    From: Maciek <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Powrót do przeszłości
    Date: Sat, 16 Feb 2019 15:49:07 +0100

    Przejechałem się tam i nazad gierkówką - od węzła w Dąbrowie G. do zjazdu
    na A1 koło Piotrkowa.
    Musze powiedzieć, ża jako mieszkaniec Małopolski poruszający się głównie po
    swoim województwie i czasami po Podkarpaciu czuję się rozpieszczony. Choć
    naszym drogom wciąż sporo brakuje, to przejazd wspomnainą trasą, którą
    bardzo dawno nie jechałem, był jak podróż do wczesnych lat 90.
    Nawierzchnia jak kartoflisko, słabo widoczne pasy, betonowe bariery bez
    odblasków, nieoznakowane ubytki asfaltu i marna infrastrukura (za
    Częstochową w stronę Łodzi chyba 40 km nie ma żadnej stacji benzynowej z
    normalnym kiblem i choćby jakąś kawą).

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl