eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 58

  • 51. Data: 2023-09-07 13:05:52
    Temat: Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 7 Sep 2023 09:47:28 +0200, Cavallino wrote:
    > W dniu 07-09-2023 o 08:46, Mateusz Bogusz pisze:
    >> On 06.09.2023 12:50, Cavallino wrote:
    >>>> Patrzyłem tutaj -
    >>>> https://www.milivolt.pl/tesla-model-3-standard-range
    -plus/
    >>>>
    >>>> Najsłabszy wiersz w tabeli podaje:
    >>>> Naścienne (2,3 kW)    230V / 1x10A    2,3 kW
    >>>
    >>> I ten totalny brak swojej wiedzy sprzedajesz w dyskusji jako pewnik?
    >>
    >> :-D
    >>
    >> "totalny brak wiedzy" rozumiałbym jako "wyssane z palca" oraz na
    >> dodatek, nie jest prawdą.
    >
    > Bo tak jest.
    > Bev potrafią się ładować niższym prądem bez problemu, więc jest to
    > informacja wyssana z palca i nie jest prawdą.

    Tylko gdzie ustawiasz prad/moc ładowania?

    EVSE ma stosowną sygnalizacje, ale czy tam sie da ustawic
    6A to nie wiem.

    >> Skąd pochodzi wiedza - dostałeś.
    >
    > Dostałem tylko dowód na nieumiejętność szukania i wyciągania wniosków.
    > Bo to ile trwa ładowanie auta przy 10A, nijak nie implikuje że nie
    > potrafi wolniej.
    > To zupełnie nie o tym były informacje na tej stronie.

    Ale sugeruje, ze 10A ustawic sie da.
    A da sie 6? 8, 7, 5 ?

    J.


  • 52. Data: 2023-09-07 13:10:44
    Temat: Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-09-2023 o 13:05, J.F pisze:
    > On Thu, 7 Sep 2023 09:47:28 +0200, Cavallino wrote:
    >> W dniu 07-09-2023 o 08:46, Mateusz Bogusz pisze:
    >>> On 06.09.2023 12:50, Cavallino wrote:
    >>>>> Patrzyłem tutaj -
    >>>>> https://www.milivolt.pl/tesla-model-3-standard-range
    -plus/
    >>>>>
    >>>>> Najsłabszy wiersz w tabeli podaje:
    >>>>> Naścienne (2,3 kW)    230V / 1x10A    2,3 kW
    >>>>
    >>>> I ten totalny brak swojej wiedzy sprzedajesz w dyskusji jako pewnik?
    >>>
    >>> :-D
    >>>
    >>> "totalny brak wiedzy" rozumiałbym jako "wyssane z palca" oraz na
    >>> dodatek, nie jest prawdą.
    >>
    >> Bo tak jest.
    >> Bev potrafią się ładować niższym prądem bez problemu, więc jest to
    >> informacja wyssana z palca i nie jest prawdą.
    >
    > Tylko gdzie ustawiasz prad/moc ładowania?
    >
    > EVSE ma stosowną sygnalizacje, ale czy tam sie da ustawic
    > 6A to nie wiem.

    Zależy od evse.
    I od samochodu - niektóre również potrafią tym sterować, choć czasem bez
    podawania jednostek w Amperach.

    Reasumując - jak potrzebujesz evse, które potrafi podać 6A, a go nie
    masz, to musisz kupić odpowiednie.

    > Ale sugeruje, ze 10A ustawic sie da.

    To raczej domyślna wartość dla większości evse.

    > A da sie 6? 8, 7, 5 ?

    j.w.


  • 53. Data: 2023-09-07 15:12:15
    Temat: Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 7 Sep 2023 13:10:44 +0200, Cavallino wrote:
    > W dniu 07-09-2023 o 13:05, J.F pisze:
    >> On Thu, 7 Sep 2023 09:47:28 +0200, Cavallino wrote:
    >>> W dniu 07-09-2023 o 08:46, Mateusz Bogusz pisze:
    >>>> On 06.09.2023 12:50, Cavallino wrote:
    >>>>>> Patrzyłem tutaj -
    >>>>>> https://www.milivolt.pl/tesla-model-3-standard-range
    -plus/
    >>>>>>
    >>>>>> Najsłabszy wiersz w tabeli podaje:
    >>>>>> Naścienne (2,3 kW)    230V / 1x10A    2,3 kW
    >>>>>
    >>>>> I ten totalny brak swojej wiedzy sprzedajesz w dyskusji jako pewnik?
    >>>>
    >>>> :-D
    >>>>
    >>>> "totalny brak wiedzy" rozumiałbym jako "wyssane z palca" oraz na
    >>>> dodatek, nie jest prawdą.
    >>>
    >>> Bo tak jest.
    >>> Bev potrafią się ładować niższym prądem bez problemu, więc jest to
    >>> informacja wyssana z palca i nie jest prawdą.
    >>
    >> Tylko gdzie ustawiasz prad/moc ładowania?
    >>
    >> EVSE ma stosowną sygnalizacje, ale czy tam sie da ustawic
    >> 6A to nie wiem.
    >
    > Zależy od evse.
    > I od samochodu - niektóre również potrafią tym sterować, choć czasem bez
    > podawania jednostek w Amperach.
    >
    > Reasumując - jak potrzebujesz evse, które potrafi podać 6A, a go nie
    > masz, to musisz kupić odpowiednie.

    Tam jest jakis protokół.
    O ile pamietam, to był dość prosty - wypełnienie przebiegu
    prostokątnego, ale czy potrafi działać przy tak małych prądach?
    Projektowany był raczej na duże.
    I czy jest to w zakresie pracy samochodu, czy tam
    projektanci/programisci stwierdzili, ze "mniej niz 10A nie"

    Ostatnio Shrek chyba cytował nowe przepisy, gdzie ma byc 8A ...

    >> Ale sugeruje, ze 10A ustawic sie da.
    >
    > To raczej domyślna wartość dla większości evse.
    >
    >> A da sie 6? 8, 7, 5 ?
    >
    > j.w.

    Domyślna wartość ?

    J.


  • 54. Data: 2023-09-07 15:24:56
    Temat: Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 7 Sep 2023 11:02:23 +0200, Cavallino wrote:
    > W dniu 07-09-2023 o 10:48, Mateusz Bogusz pisze:
    >> On 07.09.2023 09:47, Cavallino wrote:
    >>>> Skąd pochodzi wiedza - dostałeś.
    >>>
    >>> Dostałem tylko dowód na nieumiejętność szukania i wyciągania wniosków.
    >>
    >> Czuję się jak Audytor
    > Bo nadal nie zrozumiałeś przekazu.
    > A był taki, żeby nie publikować niesprawdzonych informacji, a zwłaszcza
    > takich, które z góry pachną nieprawdziwością.
    >
    > Jak już, to lepiej zapytać czy jest tak, jak podejrzewasz.
    >
    > Inaczej z takiego czegoś rodzą się fake newsy i plotki.
    > Potem ktoś Cię zacytuje i będzie się upierał, że tesla się nie ładuje,
    > gdy nie dostanie 2 kW....
    >
    > Wiele razy już tutaj tak było.

    A można naładować z gniazdka 110V ?


    Tesle (sprawdzic model) da sie ustawic do 5A

    https://youtu.be/MXPLt1WX4DA?t=149

    no ...
    -zapomnisz zmienic, i nieszczęscie gotowe
    -wytlumacz żonie albo córce, jak sie ustawia :-)

    -widać, ze mozna pogodzic z podziemnym garażem ...


    J.



  • 55. Data: 2023-09-07 15:25:07
    Temat: Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-09-2023 o 15:12, J.F pisze:

    >> Reasumując - jak potrzebujesz evse, które potrafi podać 6A, a go nie
    >> masz, to musisz kupić odpowiednie.
    >
    > Tam jest jakis protokół.
    > O ile pamietam, to był dość prosty - wypełnienie przebiegu
    > prostokątnego, ale czy potrafi działać przy tak małych prądach?
    > Projektowany był raczej na duże.
    > I czy jest to w zakresie pracy samochodu, czy tam
    > projektanci/programisci stwierdzili, ze "mniej niz 10A nie"

    Nie wiem z kim, o czym i po co jeszcze dyskutujesz, ale mój samochód i
    evse obsługuje bez problemu prądy mniejsze od 10A.
    Tyle.
    Możesz sobie nadal prowadzić dywagacje o d.. Maryni i powątpiewać czy to
    możliwe, ale to nie ze mną.
    EOD

    >>> A da sie 6? 8, 7, 5 ?
    >>
    >> j.w.
    >
    > Domyślna wartość ?

    j.w.


  • 56. Data: 2023-09-07 20:13:49
    Temat: Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 6.09.2023 o 12:50, Cavallino pisze:
    > W dniu 06-09-2023 o 12:38, Mateusz Bogusz pisze:
    >> On 06.09.2023 11:48, Cavallino wrote:
    >>>>> Skąd to minimum?
    >>>>
    >>>> Z internetu z forum, nie mam tesli.
    >>>
    >>> Ale napisali, że mniej nie przyjmie?
    >>
    >> Patrzyłem tutaj -
    >> https://www.milivolt.pl/tesla-model-3-standard-range
    -plus/
    >>
    >> Najsłabszy wiersz w tabeli podaje:
    >> Naścienne (2,3 kW)    230V / 1x10A    2,3 kW
    >
    > I ten totalny brak swojej wiedzy sprzedajesz w dyskusji jako pewnik?
    >
    Chyba o sobie piszesz, przecież nie masz tesli to skąd wiesz jakim
    prądem ładuje? to raz dwa, cebula na pewno nie podłączała naładowanej
    tesli bo i po co, czyli była rozładowana ta tesla na pewno brała prąd
    wg tabelki dla napięcia 230v.

    --
    Janusz


  • 57. Data: 2023-09-10 17:33:24
    Temat: Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 07.09.2023 o 15:12, J.F pisze:

    > Tam jest jakis protokół.
    > O ile pamietam, to był dość prosty - wypełnienie przebiegu
    > prostokątnego, ale czy potrafi działać przy tak małych prądach?
    > Projektowany był raczej na duże.
    > I czy jest to w zakresie pracy samochodu, czy tam
    > projektanci/programisci stwierdzili, ze "mniej niz 10A nie"
    >
    > Ostatnio Shrek chyba cytował nowe przepisy, gdzie ma byc 8A ...

    Są różne wykonania, na przykład mój kabel z EVSE ma możliwość ustawienia
    prądu ładowania na wartości: 6, 8, 10 i 13A.

    > Domyślna wartość ?

    Nie ma, przynajmniej w mojej, startuje od takiej wartości, jak ostatnio
    była ustawiona, nawet po odłączeniu od zasilania na kilka dni pamięta
    ten stan.


  • 58. Data: 2023-09-10 18:26:49
    Temat: Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Pod namiotem tak, pod e-namiotem nie.
    Rozumiem, że z e-ogniska przynajmniej nie dymi.


    -----
    > Byłeś kiedyś pod namiotem?

strony : 1 ... 5 . [ 6 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: