  • 41. Data: 2015-07-09 18:14:42
    Temat: Re: Prośba o sugestie w wyborze samochodu - coś dużego.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:mnm4hv$556$...@n...news.atman.pl...

    > Jak pisałem już w innym poście, L200 został natychmiast przez żonę
    > skreślony za wygląd.
    > A jak wiesz, "życzenie kobiety jest wolą boga". :-P
    >
    > C8 ma prześwit jak mój Passat, a ten nie dojeżdża tam, gdzie bym chciał.
    > Dlatego pożądliwie patrze na pikapy, bo mają znacznie większy prześwit.

    A może nowy pickup na bazie Dustera?
    Z tyłu miejsca tyle co w sporym kompakcie i podobny poziom wygody.
    Plus paka.

  • 42. Data: 2015-07-09 18:30:57
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Wybacz, ale to znaczy, że złe się wyraziłem. Przepraszam.
    >
    > Passata rozpakowujemy przy drodze i ręcznie przenosimy dość daleko nasze
    > graty, bo nawet pusty nie przechodzi.
    > Stąd właśnie pożądliwe spojrzenia w stronę wysokiego pikapa.

    Wracając do Poloneza Analoga, to sądzę, że Dacia może wykombinować cos
    takiego. Marka oferująca samochody dla nabywców bardziej zainteresowanych
    cechami użytkowymi niż prestiżem.
    Wpisałem w wyszukiwarkę "Dacia pick up" i wyskoczyła mi taka nowość z maja:

    http://moto.onet.pl/aktualnosci/dacia-duster-pick-up
    -pomysl-godny-realizacji/95tb5v

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 43. Data: 2015-07-09 18:39:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
> [...]

    > cechami użytkowymi niż prestiżem.
    > Wpisałem w wyszukiwarkę "Dacia pick up" i wyskoczyła mi taka nowość z

    Było.

  • 44. Data: 2015-07-10 08:43:26
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2015-07-09 09:35:22 niejaki Tomasz Stiller napisał:
    > Ja bym się chyba raczej obrócił za czymś full-size.
    > Econoline? Savana? ten kierunek.

    nooo - full-size to jest to - ale nie było wersji 4x4

    tzn były - ale robione na zamówienie i baaardzo rzadkie
    w życiu widziałem 2 z tego jeden na szrocie w danii drugi w anglii po
    jakims szejku

    --
    P0zdrawiam
    p0li