  • 21. Data: 2018-03-05 18:46:47
    Temat: Re: Procesor
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-03-04 o 16:35, 2late pisze:

    > A jaka masz karte graficzna?
    > I czym robisz ta konwersje?
    >
    > Pozdrawiam

    Cyberlink PowerDirector, sprawdzone narzędzie, używam od lat. A co do
    karty to chyba nie ma to znaczenia do wydajności procesora? Jest to
    Nvidia GF z 1GB pamięci.

  • 22. Data: 2018-03-05 18:47:01
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Primo, użyj do obciążenia procka jakiegoś programu dedykowanego do tego,
    > albo (co nieco kłopotliwsze ale sensowniejsze) BOINC. Będzie jak
    > porównać twoje doświadczenia z np. moimi. Po drugie, zainstaluj program
    > do obserwacji temperatury procka. Zaobserwuj temp. w idle i w stresie,
    > będzie wiadomo czy nie zwalnia na skutek przegrzewania.

    A jaki program do temperatury procka byś polecał? Bo ta moja Aida chyba
    coś źle pokazuje.

  • 23. Data: 2018-03-05 19:56:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 5 Mar 2018 18:47:01 +0100, Trybun napisał(a):

    > A jaki program do temperatury procka byś polecał? Bo ta moja Aida chyba
    > coś źle pokazuje.

    Z tamtych czasów pamiętam że nic lepszego od speedfana nie wymyślono na
    XP. Jak się mylę, niech mnie ktoś poprawi. BTW, co cię trzyma przy XP?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 24. Data: 2018-03-05 21:13:26
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Trybun, 05 mar 2018 w
    news:5a9d7a83$0$31363$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Ale to przecie nie chodzi tylko o ten jeden program. Poza tym
    > program do diagnostyki jak i systemowy menedżer zadań/wydajność
    > pokazuje zajęcie dwu rdzeni..

    Chcesz zobaczyć 100% CPU? Ściągnij jakiś Prime95. Jak nie chcesz nic
    ściągać, to otwórz 2-3 okienka konsoli cmd i odpal z nich takiego .bat:
    @echo off
    :loop
    goto loop

    Najprostszy sposób na obciążenie procka. Dwie instancjie powinny
    wystarczyć - stopujesz je CTR+C

  • 25. Data: 2018-03-05 21:42:24
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Mon, 5 Mar 2018 02:09:10 +0100, JaNus wrote:

    > Miałem okazję być na jego "ranczu", zamieniłem z nim kilka zdań (mało.
    > Trzymał nas na dystans). Wiem, że z tym jego hodowaniem świń, czy
    > baranów - to lekka przesada.

    Tobie się Karpiński podyrdymalił z Kluską :-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 26. Data: 2018-03-05 22:27:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-05 o 18:46, Trybun pisze:

    > Cyberlink PowerDirector, sprawdzone narzędzie, używam od lat. A co do
    > karty to chyba nie ma to znaczenia do wydajności procesora? Jest to
    > Nvidia GF z 1GB pamięci.

    Wydajności nie, obciążenia już tak: "Program potrafi wykorzystać moc
    obliczeniową procesorów kart graficznych (Intel, AMD i NVIDIA).

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2018-03-05 22:47:59
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 5 Mar 2018 19:56:46 +0100
    doszła do mnie wiadomość <1ce8z11ggxnte.1xpkckav58g0m$.dlg@40tude.net>
    od Jacek Maciejewski <j...@g...pl> :

    OCCT, wszystko w jednym:
    http://www.ocbase.com/index.php/download

  • 28. Data: 2018-03-06 01:17:48
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 04.03.2018 o 09:03, Trybun pisze:
    > Co jest nie tak w moim kompie, co bym na nim nie robił zajętość
    > procesora nigdy nie przekracza 60%? System to XP a procek to 2rdzeniowy
    > Pentium 3,2GHz.

    Zapuść se zipowanie najlepiej kilka na raz do dev/null

  • 29. Data: 2018-03-06 04:01:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-05, Trybun <c...@j...ru> wrote:
    > Cyberlink PowerDirector, sprawdzone narzędzie, używam od lat. A co do
    > karty to chyba nie ma to znaczenia do wydajności procesora? Jest to
    > Nvidia GF z 1GB pamięci.

    Zobacz w tym PowerDirectorze czy gdzieś w Preference nie masz
    zaznaczonej opcji by korzystał z CUDA.

    --
    Marcin

  • 30. Data: 2018-03-06 15:08:00
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-03-05 o 22:27, RadoslawF pisze:

    > Wydajności nie, obciążenia już tak: "Program potrafi wykorzystać moc
    > obliczeniową procesorów kart graficznych (Intel, AMD i NVIDIA).
    >

    > Pozdrawiam

    No tak, wspomaga procesor komputera, ale chyba tylko w momencie
    wyświetlania? W omawianym przypadku nie chodzi o wyświetlanie a pracę na
    pliku, w tle.