  • 51. Data: 2023-09-09 08:54:42
    Temat: Re: Przegląd fury a wycieraczka odpadła
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-09-08 o 19:11, io pisze:

    > Że niby TIR mi się zmieści obok jak mu trochę zjadę? Rozumiem Twizy'm,
    > ale ... Twizy nie ma tylnej szyby :-)

    Wystarczy niewiele się przesunąć
    https://www.youtube.com/watch?v=NvMdTyd9HP0
    https://www.youtube.com/watch?v=QQfZNX5zoL0

    --
    Pete

  • 52. Data: 2023-09-09 10:23:15
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 09.09.2023 o 08:54, Pete pisze:

    > Wystarczy niewiele się przesunąć
    > https://www.youtube.com/watch?v=NvMdTyd9HP0
    > https://www.youtube.com/watch?v=QQfZNX5zoL0

    No i kamerkę trzeba mieć :-)

    "
    - Nagrałeś to?
    - Chyba tak
    "

    Ja nie miałem to nie mogę swojej sytuacji pokazać. Zjechałem na środek
    drogi, czyli zasadniczo miejsca jednak nie było, by gość jadący za mną,
    którego wzrok czy zachowanie jakoś mi nie pasowały, miał więcej drogi na
    hamowanie. No i zaparkował obok mnie, przepraszając. No ale ja nie
    wywodzę z tego, że "zwykle coś tam po prawej czy po lewej jest" bo
    zwykle właśnie nie ma. I jeszcze trzeba jakimś cudem zobaczyć co się
    święci. Może to w powietrzu jest bo tu kierowcy dwóch samochodów
    zajarzyli. No ale cysterny już nie. To pewnie przez to, że nie miała
    wycieraczki z tyłu :-)

    Wiele samochodów nie ma, które mogły by mieć. Nie wiem jak dokładnie
    jest, ale w Windzie było miejsce na taki absorber z tyłu. Ale musiałem
    sobie dokupić bo poprzedni właściciel chyba opchnął samochód po jakiejś
    przygodzie z tyłem a ten, co odtwarzał nie widział już ekonomicznego
    uzasadnienia do odtwarzania z tym elementem. Na TIRa nie wystarczy, ale
    trochę energii zapewne jest w stanie pochłonąć. I w tymże Windzie nie
    było tylnej wycieraczki :-) a szyba miała wysokość 15cm. Można się
    przyzwyczaić. Ale poza tym bardzo fajny był :-) Miał zwodzony dach co to
    w kilka sekund składa się i rozkłada. Bardzo żałuję, że po usterce
    przodu :-) nie znalazłem sił by go naprawiać. No ale dzięki temu kupiłem
    RS'a, który ma już normalną szybę tylną z normalną wycieraczką. I mogę
    obserwować co tam się za mną dzieje :-)