  • 11. Data: 2019-02-16 20:06:50
    Temat: Re: Powrót do przeszłości
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2019 o 19:43 z <...@...pl> pisze:

    > W dniu 2019-02-16 o 19:38, z pisze:
    >
    > Tak mnie to dzisiaj ruszyło bo chyba przez 100 km jadąc A4 i zjeżdżając
    > na Lublin kawałkiem S9 na wysokości Rzeszowa nie było gdzie zatankować.

    Wystarczyło zjechać z eski i 5 km dalej miałbyś klika stacji do wyboru.
    To nie autostrada, gdzie do następnego zjazdu jest 60km...

    TG

  • 12. Data: 2019-02-16 21:31:27
    Od: z <...@...pl>

    > Wystarczyło zjechać z eski i 5 km dalej miałbyś klika stacji do wyboru.
    > To nie autostrada, gdzie do następnego zjazdu jest 60km...

    Tak zrobiłem ale to nie było 5 km tylko znacznie więcej.
    Wiem... drobnostka ale jak się siedzi za kółkiem 5 godzin... :-)

  • 13. Data: 2019-02-16 21:35:30
    Od: z <...@...pl>

    > Normalne prawa rynku.

    Zaprojektowano zjazdy i całą infrastrukturę dla działających już dwóch
    MOPów. Dlaczego oba nie działają a budynki i sprzęt niszczeje?
    Ręka rynku? A może projektanci DEBILE?

    Ciach po modernizacji ręka rynku zmieniła zdanie?

  • 14. Data: 2019-02-16 22:28:49
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > na A1 koło Piotrkowa.
    > Musze powiedzieć, ża jako mieszkaniec Małopolski poruszający się głównie po
    > swoim województwie i czasami po Podkarpaciu czuję się rozpieszczony. Choć
    > naszym drogom wciąż sporo brakuje, to przejazd wspomnainą trasą, którą
    > bardzo dawno nie jechałem, był jak podróż do wczesnych lat 90.
    > Nawierzchnia jak kartoflisko, słabo widoczne pasy, betonowe bariery bez
    > odblasków, nieoznakowane ubytki asfaltu i marna infrastrukura (za
    > Częstochową w stronę Łodzi chyba 40 km nie ma żadnej stacji benzynowej z

    No ale ta droga będzie "zaraz" przerabiana na autostradę, To po co mają
    ją remontować czy modernizować?
    Wojtek

  • 15. Data: 2019-02-17 09:23:18
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 16.02.2019 o 16:26, z pisze:
    > Sorry że się podłączam do tematu.
    > Dzisiaj na A4 od Krakowa do Rzeszowa chyba tylko jeden "CPN" kible były
    > ale zatankować się nie dało...
    >
    > A druga zagadka która mnie męczy od wielu lat to ekspresówka z Lublina
    > do Piask. Od czasu remontu dwa MOPy niszczeją i więdną. 20 km bez CPNu.
    > Kogo kopnąć w tyłek? :-)

    nie było chętnego na dzierżawę terenu na 1000 miesięcznie...
    MOPy ma wybudować GDDKiA i wtedy ogłoszą kolejny przetarg na stacje
    benzynowe
    https://www.lublin112.pl/w-koncu-powstana-miejsca-ob
    slugi-podroznych-przy-trasie-lublin-piaski-zdjecia/

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 16. Data: 2019-02-17 09:26:40
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 16.02.2019 o 21:35, z pisze:

> [...]
    > Ręka rynku? A może projektanci DEBILE?
    >
    > Ciach po modernizacji ręka rynku zmieniła zdanie?

    na tą chwilę są tam pozostałości po starych stacjach benzynowych,
    założenia MOPu są nieco szersze niż sama stacja benzynowa

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 17. Data: 2019-02-17 09:29:36
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 16.02.2019 o 17:35, Maciek pisze:

    > Żartujesz.
    >
    > Takim pseudoasfaltem to moja gmina łata boczne drogi i to starcza na góra
    > rok, mimo że jeździ po nich 5 aut na godzinę... Jak to ma wytrzymać
    > całodobowy sznur tirów?

    wybitnym znawcą technologii nie jestem ale wydaje mi się, że innej
    metody doraźnego zabezpieczenia przed urwaniem koła nie ma- mają
    zostawić mokrą dziurę, postawić ograniczenie prędkości jako dupochron i
    czekać do wiosny aż pogoda się zmieni żeby można było porządnie naprawić?

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 18. Data: 2019-02-17 10:16:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Feb 2019 09:23:18 +0100, tck napisał(a):

> [...]
    > benzynowe
    > https://www.lublin112.pl/w-koncu-powstana-miejsca-ob
    slugi-podroznych-przy-trasie-lublin-piaski-zdjecia/

    Bo to historycznie bylo tak: na odcinku Wroclaw-Opole-Gliwice
    MOP mial wybudowac koncesjonariusz na swoj koszt.
    Z koncesjonariusza w koncu zrezygnowano, wiec trzeba bylo rozwiazac
    inaczej. Dzierzawy w przetargu byly jakies gigantyczne, i dzierzawcy
    juz wiecej tego bledu nie popelniaja :-)

    Ale teraz przy swiezo oddanej S5 Wroclaw-Poznan MOPy juz sa - tzn
    parkingi i chyba kible.
    Stacji i restauracji brak - czyzby czekaly na przetarg?

    Parkingi ... GD taka dobra, czy unijne przepisy wymagaja, skoro
    wymagaja ograniczenia czasu pracy ciezarowek :-)

    J.

  • 19. Data: 2019-02-17 11:01:05
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-02-17 o 09:23, tck pisze:

    > https://www.lublin112.pl/w-koncu-powstana-miejsca-ob
    slugi-podroznych-przy-trasie-lublin-piaski-zdjecia/

    Dzięki.
    Jednak tam było coś więcej niż "CPN"
    I trzeba było 8 lat czekać...

    Sorry za "wzmożenie" ale ja tam się chętnie tankowałem i szlag mnie
    trafia przez tyle lat.

  • 20. Data: 2019-02-17 13:58:23
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2019 o 09:29 tck <t...@t...wytnij.net.pl> pisze:

> [...]
    > zostawić mokrą dziurę, postawić ograniczenie prędkości jako dupochron i
    > czekać do wiosny aż pogoda się zmieni żeby można było porządnie naprawić?

    Można wysuszyć dziurę za pomocą gazowej dmuchawy, zgęścić asfalt
    zagęszczarką i uszczelnić lepikiem krawędzie wypełnienia.
    Zajmie tyle samo czasu, kosztowo wyjdzie podobnie a wystarczy do
    gruntowniejszej naprawy.

    TG