  • 11. Data: 2020-02-21 19:38:48
    Temat: Re: Przejścia dla pieszych w Niemczech
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 21 lutego 2020 10:18:09 UTC-6 użytkownik Shrek napisał:

    > A wersję dla czytających> Bo wyszło, że dało się filmik streścić w
    > jednym zdaniu podwójnie złożonym. Co to za moda, żeby zamiast dziesięciu
    > słów nagrywać film i mieć pretensje że inni szanują swój czas? Teraz mam
    > oglądać 40 minutowy?

    Szefie, ale w tym jest cale sedno flejmow na newsach ze jeden pisze na temat a drugi
    pisze o czym innym bo nie odnosza sie do tego samego.

    Od dluzszego czasu dyskusja tu na grupie w temacie pieszych vs samochody rozbija sie
    miedzy innymi o infrastrukture. I masz konkretny dowod ze u nas jest inna wiec
    aplikowanie tych samych zasad co u niemca nie zadziala tak samo.

    Podobnie jest z ta mityczna grzecznoscia "na zachodzie".

    Tu miales szanse obejrzec i sie odniesc do tego samego co obejrzeli inni.

    I to by poprawilo Twoja wiarygodnosc tu w dyskusji bo bylo by widac ze licza sie
    argumenty. A tak wyszlo jak wyszlo. Jak to mawial klasyk: jesli fakty przecza teorii
    tym gorzej dla faktow.

  • 12. Data: 2020-02-21 20:00:49
    Od: 8616<6...@i...invalid>

    s...@g...com w

    ups.com>:

    > Filmik widzialem. Nie komentuje rzeczy ktorych nie widzialem.
    Filmik? Piszesz zapewne ekspierdzie o tej pięciominutówce, o której
    wspomniałes wcześcniej.

    Dzieciaku, 40 minut poświęć...

    > Jak zwykle bez argumentow,

    Tak? To na co odpisałeś?Upps..Nie wyszło?

    > same inwektywy.

    Liczyć dzieciaku nie potrafisz.

    > Autorytatywnie stwierdzam ze ci tabletki przestaly dzialac.

    O! To poprosze o prawo wykonywania zawodu lekarza od tabletek...

    KMIOCIE

    --
    'Tom N'

  • 13. Data: 2020-02-21 23:08:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.02.2020 o 19:38, s...@g...com pisze:

    > Szefie, ale w tym jest cale sedno flejmow na newsach ze jeden pisze na temat a
    drugi pisze o czym innym bo nie odnosza sie do tego samego.

    To może warto wypunktować argumenty dla nonalfabetów?

> [...]
    aplikowanie tych samych zasad co u niemca nie zadziala tak samo.

    Spoko - napisz o co ci chodzi - podyskutujemy,

    > I to by poprawilo Twoja wiarygodnosc tu w dyskusji bo bylo by widac ze licza sie
    argumenty. A tak wyszlo jak wyszlo. Jak to mawial klasyk: jesli fakty przecza teorii
    tym gorzej dla faktow.

    HGW jaka jest twoja teoria, skoro jest zaszyta w 40 minutoym filmie,

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2020-02-24 19:20:11
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2020-02-20 21:49, szod wrote:
    > Film dla ekspertów od przejść - zobaczcie jak to wygląda u Niemców:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=AkTRNDgHMQs
    >
    > Zaraz zapewne eksperci się wypowiedzą, że oni nie mają czasu oglądać
    > tego filmu. Ale za to mają czas toczyć godzinne dyskusje na grupie nad
    > swoimi super teoriami o bezpieczeństwie. Teraz sami sobie odpowiedzcie
    > ile warte są te wszystkie statystyki wypadków z udziałem pieszych u nas
    > i u nich.

    No pisalem o tym jakis czas temu.

    Grupowe cwoki pocmokaly pocmokaly (bo co zrobisz jak nic nie zrobisz) i
    w kolejnych watkach dalej zaczely nawijac swoje o swietosci swietych
    krow (ekhm... pieszych ;)

    --
    mk4