  • 21. Data: 2019-02-17 14:03:42
    Temat: Re: Powrót do przeszłości
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Feb 2019 13:58:23 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Można wysuszyć dziurę za pomocą gazowej dmuchawy, zgęścić asfalt
    > zagęszczarką i uszczelnić lepikiem krawędzie wypełnienia.
    > Zajmie tyle samo czasu, kosztowo wyjdzie podobnie a wystarczy do
    > gruntowniejszej naprawy.

    Albo skorzystac z jakiegos betonu, co lubi wode.

    Kiedys Galileo zrobilo o tym program w Niemczech - wszystko kwestia
    czasu i kosztow - mozna zrobic porzadnie wymieniajac nawierzchnie,
    mozna doraznie łopata i gumiakiem ... i wytrzymuje od kilku tygodni,
    to kilku lat.

    Mozna tez posrednio jak piszesz.

    J.