  • 11. Data: 2016-10-19 08:51:21
    Temat: Re: Prośba o sprawdzenie VIN
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Oct 2016 08:36:24 +0200, Chris napisał(a):

    > Tu chłopaki mają rację z upomnieniem :)

    Słusznie, wyłączyłem.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 12. Data: 2016-10-19 08:54:49
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-10-18 o 20:51, Maciek pisze:

    > Prośba o sprawdzenie VIN-u w czymś lepszym niż darmowa szukajka.
    >
    > KMHSC81BP6U038024
    >
    > Wychodzą mi niespójności.

    Ma tylko tyle o nim, mało ale zawsze coś.

    http://www.automo.pl/raport/62605/d2d87067cdcf137c46
    df67e2dd61e817

    http://www.autobaza.pl/historia-pojazdu/58071420-578
    8-4970-8761-69ccee6cd410/pol

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 13. Data: 2016-10-19 09:28:22
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > http://www.automo.pl/raport/62605/d2d87067cdcf137c46
    df67e2dd61e817

    wg mnie dosc duzo...

    > http://www.autobaza.pl/historia-pojazdu/58071420-578
    8-4970-8761-69ccee6cd410/pol

    a tu pytanie - skad niby ta strona ma foty tego auta? bo niby pisza ze to
    tego! auta.
    cud?

  • 14. Data: 2016-10-19 10:21:15
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-10-19 o 09:28, abn140 pisze:

> [...]
    8-4970-8761-69ccee6cd410/pol

    > a tu pytanie - skad niby ta strona ma foty tego auta? bo niby pisza ze to

    Penie stąd:
    http://moto.gratka.pl/tresc/hyundai-santa-fe-i-4x4-v
    ebasto-21140825.html

    > cud?

    Cuda to w rządzie a nie tutaj :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 15. Data: 2016-10-19 10:39:45
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Oct 2016 08:54:49 +0200, Chris napisał(a):

    > Ma tylko tyle o nim, mało ale zawsze coś.

    Dzięki. Wot, zagadka. Wg VIN auto 2wd, a w rzeczywistości (widziałem
    zdjecia podwozia, wału, mostu) 2wd. Ulepa czy zamieszanie w VIN...?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 16. Data: 2016-10-19 10:49:42
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Oct 2016 10:39:45 +0200, Maciek napisał(a):

    >a w rzeczywistości (widziałem
    > zdjecia podwozia, wału, mostu) 2wd.

    Tfu, oczywiście w rzeczywistości 4wd.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 17. Data: 2016-10-19 11:45:29
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-10-19 o 10:49, Maciek pisze:

    > Tfu, oczywiście w rzeczywistości 4wd.

    Zadałem pytanie w sprawie dekodowanie i z Hyundai jest obecnie tak że
    może być coś z błędem bo producent ma dwa dekodery stary i nowy a nowy
    nie jest jeszcze podpięty w system.

    Zadzwoń do serwisu producenta, może wiedzą więcej na jego temat.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 18. Data: 2016-10-19 12:07:09
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Oct 2016 11:45:29 +0200, Chris napisał(a):

> [...]
    > nie jest jeszcze podpięty w system.
    >
    > Zadzwoń do serwisu producenta, może wiedzą więcej na jego temat.

    Pytałem już w ASO, nie spotkali się z takim przypadkiem.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 19. Data: 2016-10-19 12:59:23
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-10-19 o 12:07, Maciek pisze:

    > Pytałem już w ASO, nie spotkali się z takim przypadkiem.

    To pytaj się innego ASO, może uda Ci się znaleźć kumatego a nie
    "przedstawiciela handlowego"
    Mi też mówili że nie da się dodać tempomatu w mojej wersji tylko przez
    zakup kierownicy z gałką od niego....

    --
    Irokez

  • 20. Data: 2016-10-19 13:32:10
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-10-19 o 08:54, Chris pisze:

    > Ma tylko tyle o nim, mało ale zawsze coś.

> [...]

    No bez jaj, jak w piosence... "kupiłem czarny ciągnik [...] pojemność
    2400! pojemność 2400!" ;)