  • 31. Data: 2015-07-08 19:58:25
    Temat: Re: Prośba o sugestie w wyborze samochodu - coś dużego.
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:mniv0u$cqa$1@node2.news.atman.pl...

    > Wchodzę w to. :-)

    Będziesz miał prawo pierwokupu pierwszego egzemplarza seryjnego.

    > Kojarzysz El Camino?

    Kiedys zauroczył mnie Ford Ranchero.

    > Wspomniałem o zalecanym większym prześwicie. Mój Passat nie przejeżdża a
    > wyżej wymienione nie są od niego wyższe.

    Są wyższe od standardu. Taka np. Octavia Scout ma zauważalnie większy
    prześwit. Chyba, że wymagany jest prześwit rasowej terenówki.

    > Jest tak paskudny, że aż zęby bolą, zwłaszcza z boku. Żona nawet obejrzeć
    > go nie chciała.

    Jeśli nei musi być nowy, to poprzedni model był mniej obły. Albo jego kuzyn
    Outlander - od przodu do tylnych siedzeń to L200, inne jest tylne
    zawieszenie, a bryła kombi niweluje jego przydotę. Lub z wyższej półki
    Pajero.
    Jeśli musisz mieć na sztywno odgrodzoną przestrzeń bagażową, to kup kratkę
    taką jak była niezbędna do odliczania VAT.

    > Powód j.w. :-(
    >
    > W ogóle Amarok, i ogólnie pikap, wziął się stąd, że zobaczyła taki z
    > zabudowanym tyłem i jej się spodobał.
    > Najważniejszy to spokój w domu. :-P

    Łączę się w bólu. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 32. Data: 2015-07-08 23:01:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Są wyższe od standardu. Taka np. Octavia Scout ma zauważalnie większy
    > prześwit.

    Od czego?
    Bo byle crossover ma podobny.

  • 33. Data: 2015-07-08 23:16:50
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2015-07-08 13:42:22 niejaki AL napisał:
    > mi się bardziej Pacifica podoba - jeśli auto miałoby mieś jeszcze jakieś
    > pozostałości auta ucywilizowanego ;)

    pacifia jest mniejsza i bardziej plastiś-fantastiś

    astro należy jeszcze do czasów gdy samochody budowało się ze stali a
    plastik służył do wysadzania mostów

    prostota konstrukcji jest nie do przecenienia, silniki (zwłaszcza starsze -
    z tbi) są nie przesyconę pierdylionem czujników i zbędnej elektroniki

    jednym słowem - auto na lata :)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 34. Data: 2015-07-08 23:29:05
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Od czego?
    > Bo byle crossover ma podobny.

    Od standardowej wersji osobowej.
    Jak sam WW pisał, to newralgiczne miejsce przejeżdża pustym Passatem, ale
    załadowanym już nie. Więc zmiana przeświu o kilka cm już go ratuje.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 35. Data: 2015-07-09 07:59:36
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-07-08 o 23:29, yabba pisze:

    > Od standardowej wersji osobowej.
    > Jak sam WW pisał, to newralgiczne miejsce przejeżdża pustym Passatem,
    > ale załadowanym już nie. Więc zmiana przeświu o kilka cm już go ratuje.

    Wybacz, ale to znaczy, że złe się wyraziłem. Przepraszam.

    Passata rozpakowujemy przy drodze i ręcznie przenosimy dość daleko nasze
    graty, bo nawet pusty nie przechodzi.
    Stąd właśnie pożądliwe spojrzenia w stronę wysokiego pikapa.

    Dzięki i pozdrawiam
    WW

  • 36. Data: 2015-07-09 09:35:22
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 08 Jul 2015 23:16:50 +0200, p0li wrote:

    > pacifia jest mniejsza i bardziej plastiś-fantastiś
    >
    > astro należy jeszcze do czasów gdy samochody budowało się ze stali a
    > plastik służył do wysadzania mostów

    Problemem Astro jest jednak bardzo słaby wynik w teście zderzeniowym.
    Warto o tym pamiętać. Ja bym się chyba raczej obrócił za czymś full-size.
    Econoline? Savana? ten kierunek.

    Tomek

  • 37. Data: 2015-07-09 13:30:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:559d95a9$0$27523$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > Od standardowej wersji osobowej.

    2 czy 3 cm robi Ci aż taką różnicę?
    Bo jak dla mnie to jest tylko optycznie zauważalne.

  • 38. Data: 2015-07-09 17:02:47
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 lipca 2015 08:20:47 UTC+2 użytkownik WW napisał:
> [...]
    > Spróbowałem Amaroka, paka wielka, siedzenia wygodne, ale niestety tylko
    > przednie. Drugi rząd siedzeń to porażka. Można tam dowozić robotników
    > na pobliska budowę. Jednak nikt nie zasłużył na siedzenie na nim przez
    > 1500 km.
    > Miejsca na wymianę na wygodne fotele też nie za wiele - sprawdzam
    > właśnie taką możliwość w firmach tapicerskich.
    >
    > Czy istnieje samochód pozbawiony tej wady?
    > Furgonetka odpada z innych powodów.
    >
    > Poza eksploatacją wyjazdową, to ma być samochód do niezbyt częstego
    > użytkowania, tak ok. 6 - 8 tyś kilometrów w roku a więc nie za wiele.

    Na codzień jeżdżę L200, żona eurovanem (C8) - myślę, że oba by spełniły kryteria
    przestrzeni. C8 jest dużo wygodniejszy na trasy, każdy fotel z siedmiu ma osobne
    regulacje, można je wpinać w różnych miejscach podłogi i odwracać, co daje spore
    możliwości aranżacji wnętrza. Po wypięciu dwóch ostatnich foteli przestrzeń bagażowa
    jest całkiem spora.

    L200 to rama, 4x4 i resory piórowe z tyłu - prawie tona ładowności, a da się
    spokojnie załadować więcej ;-) Moim zdaniem komfort w kabinie jest przyzwoity, a jak
    na samochód użytkowy - ponad standard. Tylną kanapę na pewno da się zastąpić osobnymi
    fotelami, ja w miejsce kanapy (podwójna kabina vs. przepisy VAT) zrobiłem skrzynię.

  • 39. Data: 2015-07-09 17:07:43
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu środa, 8 lipca 2015 19:57:16 UTC+2 użytkownik yabba napisał:

> [...]
    > Outlander - od przodu do tylnych siedzeń to L200, inne jest tylne
    > zawieszenie, a bryła kombi niweluje jego przydotę. Lub z wyższej półki

    Outlander ma niewiele wspólnego z L200. L200 od przedniego zderzaka do paki to Pajero
    Sport - konstrukcja na ramie i napęd superselect (albo easyselect). Outlander to
    nadwozie samonośne. Zupełnie inne silniki, napęd... no wszystko poza znaczkiem ;-)

  • 40. Data: 2015-07-09 17:38:31
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-07-09 o 17:02, Pablo Eldiablo pisze:

    > Na codzień jeżdżę L200, żona eurovanem (C8) -[...]

    Jak pisałem już w innym poście, L200 został natychmiast przez żonę
    skreślony za wygląd.
    A jak wiesz, "życzenie kobiety jest wolą boga". :-P

    C8 ma prześwit jak mój Passat, a ten nie dojeżdża tam, gdzie bym chciał.
    Dlatego pożądliwie patrze na pikapy, bo mają znacznie większy prześwit.

    Dzięki i pozdrawiam
    WW