  • 61. Data: 2023-11-07 06:11:09
    Temat: Re: Print serwer problemy
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 7 lis 2023 o 06:08, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > oddalonej o ~400 metrów. Niestety -- choć widzę, nie mogę zlecić
    > drukowania, bo w podajniku nie ma papieru, gdyż ta drukarka nie
    > ma dolnego podajnika a górny jest zazwyczaj pusty...

    Zlecić mogę -- nie mogę wydrukować.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 62. Data: 2023-12-04 14:48:24
    Temat: Re: Print serwer problemy SOLUCJA
    Od: PeJot <s...@n...pl>

    W dniu 21.10.2023 o 13:08, PeJot pisze:
> [...]
    >
    > Mój aktualny ruter, TP-Link TD-W 8970 nie domaga. Problem jest z print
    > serwerem. Aktualne, dostępne oprogramowanie
    > USB_Printer_Controller_Utility wspiera niby Win10, ale od momentu gdy
    > komputery w sieci są już pod Win10 zaczęły się problemy. Otóż da się
    > wydrukować maks. 2 strony z dokumentu i system *wstrzymuje* drukarkę.
    > Tego problemu nie było pod Win 7. Drukarka podpięta pod USB działa aż
    > miło. W zasadzie próbowałem już wszystkiego, może poza resetem rutera.
    > Czyżby ruter wymagał wymiany na coś nowszego - jeśli tak to polećcie coś
    > sensownego z działającym print serwerem USB.

    Trochę to trwało, ale po podpięciu nieco *nowszej* drukarki po USB print
    serwer ożył, chociaż działa nieco ospale. Prawdopodobnie winne są
    sterowniki starej drukarki, niby Win 10 kompatybilne, ale nie mam już
    ochoty na eksperymentowanie.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza