  • 111. Data: 2016-12-07 00:11:57
    Temat: Re: Posluchajta Bary Lajta
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W ktoryms kraju skandynawskim tylko drobne ludziom zostawili, gdzies to czytalem. Jak
    ktos pracuje na czarno to niech w takiej zytuacji wyda wiecej niz dostal zasilku.
    Obraczke w lombardzie moze zastawic ale sprzedac sztabe zlota juz trudniej.

  • 112. Data: 2016-12-07 08:33:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.12.2016 o 22:58, Tomasz Pyra pisze:

    > Regres ubezpieczeniowy polega na tym, że całą sumę płaci poszkodowanemu
    > zawsze ubezpieczeciel, następnie ubezpieczony musi te pieniądze oddać
    > ubezpieczycielowi.
    >
    > W takim systemie o którym mówię zabezpieczone są wyłącznie interesty
    > poszkodowanego.
    > Sprawca musi się sam bujać z ubezpieczycielem.

    Raczej ubezpieczyciel ze sprawcą.

    Shrek

  • 113. Data: 2016-12-07 09:08:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 6 Dec 2016 22:58:49 +0100, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:
    > Regres ubezpieczeniowy polega na tym, że całą sumę płaci
    poszkodowanemu
    > zawsze ubezpieczeciel, następnie ubezpieczony musi te pieniądze
    oddać

    Nie dyskutujemy czym jest regres tylko jak szybko w tej
    hipoteyycznej dużej skali jeżdżących bez ubezpieczenia skończy się
    fundusz gwarancyjny zabezpieczający w takich przypadkach
    poszkodowanego. W takiej sytuacji regres byłby jedną możliwością
    odzsyskania środków upezpieczyciela, co w tej skali doprowadzi do
    zapasci systemu ubezpieczeń (z powofu absurdalnie wysokich składek),
    bo żaden ubezpieczyciel nie będzie podejmował ubezpieczeń tak
    wysokiego ryzyka.

    --
    Marek

  • 114. Data: 2016-12-07 09:25:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "007" napisał w wiadomości grup
    g.invalid.161206.invalid...
    Tomasz Pyra w

    >Przestań, Jarek dupy nie ruszył ponad 100km od miejsca stacjonowania
    >od
    >kilku lat...

    O przepraszam, niedawno przejechalem 105 :-P

    Oczywiscie wszystkich drog w kraju nie znam, wieloma nigdy nie
    jechalem i pewnie nie pojade, bo po co mi jechac np z Rzeszowa do
    Szczecina,
    tym niemniej ... fotoradarow tez mialo byc pelno, a mialem wrazenie,
    ze projekt wrecz ktos sabotuje i to szczeblu centralnym.

    Poczekamy, zobaczymy.
    Moze wizje Kogutka sie spelnia za rok, a moze tych pomiarow
    odcinkowych bedzie 30.

    Unia chwilowo w doplatach ostrozna :-)
    Ale Szwajcarzy i Norwegowie moga sie dolozyc :-(

    Chyba, ze Brytyjczycy - ale to za pare lat :-)

    J.

  • 115. Data: 2016-12-07 11:29:38
    Temat: Re: Posluchajta ... art. 29.2.2.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello EdekS,

    Tuesday, December 6, 2016, 9:59:10 PM, you wrote:

    [...]

    > Wyjeżdżanie z bramy związane jest z bezpośrednim niebezpieczeństwem,
    > ze ktoś wpadnie na samochód i trąbienie jest uzasadnione.

    Ewentualnym a nie bezpośrednim.

    Mam dość twojego trollingu *PLONK!*

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 116. Data: 2016-12-07 11:32:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Wednesday, December 7, 2016, 9:25:42 AM, you wrote:

    > O przepraszam, niedawno przejechalem 105 :-P

    To Ty jesteś bardziej niedzielny nawet ode mnie...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 117. Data: 2016-12-07 11:44:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-06 o 21:59, EdekS pisze:

    > Wyjeżdżanie z bramy związane jest z bezpośrednim niebezpieczeństwem,
    > ze ktoś wpadnie na samochód i trąbienie jest uzasadnione.

    Od kiedy wyjazd z bramy jest traktowany jako bezpośrednie
    niebezpieczeństwo ?

    > w mieście można trąbić, jak niżej :
    > artykuł 29.2 PoRD,
    > 2. Zabrania się:
    > 2) używania sygnału dźwiękowego na obszarze zabudowanym, chyba że jest to
    > konieczne w związku z bezpośrednim niebezpieczeństwem;

    A że wyjazd z bramy nie oznacza bezpośredniego niebezpieczeństwa
    płacisz 100zł za nieuzasadnione użycie. I nie pisz więcej bzdur tylko
    spytaj u źródła czyli u osoby zawodowo wystawiającej mandaty za
    wykroczenia drogowe. :-)

    Pozdrawiam

  • 118. Data: 2016-12-07 12:48:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > W ktoryms kraju skandynawskim tylko drobne ludziom zostawili, gdzies to czytalem

    a co Ci powiedziła baba w maglu?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 119. Data: 2016-12-07 13:43:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Baba w maglu powiedziala drugiej babie ze mastiemu nie staje.

  • 120. Data: 2016-12-07 13:51:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Baba w maglu powiedziala drugiej babie ze mastiemu nie staje.

    z tym też masz problemy?
    idź do urologa

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?