  • 11. Data: 2015-05-28 19:50:15
    Temat: Re: Poszedł jak kuna w agrest.
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Shrek pisze tak:

> [...]
    6649/?hc_locat

    > Nie wiem co było wcześniej, ale nie wygląda mi to na nieudany
    > manewr skrętu w prawo. IMHO coś odwinął wcześniej a potem zauważył
    > że na jego pasie już coś stoi, w dodatku na czerwonym. No i odbił
    > w lewo, skontrował... a potem to już samo wyszło;)

    ch go wie co on chciał zrobić. Mógł hamować już od pasów. Mógł próbować
    wyrobić się w prawo.

    https://youtu.be/ZtToESnPlA8

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 12. Data: 2015-05-28 19:58:03
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "elmer radi radisson"

    > Działa tylko z reklamami :-)

    tu dziala z adblockiem :)
    https://www.facebook.com/sciagara/videos/96620990674
    6649/?hc_location=ufi
    ---
    A teraz "wymagana nowsza wersja Flash Player" :-)

  • 13. Data: 2015-05-28 19:59:59
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "PiteR"

    ch go wie co on chciał zrobić. Mógł hamować już od pasów. Mógł próbować
    wyrobić się w prawo.

    https://youtu.be/ZtToESnPlA8
    ---
    Łaaał, w końcu się udało odtworzyć :-)

  • 14. Data: 2015-05-28 20:06:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-05-28 19:27, Adam Wołk-Jankowski wrote:
    > Może z powodu silnika V8 560KM od Lamborghini?

    No ale ten silnik kosztuje 400tyś?

    + 100tyś za opakowanie skoda-like. Bo pismaki twierdzą że pół miliona.

  • 15. Data: 2015-05-28 21:33:38
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-05-27 o 19:54, jerzu pisze:

    > http://wtkplay.pl/video-id-18343-audi_przejezdza_na_
    czerwonym_i_wpada_pod_rozpedzony_tramwaj

    a tak wyglądał już po...

    https://youtu.be/8bpUbVmzyqs

  • 16. Data: 2015-05-28 21:43:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** twistedme pisze tak:

    czerwonym_i_wp

    > a tak wyglądał już po...
    >
    > https://youtu.be/8bpUbVmzyqs

    Czy może ma ktoś zrzut aukcji z allegro? Bo nie zdążyłem zanim usunęli

    :/

  • 17. Data: 2015-05-28 22:12:04
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    Tam nie ma "w prawo" https://goo.gl/maps/wh5QS

    --
    LordBluzg(R)
    Have you heard the news? The dogs are dead!

  • 18. Data: 2015-05-28 22:20:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** LordBluzg(R) pisze tak:

    > Tam nie ma "w prawo" https://goo.gl/maps/wh5QS

    uuuu fak

  • 19. Data: 2015-05-29 00:06:26
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "PiteR" wydumał(a) w wiadomości ID news:XnsA4A8E355E59CDelektronik@localhost.net
    > uuuu fak

    Generalnie, za szybko. Żadna inna opcja nie ratowała go przed kolizją.
    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Have you heard the news? The dogs are dead!
    You better stay home and do as you're told.
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))

  • 20. Data: 2015-05-29 06:37:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-28 22:20, PiteR wrote:

    > uuuu fak

    Mimo wszystko - wydaje mi się, że to co widzimy to nie jest efekt
    przemyśleń kierowcy gdzie pojechać, a po prostu słabo kontrolowany poślizg:P

    Shrek.