  • 11. Data: 2023-08-26 23:03:34
    Temat: Re: Przegląd fury a wycieraczka odpadła
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 26 Aug 2023 21:14:26 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:ucdi9u$gou$1$Janusz@news.chmurka.net>

    > haha jak brak żarówki wprowadza w błąd? skąd wiesz w nocy, że tam jest
    > lampa?

    A moze jest dzien, lampa wyraznie widoczna, wiec sie w nią wpatrujesz
    ... a ona nie swieci ..

    Ale wiele samochodow nie ma.

    J.

  • 12. Data: 2023-08-27 01:07:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:16afeij19mmso$.1ot7qfy6v5nmz$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > A moze jest dzien, lampa wyraznie widoczna, wiec sie w nią
    > wpatrujesz ... a ona nie swieci ..

    od kierowców co patrzą na trzeci stop nie zauważając stopów narożnych
    zachowaj nas Panie ;)

    > Ale wiele samochodow nie ma.

    ich kierowców strata

    wyczóvam w Polsce kombinowanie negatywne
    odpadło mi nadkole kochani czy przejdzie?

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 13. Data: 2023-08-27 07:06:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.08.2023 o 21:10, Janusz pisze:

    > Zauważ że wszystkie światła mają działać,

    Tak samo jak wszystkie wycieraczki;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 14. Data: 2023-08-27 10:39:37
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 27.08.2023 o 07:06, Shrek pisze:

    > Tak samo jak wszystkie wycieraczki;)

    A sprawdza ci diagnosta wycieraczki? bo światła zawsze.

    --
    Janusz

  • 15. Data: 2023-08-27 10:42:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.08.2023 o 10:39, Janusz pisze:

    > A sprawdza ci diagnosta wycieraczki? bo światła zawsze.

    Mi w sumie przeciwmgelne raz sprawdzał - i nie działały. Spalin też na
    ogół nie sprawdzają co nie znaczy że kat i EGR może nie działać:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 16. Data: 2023-08-27 12:04:10
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-08-27 o 01:07, PiteR pisze:
    > in <news:16afeij19mmso$.1ot7qfy6v5nmz$.dlg@40tude.net>

    > ich kierowców strata

    Kiedyś jak nie chcieli mi dopuścić trupa, to sprawdzałem te przepisy i
    był taki zapis
    o sprawności wg wyposażenia fabrycznego homologacyjnego (czyli jak jest
    coś, to działa) i wymagania z rozporządzenia o warunkach technicznych,
    ale potem zmieniali rozporządzenie tyle razy
    (różne lobby zapewne :)), że obecnie chyba jest podział na usterki o
    różnym znaczeniu.
    I teraz od diagnosty zależy czy uzna, że to usterka drobna
    niezagrażająca bezpieczeństwu albo stwierdzi, że 2 tygodnie na naprawę tego,
    albo nie przejdzie przeglądu.
    Z praktyki wychodzi mi, że jeśli jeżdżę stale na tę samą SP, to
    diagnosta tam
    ma albo dobrą pamięć albo tak niewielu stałych klientów, że doskonale
    pamięta
    co tam ostatnio u mnie szwankowało i widzi, że naprawiłem.

  • 17. Data: 2023-08-27 12:42:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ucf23f$fl4$6$Shrek@news.chmurka.net>
    user Shrek pisze tak:

    > Spalin też na ogół nie sprawdzają co nie znaczy że kat i EGR może
    > nie działać

    Mnie zawsze sprawdzają spaliny co mnie bardzo wkurwia bo nie mam żadnej
    wiedzy o problemach w układzie zapłonowo paliwowym wydechowym w prostym
    jak budowa cepa silniku 1.6 8v

    Ale klar złazi płatami to trzeba sprawdzić. Taki sam passat B5 przede
    mną nie miał sprawdzane bo lakier cały chyba fabryczny.

    --
    Piter

    #jebać fliperów

  • 18. Data: 2023-08-27 13:46:05
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 27.08.2023 o 12:42, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Mnie zawsze sprawdzają spaliny co mnie bardzo wkurwia bo nie mam żadnej
    > wiedzy o problemach w układzie zapłonowo paliwowym wydechowym w prostym
    To że jest prosty nie oznacza że nie może dymić, wielu takich widzę na
    drodze i niebieską mgiełkę. Ja mam podobny silnik ale na gaz i tu
    diagności dają sobie spokój z pomiarami spalin :)

    > Ale klar złazi płatami to trzeba sprawdzić. Taki sam passat B5 przede
    > mną nie miał sprawdzane bo lakier cały chyba fabryczny.

    No widzisz, silnik jest oceniany z wyglądu auta :)
    podobnie jak ludzie, wpierw oceniają po wyglądzie a potem dopiero po
    charakterze.

    --
    Janusz

  • 19. Data: 2023-08-27 15:29:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ucfcr8$ogo$1$Janusz@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > To że jest prosty nie oznacza że nie może dymić, wielu takich
    > widzę na drodze i niebieską mgiełkę. Ja mam podobny silnik ale na
    > gaz i tu diagności dają sobie spokój z pomiarami spalin :)

    Nic nie dymi nic nie kopci. Nie ma żadnych odogodnień ekologicznych
    które mogłyby się zapchać.

    Jęczą że małe obroty, wystawiają coraz większe bannery na ulice, nawet
    ogrodzenie przerobili i nowa brame wstawili żeby byc od głównej drogi
    widoczni i tak zrażają klienta. Zawsze jestem zestrachany o amorki i
    hamulce światła a oni spaliny. Swoje spaliny sobie powąchajcie ;)

    --
    Piter

    #jebać fliperów pasożytów

  • 20. Data: 2023-08-27 15:32:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ucf6s6$kqe$1$cef@news.chmurka.net>
    user cef pisze tak:

> [...]
    > diagnosta tam ma albo dobrą pamięć albo tak niewielu stałych
    > klientów, że doskonale pamięta co tam ostatnio u mnie szwankowało

    Pieczątka dobra to podstawa.
    Jak Józek puścił rok temu to ja nie będę podważał ;)
    a jeśli naprawił to szacun.

    --
    Piter

    #jebać wariatki z amstafami