  • 31. Data: 2014-10-15 19:23:07
    Temat: Re: Przejście dla pieszych
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > Sama obecność pieszego przy jezdni wymusza ZWOLNIENIE i zachowanie
    > szczególnej ostrożności, do zatrzymania się włącznie.

    Wydaje się, że nie uchybiła niczemu.

    > Tym bardziej przy
    > przejściu dla pieszych gdzie widać że piesi oczekują na przejście przez
    > jezdnię.

    Do którego przepisu odwołujesz się o tym "tym bardziej" ?

    > Tylko prawdziwe *paździochy* nie zwracają uwagi na takie elementy
    > i to że pojazdy na pasie obok z JAKIEGOŚ powodu zwalniają.

    Wystarczy zagapić się. Jestem pewien, że każdemu z nas to się przytrafiło
    tylko kamery nie było albo coś innego, że nie możemy teraz pokazać.

    > Realnie rzecz
    > ujmując to panienka w swojej głupocie miała szczęście, bo pół sekundy
    > różnicy i by miała ciężarną na sumieniu gdyby ta dodatkowo nie wykazała
    > ostrożności.

    MZ ponosi Cię ambicja wykazania, że pani jest bardzo winna a ona może jest
    winna zupełnie umiarkowanie.

  • 32. Data: 2014-10-15 20:09:30
    Od: <4...@9...200930.invalid> (Tom N)

    John Kołalsky w

    [...]

    I znowu się nie popisałeś...

    From: =?iso-8859-2?Q?John_Ko=B3alsky?= <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: =?utf-8?Q?Re:_Przej=C5=9Bcie_dla_pieszych?=
    Control: cancel <m1m8l3$ben$1@mx1.internetia.pl>

    Pa jasiu.

    --
    'Tom N'

  • 33. Data: 2014-10-15 20:13:43
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tom N" <4...@9...200930.invalid>

    > [...]
    >
    > I znowu się nie popisałeś...
    >
    > From: =?iso-8859-2?Q?John_Ko=B3alsky?= <j...@k...invalid>
    > Newsgroups: pl.misc.samochody
    > Subject: =?utf-8?Q?Re:_Przej=C5=9Bcie_dla_pieszych?=
    > Control: cancel <m1m8l3$ben$1@mx1.internetia.pl>
    >
    > Pa jasiu.

    Idźże stąd głupku jak nie umiesz normalnie dyskutować

  • 34. Data: 2014-10-15 20:21:39
    Od: <8...@7...202139.invalid> (Tom N)

    John Kołalsky w

    > Użytkownik "Tom N" <4...@9...200930.invalid>

    > Idźże stąd głupku jak nie umiesz normalnie dyskutować

    Jasiu, przyszedłeś tu niewiadomo skąd, obrażasz interlokutorów niewiadomo
    dlaczego, i na dodatek mianowałeś sie moderatorem pms?

    --
    z dedykacją dla jasia, który szczeka, ale podpisać sie nie potrafi

    Tomasz Nycz aka 'Tom N'

  • 35. Data: 2014-10-15 20:28:34
    Od: <5...@9...202834.invalid> (Tom N)

    RoMan Mandziejewicz w

    > Hello Tom,
    > On nie łapie. Ale w obecnych czasach mało kto łapie :(

    To, że nie łapie to wiadomo nie od dzisiaj, ale ono zaczyna uzurpować...

    Może komitet zniczowy do jasia by zorganizować, pora akuratna... :D

    --
    'Tom N'

  • 36. Data: 2014-10-15 20:45:41
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Wydaje się, że nie uchybiła niczemu.

    > Do którego przepisu odwołujesz się o tym "tym bardziej" ?

    Art. 26 ust. 7

  • 37. Data: 2014-10-15 21:17:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tom,

    Wednesday, October 15, 2014, 8:09:30 PM, you wrote:

    > John Kołalsky w

> [...]

    Mój TheBAT! nie przyjmuje canceli ;) Ale mam go w KF a w szambie nie
    lubię grzebać. Jakby co, to i tak w archiwum jest do odnalezienia :)

    > Pa jasiu.

    :)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 38. Data: 2014-10-15 21:18:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tom,

    Wednesday, October 15, 2014, 8:28:34 PM, you wrote:

    > To, że nie łapie to wiadomo nie od dzisiaj, ale ono zaczyna uzurpować...
    > Może komitet zniczowy do jasia by zorganizować, pora akuratna... :D

    A masz namiary?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 39. Data: 2014-10-15 23:57:45
    Od: "Witolko" <x...@w...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>
    >
    > Nie wiem o co Ci chodzi. Mnie chodzi o to co samo co kiedyś, że wyprzedzanie
    > z definicji PoRD jest zjawiskiem a czynem będzie jak ktoś coś zrobi by
    > wyprzedzić lub zaniecha czegoś do czego jest zobowiązany. Jeśli ma się
    > zatrzymać przed przejściem i tego nie zrobi to to będzie zaniechanie, ale
    > jak ma nie wyprzedzać a sobie swobodnie jedzie i w wyniku hamowania innego
    > samochodu wyprzedzi (tak jak tu) to raczej nie będzie bo przyczyną
    > zaistnienia zjawiska było zahamowanie przez tego drugiego a nie zaniechanie
> [...]

    Twoja prywatna definicja wyprzedzania tutaj nie liczy się.
    Liczy się definicja z PoRD, art. 2
    28) wyprzedzanie - przejeżdżanie (przechodzenie) obok pojazdu lub uczestnika
    ruchu poruszającego się w tym samym kierunku;

    > Ja tam pieszych na pasach nie widziałem.

    Nie widziałeś bo przechodzień był zasłonięty przez pojazd na lewym pasie.
    Nie ma znaczenia czy tam był pieszy. Tam nie wolno wyprzedzać !!!
    bo tak stanowi PoRD.

    > Jeśli raz mi się zdarzyło na przejściu zagapić i widzę to samo na YT to co
    > mam od razu po kimś "jechać" ?

    Takie gapiostwo może spowodować śmierć przechodzącego
    i dlatego powinno być karane najwyższą karą przewidzianą
    w Kodeksie Wykroczeń. Aby tak się stało to nagranie powinno trafić
    do policji i nie tylko to, podobne również.

  • 40. Data: 2014-10-16 02:17:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Oct 2014, Myjk wrote:

    > Wed, 15 Oct 2014 09:52:05 +0200, RadoslawF

    > Art. 3. i 4. PORD

    Do 4. potrzebne są "okoliczności". Tak dla porządku.

    pzdr, Gotfryd