  • 21. Data: 2014-10-21 21:10:19
    Temat: Re: Porównanie niektórych przepisów drogowych w Polsce i Niemczech.
    Od: masti <g...@t...hell>

    6...@6...210443.invalid wrote:

    > masti w

    > Ba, znowu pomyliłeś grupy, nie potrafisz odnieść się do meritum,

    żebyś ty jeszcze wiedział co ten wyraz znaczy

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2014-10-21 21:10:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    6...@3...210239.invalid wrote:

    > masti w

    > No ale to ty pokaż najpierw przepis, że skrzyżowanie w Niemczech odwołuje
    > zakaz, i za skrzyżowaniem nie ma powtórzenia zakazu...
    > Bo to twoja teza.

    wskaż mi post w którym taką tezę postawiłem.

  • 23. Data: 2014-10-21 21:17:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 21 Oct 2014, LEPEK wrote:

    > "NIEMCY: Tu skrzyżowania nie odwołują zakazów."
    > Oł rili?
    > To w jaki magiczny sposób kierowca skręcający w ulicę, na której jest zakaz
    > zatrzymywania się o tym dowiaduje?

    Tak jak w Polsce - ze znaku.
    (przypomnę: grupowicz dostaje komentarz do tego co napisał, nie do tego
    o czym myślał ;))

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2014-10-21 21:23:12
    Od: <5...@5...212312.invalid> (Tom N)

    masti w

    > wskaż mi post w którym taką tezę postawiłem.

    Cały czas jest holowany w wątku, więc łatwo znajdziesz, jeżeli potrafisz
    czytać.

    --
    'Tom N'

  • 25. Data: 2014-10-21 21:25:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    5...@5...212312.invalid wrote:

    > Cały czas jest holowany w wątku, więc łatwo znajdziesz, jeżeli potrafisz
    > czytać.

    to teraz skoro wykazałeś, że przypieprzyłeś się bez sensu możesz spadać.
    A może jednak pokażesz ten "mój" post?

  • 26. Data: 2014-10-21 21:29:05
    Od: <3...@4...212905.invalid> (Tom N)

    masti w

    > żebyś ty jeszcze wiedział co ten wyraz znaczy

    Hmm, jeden wyraz i taki długi temat, zaparkowany bo nie ma Filipa, ale i tak
    masti ma kłopocik...

    Pa kochaniutki.

    --
    'Tom N'

  • 27. Data: 2014-10-21 21:29:14
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 21.10.2014 o 11:55, Witolko pisze:
    > Ciekawy artykuł, szczególnie dla kierowców jeżdżących w Niemczech.

    "Wiele lat temu wycofano z użycia radary ręczne, tzw. suszarki, które
    uznano tam za zbyt niedokładne." Ta, widać, że my to jeszcze się wiele
    nauczyć musimy :P

    --
    anacron

  • 28. Data: 2014-10-21 21:30:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 21 Oct 2014, 5...@4...205417.invalid wrote:

> [...]
    > nie odwołuje, i on widział zakaz na skrzyżowaniu kilometr wcześniej,
    > a drugiego nie obowiązuje, ponieważ dopiero wjechał na drogę na której

    Ależ postawienie (na "typowym" skrzyżowaniu) 4 znaków D-1
    też jest technicznie możliwe - "tylko" niezgodne z prawem.
    Zakładasz, że niemieckie znaki stawiane są tak jak polskie DDRy?
    ;>
    W takim układzie jak piszesz prawdopodobnie albo ukaranie
    kierowcy będzie niemożliwe (z braku wykazania że "widział
    znak") albo ma jakieś szanse (mimo monitoringu) na uniewinnienie
    z uzasadnienia "przed chwilą jechałem w poprzek i wiem że
    nie ma" ;)

    > i go z tego powodu nie mógł zobaczyć?

    Ale to będzie WINA OZNAKOWUJĄCEGO, a nie wina kierowcy.
    Nie zdziwiłbym się, jakby za to ("u nich") przysługiwała
    grzywna.

    pzdr, Gotfryd

  • 29. Data: 2014-10-21 21:32:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 21 Oct 2014, 6...@3...210239.invalid wrote:

    > masti w
    >
    > No ale to ty pokaż najpierw przepis, że skrzyżowanie w Niemczech odwołuje
    > zakaz, i za skrzyżowaniem nie ma powtórzenia zakazu...

    A pokażesz przepis, że jak z 4 stron skrzyżowania stoi D-1
    to nie działa pierwszeństwo znaków nad zasadami ogólnymi?
    ;)

    > Bo to twoja teza.

    Ale Twoją tezą jest, że za błędnie postawione znaki ma odpowiadać
    kierowca.
    Impossibilium nulla obligatio est!

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2014-10-21 21:33:57
    Od: <1...@7...213357.invalid> (Tom N)

    masti w

    > to teraz skoro wykazałeś,

    że masti nie potrafi czytać

    > jednak pokażesz ten "mój" post?

    Jakbym nie pędził, i którego biegu bym nie wrzucił, nie mogę zrobić więcej.
    Dalsze pretensje do swoich nauczycieli kieruj.

    --
    'Tom N'