
    niech sobie mnie wtedy ruchają, mnie już nie ubędzie, ale im przybędzie na
    zawsze :P

    --
    Wyobraź pan sobie taką sytuację, pracujesz pan do 67 roku życia,
    co miesiąc wpłacasz 1000 złotych na ZUS, później dostajesz