  • 171. Data: 2016-12-13 13:11:37
    Temat: Re: Posluchajta ... art. 17.2.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-12-2016 o 21:00, Budzik pisze:

    > Ale brak pierwszenstwa nie musi oznaczac winy spowodowania kolizji, prawda?

    Ale musi powodować brak obowiązku ustąpienia pierwszeństwa przez
    przeciwnika, którego to pierwszeństwa ktoś nie miał.
    A o nic innego nie pytałem, więc możesz sobie darować dyskusje na ew.
    inne pytania przeze mnie nie zadane.

  • 172. Data: 2016-12-13 14:21:08
    Od: "EdekS" <u...@s...pl>

    > Nic podobnego.
    > Pierwszeństwa można/trzeba ustąpić, tylko temu kto je posiada.
    > Absolutnie nie wszystkim.

    Jest art. 17.2 i tam pisze kto komu ma ustąpić.

    > Nie ma tam słowa "każdemu", więc chodzi TYLKO o tych, którzy już posiadają
    > pierwszeństwo, wynikające z innych przepisów.

    Tutaj możesz pisać różne głupoty, bo to nic nie kosztuje.
    Już widzę jak stoisz pokornie na baczność przed policjantem
    i płacisz mandat bez dyskusji, bo przed sądem kosztuje to więcej.

  • 173. Data: 2016-12-13 15:07:42
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 13.12.2016 13:11, Cavallino wrote:
> [...]
    > przeciwnika, którego to pierwszeństwa ktoś nie miał.
    > A o nic innego nie pytałem, więc możesz sobie darować dyskusje na ew.

    art 2, pkt 17:
    uczestnik ruchu - pieszego, kierującego, a także inne osoby przebywające
    w pojeździe lub na pojeździe znajdującym się na drodze;

    Rowerzysta na chodniku znajduje się na drodze i spełnia definicję.

    art. 17, pkt 2:
    Kierujący pojazdem, włączając się do ruchu, jest obowiązany zachować
    szczególną ostrożność oraz ustąpić pierwszeństwa innemu pojazdowi lub
    uczestnikowi ruchu.

    Czego jeszcze nie rozumiesz?

  • 174. Data: 2016-12-13 19:14:22
    Temat: Re: Posluchajta ... dwóch idiotów.
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "antelko"

    Dwóch idiotów się brandzluje.
    ---
    Idź stąd

  • 175. Data: 2016-12-13 21:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ale musi powodować brak obowiązku ustąpienia pierwszeństwa przez
    > przeciwnika, którego to pierwszeństwa ktoś nie miał.

    Czy aby na pewno?
    Skoro Zenek wyjezdzajac nie wiedziął czy na chodniku jest pieszy,
    rowerzysta czy ktokolwiek inny to jak mozna wnioskować, ze nie musiał
    ustąpić pierwszenstwa?

    > A o nic innego nie pytałem, więc możesz sobie darować dyskusje na ew.
    > inne pytania przeze mnie nie zadane.

    Możesz sobie darować... co tam chcesz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 176. Data: 2016-12-13 21:26:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wiem z ktorego palca wyssales informacje ze wyjezdzalem w ciemno? Bedac w bramie
    przepuscilem pieszych. Jeden z nich byl swiadkiem zdarzenia. To od niego wyszla
    informacja dla policjantow ze rowerzysta jechal szybko i blisko sciany i ze czas i
    odleglosc w jakiej powinien zauwazyc wysuwajacy sie z bramy przod samochodu powinien
    wystarczyc zeby sie zatrzymal. Policjanci z wyjatkiem pytania o dokumenty nie mieli
    do mnie zadnych pytan. Po tym co uslyszeli od swiadka uznali ze winny zdarzenia byl
    rowerzysta.

  • 177. Data: 2016-12-13 22:49:03
    Temat: Re: Posluchajta ...
    Od: "EdekS" <u...@s...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > rowerzysta jechal szybko i
    >blisko sciany i ze czas i odleglosc w jakiej powinien zauwazyc wysuwajacy
    >sie z bramy przod samochodu powinien wystarczyc zeby sie zatrzymal.

    Musisz kupić sobie samochód z napędem elektrycznym.
    Czytałem, że taki samochód musi automatycznie emitować
    dźwięki, gdy porusza się wolniej niż 30 km/h.

  • 178. Data: 2016-12-14 09:09:54
    Od: "EdekS" <u...@s...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Bedac
    >w bramie przepuscilem pieszych.

    Nie "przepuściłeś ich", tylko nie rozjechałeś ich,
    bo byli przed twoją maską.
    Bądź precyzyjny.

    >Policjanci z wyjatkiem pytania o dokumenty nie mieli do mnie zadnych pytan.
    >Po tym co uslyszeli od swiadka uznali ze winny zdarzenia byl rowerzysta.

    Zenek, gdyby to na mnie trafiło to byś zdrowo beknął,
    nawet przed sądem.
    Trafiłeś na szczeniaka i chyba ci się upiekło.
    Może ten rowerzysta przeczyta tą dyskusję.

    Zaplaciłbyś za utracone zarobki, za zniszczony rower,
    za zniszczone ubranie i za cierpienia fizyczne i psychiczne.

    Nie udzieliłeś pierwszeństwa i nie zachowałeś SZCZEGÓLNEJ
    OSTROŻNOŚCI przy włączaniu się do ruchu, art. 17.2 PoRD.
    Sąd by nie miał żadnych wątpliwości.

  • 179. Data: 2016-12-14 17:28:05
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-12-2016 o 14:21, EdekS pisze:

    > Jest art. 17.2 i tam pisze kto komu ma ustąpić.

    Jest, ale Ty go nie rozumiesz.
    Dlatego powtarzasz w kółko rzeczy, których w nim nie ma.

    > Tutaj możesz pisać różne głupoty,

    Tak, widać po Twojej twórczości.

  • 180. Data: 2016-12-14 17:29:35
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-12-2016 o 15:07, JaceK pisze:

> [...]
    > w pojeździe lub na pojeździe znajdującym się na drodze;
    >
    > Rowerzysta na chodniku znajduje się na drodze i spełnia definicję.

    Przebywania tak, posiadania pierwszeństwa nie.
    Już nie wspominając o tym, że i jego przebywanie w danym miejscu nie
    jest legalne.