  • 11. Data: 2014-10-24 13:12:52
    Temat: Re: PowerBank lub tp - jaki?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <C...@C...com.pl> napisał w wiadomości
    news:544a312f$0$11142$65785112@news.neostrada.pl...

    > Bardzo dziękuję. Przestudiuję strony, których adresy podałeś.
    > Nie muszą być paluszki. Wydawało mi się to najprostsze.
    > Ale jeśli "combo" mają swoją baterię, którą można ładować z USB,
    > a z drugiej strony ładować baterię lub zasilać jakieś urządzenie przez
    > USB,
    > to jak najbardziej mogłoby być.
    > Czy mógłbyś podać przykład jakiegoś "combo", które by się nadawało?

    Chyba wszystkie PowerBanki są ładowane z USB i mają wyjście USB, ale nigdy w
    szczegóły nie wnikałem.
    Jedyny moim zdaniem istotny parametr to pojemność.
    Drugi to żywotność akumulatora, ale o tym chyba brak danych. Prawie w każdym
    telefonie mniej więcej po 2..3 latach używania bateria wyraźnie siada więc
    tu może być podobnie. W tym aspekcie rozwiązanie z paluszkami miałoby
    przewagę, bo w razie co wymieni się tylko paluszki.
    Tylko czy sprzęt produkowany (od lipca 2006) zgodnie z unijnym zakazem
    produkcji trwałego sprzętu nie padnie wcześniej niż akumulatorki to nie
    wiadomo.
    P.G.

  • 12. Data: 2014-10-24 13:22:11
    Od: "Krzysztof" <C...@C...com.pl>

    > Chyba wszystkie PowerBanki są ładowane z USB i mają wyjście USB, ale nigdy
    > w szczegóły nie wnikałem.
    > Jedyny moim zdaniem istotny parametr to pojemność.
    Jakie znaczenie dla użytkownika ma pojemność baterii/akumulatorka?
    Czy należy kupić taki, który ma jak największą pojemność? Wtedy chyba
    będzie się dłużej ładował. Jaką pojemność byś doradzał?

> [...]
    > Tylko czy sprzęt produkowany (od lipca 2006) zgodnie z unijnym zakazem
    > produkcji trwałego sprzętu nie padnie wcześniej niż akumulatorki to nie
    Zakup nowego akumulatorka po 2-3 latach jakoś przeżyję. Ważne żeby całość
    działała niezawodnie i była wygodna w używaniu.

    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam

    Krzysztof

  • 13. Data: 2014-10-24 13:22:49
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]
    c362.html
    > Bardzo dziękuję. Zdaje się, że to jest to czego potrzebuję.

    Skoro przyszedłeś tu i dopytywałeś o rozwiązanie na AA to wyglądało, że nie
    tego szukasz.
    Jakbyś w Googla wpisał PowerBank (a to hasło znałeś) to od razu byś znalazł
    co szukasz.
    P.G.