  • 11. Data: 2023-08-30 23:18:16
    Temat: Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 30.08.2023 o 22:37, Janusz pisze:

> [...]
    schowana-w-namiocie-skandal-na-kempingu-w-lebie/sd32
    863

    > Jest w głównej gałęzi poza tym jest w adekwatnym tytule "zakaz pokątnego
    > ładowania" który na dodatek rozbudowałem aby go wyróżnić i który tutaj
    > bardzo pasuje. Są nawet zdjęcia zamaskowanej tesli z podłączeniem do
    > gniazdka przy namiocie.

    Jak kogoś wątek znudził to go nie otwiera i twojego wpisu nie zobaczy.
    Ja znalazłem go dopiero jak w tym wątku o nim napisałeś i specjalnie
    poszukałem.
    To co napisałem to była dobra rada a nie krytyka.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2023-08-31 08:51:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 30.08.2023 o 23:18, RadosławF pisze:

> [...]
    >
    > Jak kogoś wątek znudził to go nie otwiera i twojego wpisu nie zobaczy.
    > Ja znalazłem go dopiero jak w tym wątku o nim napisałeś i specjalnie
    No ok, wydawało mi się że tam bardziej pasuje.

    > To co napisałem to była dobra rada a nie krytyka.

    Ok :)
    --
    Janusz

  • 13. Data: 2023-08-31 09:57:24
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Dlaczego zamaskowanej?
    Jeden śpi z misiem, drugi z Teslą.
    Nie spałeś nigdy z rowerem lub łyżwami?

    -----

  • 14. Data: 2023-08-31 10:05:40
    Temat: Re: Elyta społeczności elektromobilności ;-) przeprasza za czarną owcę
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Ludzie mają różne hobby i sposoby spędzania wolnego czasu.
    Ostatni raz - całkiem niedawno - spałem w namiocie będąc na wycieczce luksusowym
    kabrio (nie, nie moim, gdy jeżdżę swoim to śpię jak
    biały człowiek w hotelu i nie zapie....am do łazienki 200 metrów po deszczu ;))

    -----

  • 15. Data: 2023-08-31 13:33:43
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 31.08.2023 o 10:05, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > luksusowym kabrio (nie, nie moim, gdy jeżdżę swoim to śpię jak biały
    > człowiek w hotelu i nie zapie....am do łazienki 200 metrów po deszczu ;))

    Może zamiast prowadzić jałową dyskusję przeczytaj to co zalinkowałem.

    --
    Janusz

  • 16. Data: 2023-08-31 13:52:54
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    ... z internetu.

    -----

  • 17. Data: 2023-08-31 15:19:26
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 30.08.2023 o 16:47, _Master_ pisze:
    > "Przepraszamy za tego buraka z Tesli na kempingu"
    > Sytuacja zbulwersowała nie tylko personel, ale też... kierowców
    > samochodów elektrycznych. W opiniach na Google'u nie kryją oburzenia i
    > popierają właściciela obiektu: "Brawo dla kempingu za zdecydowaną akcję
    > oraz za fakt posiadania ładowarki - normalni kierowcy EV doceniają",
    > "Cała społeczność właścicieli samochodów elektrycznych przeprasza za
    > zaistniałą sytuację", "Górny Śląsk przeprasza za właściciela Tesli".

    Nie pasuje ładowanie ze zwykłego gniazdka? Chcemy być elitą?

  • 18. Data: 2023-08-31 18:27:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.08.2023 o 09:57, ąćęłńóśźż pisze:
    > Dlaczego zamaskowanej?
    > Jeden śpi z misiem, drugi z Teslą.
    > Nie spałeś nigdy z rowerem lub łyżwami?

    Łyżwiarka się też liczy?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 19. Data: 2023-08-31 20:26:18
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Jeśli żona Myjkowi pozwoli, to czemu nie.

    -----

  • 20. Data: 2023-08-31 20:39:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.08.2023 o 20:26, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jeśli żona Myjkowi pozwoli, to czemu nie.

    Akurat majkowi żona na nic nie pozwala - nawet elektryka mu zabroniła:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!