  • 21. Data: 2004-01-25 12:18:47
    Temat: Re: Prawda o POL-34
    Od: "gito" <g...@c...pl>

    > A nie wydaje się Wam obydwu, że uczelnie, na których te serwery stoją,
    > mogą jakby mieć coś do powiedzenia w tej sprawie?

    w tej sprawie tpsa juz samie sie ladnie zalatwila
    ping po 1600ms skutecznie utrudnia rozmowe na irc
    a takie pingi maja userzy z sdi czy dsl, o neo nie wspomne bo juz ich
    dawno na ircnecie nie ma.

  • 22. Data: 2004-01-25 12:34:08
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 25 styczeń 2004 roku,
    kiedy to gito posłał(a) w świat wiadomość
    <bv0bta$tn7$1@achot.icm.edu.pl>

    > w tej sprawie tpsa juz samie sie ladnie zalatwila
    > ping po 1600ms skutecznie utrudnia rozmowe na irc
    > a takie pingi maja userzy z sdi czy dsl, o neo nie wspomne bo juz ich
    > dawno na ircnecie nie ma.

    Użytkowników Neo na IRCu nie było (IIRC), kiedy Telekomunikacja sprzedała
    dwadzieścia tysięcy Neostrad i nie ma ich również teraz, kiedy w kilka
    miesięcy sprzedano dwieście tysięcy Neostrad.

    K-line na w/w serwerach nie odstraszało kilku tysięcy klientów
    szturmujących codziennie telepunkty.

    Co tu odcinać? Chyba uszy odmrożone na złość babci.

    Kto z neostradowiczów zauważył, że w ogóle było coś takiego, jak k-lina na
    IRC, a teraz go nie ma?

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 23. Data: 2004-01-25 12:49:36
    Od: "WaSyL" <wasylek@remove_me.clubbing.pl>

    "Goblin" <g...@p...pl> wrote in message news:401396c0$1@krzyma...

    [....]
    > polsce akademicka telewizje... jestem ciekaw jak ona bedzie dzialac
    > neostradowiczom.

    Przepraszam, ale gora do pana czy pan do gory. jak telewizja nie bedzie
    miala klientow (ogladajacych) to bedzie po grzyba.

  • 24. Data: 2004-01-25 12:55:00
    Od: "User" <w...@i...pl>

    Użytkownik <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    .pl...

    > TPSA wiecej ssie z MAN'ow, bo w praktyce obecnie w sieci TPSA
    > sa juz niemal tylko ssacze.

    > albo na odwrot jesli ssacz nie bedzie sie mogl dobic do wielu serwisow
    > to pojdzie gdzie indziej np. do MAN'a.

    > ??? Efekt chwilowy, pozniej bedziemy mieli lawinowa ilosc
    > niezadowolonych ssaczy i "odejscia".
    >

    > wojtek

    Jako uzytkownik netu czy tez jak kto woli "ssacz" chetnie zrezygnuje z
    lacza w Tpsa na rzecz
    Man. Tylko jakos w moim miejscu zamieszkania nikt nie kwapi sie z
    oferowaniem takiego lacza.
    Ofk, dzialaja na moim osiedlu sieci osiedlowe i kablowka, tyle ze wszyscy
    oferuja lacza przez polpak :)
    Pozatym kazdy (a przynajmiej czesc uzytkownikow) wie z doswiadczenia ze
    zmiana dostawcy
    jest czesto niemozliwa gdz jak na jakims osiedlu dziala juz jakis porvider
    to innemu juz "nie oplaca sie"
    ciagnac kabli dla kilku niezadowolonych.

    Przy takiej dostepnosci do internetu neostrada, na temat ktorej wiekszosc
    wypowiadajacych sie w tej grupie ma
    niezbyt dobre zdanie. Jest obecnie (biarac pod uwage osiagane transfery)
    czesto jedynia sensowna alternatywa dla
    sieci lokalnych dzialajacych na zasadzie wziac 1mb podlaczyc ile wlezie
    userow, a lagi i kiepski transfer kwitowac
    slowami: to wina tpsa/man itp.
    Poza tym cena 149 zl dla przecietnego uzytkownika to nie jest malo...

  • 25. Data: 2004-01-25 12:55:23
    Od: "WaSyL" <wasylek@remove_me.clubbing.pl>

    "gito" <g...@c...pl> wrote in message news:bv0bta$tn7$1@achot.icm.edu.pl...

    > w tej sprawie tpsa juz samie sie ladnie zalatwila
    > ping po 1600ms skutecznie utrudnia rozmowe na irc
    > a takie pingi maja userzy z sdi czy dsl, o neo nie wspomne bo juz ich
    > dawno na ircnecie nie ma.

    Przepraszam, ale IRC to nie osme cudo swiata. Tym bardziej IRCnet.

  • 26. Data: 2004-01-25 12:57:57
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Sun, 25 Jan 2004 13:49:36 +0100, "WaSyL"
    <wasylek@remove_me.clubbing.pl> wrote:

    >Przepraszam, ale gora do pana czy pan do gory. jak telewizja nie bedzie
    >miala klientow (ogladajacych) to bedzie po grzyba.

    no jak to, userzy pozbęda się nerrwostrad, wyjmą z szafy modemy 56k i
    będa się masowo wdzwaniać do MANów :P

    ...dopiero se tpsA zarobi...

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!

  • 27. Data: 2004-01-25 13:02:21
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Sun, 25 Jan 2004 13:34:08 +0100, Janusz - Vahanara
    <v...@o...gapp.pl> wrote:

> [...]
    >
    >Co tu odcinać? Chyba uszy odmrożone na złość babci.
    >
    >Kto z neostradowiczów zauważył, że w ogóle było coś takiego, jak k-lina na

    idź z takimi poglądami na pl.irc to Cie z kosami pogonią że o
    straszaniu k-line-m na news-y nie wspomne :P

  • 28. Data: 2004-01-25 13:12:20
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Sun, 25 Jan 2004 13:55:23 +0100, "WaSyL"
    <wasylek@remove_me.clubbing.pl> wrote:

    >Przepraszam, ale IRC to nie osme cudo swiata. Tym bardziej IRCnet.

    co się dziwisz, na pl.misc.kolej znajdziesz miłośników parowozów...

  • 29. Data: 2004-01-25 13:26:19
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Sun, 25 Jan 2004 13:17:05 +0100, futszaK <t...@s...pl> wrote:

    >jeśli po stronie MANów znajdowaliby się wyłacznie klienci edukacyjni i
    >ewentualnie instytucje rządowe/samorządowe to TPSA by nie chciała doić
    >tej kasy
    ...a trzoda chlewna formowałaby klucze i odlatywała na zimę do
    ciepłych krajów...

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 30. Data: 2004-01-25 13:30:42
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    futszaK wrote:

    > nikt nie zamusza, chcą zarabiać na klientach komercyjnych to niech
    > część tej kasy oddadzą dla TPSA za to że ci klienci mają dostep do
    > klientów znajdujących się w sieci dostępowej wybudowanej ZA PIENIĄDZE
    > TPSA

    > jeśli po stronie MANów znajdowaliby się wyłacznie klienci edukacyjni i
    > ewentualnie instytucje rządowe/samorządowe to TPSA by nie chciała doić
    > tej kasy

    O, to to dokladnie. MANy kroja kase na klientach komercyjnych i nie dosc
    ze sciagaja kase z KBN, to jeszcze przy odrobinie szczescie maja darmowy
    styk z TPSA (ktory jest _najdrozszym_ mozliwym laczem). I w takich warunkach
    maja z nimi konkurowac operatorzy dzialajacy na normalnych zasadach,
    placacy tepsie duza kase za peering, utrzymujacy sie tylko i wylacznie z
    wplywow od swoich klientow.

    I nagle jak TPSA chce potraktowac wszystkich rowno (pomijam kwestie ceny,
    bo jest ona przesadzona zarowno dla MANow jak i dla operatorow), to
    podnosi sie krzyk ze jak to mozna odciac uczelnie do sieci TPSA. W sytuacji,
    gdy MAN zostaje postawiony na rowni z operatorem komercyjnym okazuje
    sie, ze ow MAN nie potrafi zapewnic swoim klientow profesjonalnej obslugi,
    a caly czas jechal na farcie...

    Michal