  • 91. Data: 2014-10-19 10:39:36
    Temat: Re: Przejście dla pieszych [OT]
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-19 10:12, Czesław Wiśniak pisze:

    > Rozumiem to jako pewien środek stylistyczny na "i", i trzeba byc mało
    > kumatym żeby zrozumieć to inaczej.
    > Może szybciej załapiesz post Tomka Pyry, poza tym z sąsiedniego wątku
    > powinieneś wiedziec jaki mam pogląd na te sprawy.
    > Ech ta gimbusiarnia :/

    najciekawsze jest to, ze to gimbaza najczęściej wyzywa się od gimbusów...

    @

  • 92. Data: 2014-10-19 16:11:40
    Temat: Re: Przej?cie dla pieszych
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-19 06:33, Witolko wrote:

    > Udowodnij że jest wyższej mocy.
    > Tylko bez ogólników, konkretnie.

    Nie da się bez ogólników. Po prostu ratyfikowane traktaty międzynarodowe
    są wyżej od prawa "miejscowego".

    Shrek.

  • 93. Data: 2014-10-19 16:21:00
    Temat: Re: Przejście dla pieszych
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-19 10:24, Myjk wrote:

    > Szwagierkę oblali na egzaminie za to, że ruszyła zanim pieszy zdjął nogę z
    > jezdni. Nadmienię, że nie próbowała mu przejechać po piętach, bo pieszy był
    > już po przeciwnej stronie, na innym pasie ruchu.

    Gwoli ścisłości, to że kogoś oblali za coś, nijak nie implikuje, że
    mieli rację.

    Ja w czasie egzaminu dowiedziałem się między innymi, że nie wolno
    zatrzymywać się na torach tramwajowych (tramwaj stał bo miał czerwone,
    ja skręcałem na zielonej strzałce i koleś przede mną się zatrzymał bez
    sensu). Nie wiem dlaczego miałbym się nie zatrzymać, nie wiem co miałbym
    zrobić - przejechać po ciągłej i go ominąć, wjechać mu w dupę? Egzamin
    zdałem, bo to był jeden błąd więc się nie kłóciłem - zapytałem tylko po
    dlaczego nie można się zatrzymywać na torach - odpowiedź była "bo nie, a
    jakby się motocykle zepsuł i by pan tan został";)

    O innych ciekawostkach pisałem wcześniej - po wyprzedzaniu można wracać
    przez jednostronnie przerywaną od strony ciągłej, po omijaniu już nie.
    Na skrzyżowaniach w terenie zabudowanym jest 50 nawet jak przed i za
    masz podniesioną do 70. Jak przejedziesz przez skrzyżowanie dynamicznie
    to jest to "niemal wymuszenie".

    Shrek.

  • 94. Data: 2014-10-19 16:36:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-19 16:21, Shrek pisze:
    > Na skrzyżowaniach w terenie zabudowanym jest 50 nawet jak przed i za
    > masz podniesioną do 70.

    To już zostało zanegowane ;)

    --
    Liwiusz

  • 95. Data: 2014-10-19 17:10:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-19 16:36, Liwiusz wrote:

    > To już zostało zanegowane ;)

    Zostanie zanegowane, jak nie będą pisali błędu w arkuszu. Własnie do
    tego zmierzałem, że jak egzaminator mówi, że tak jest, to nijak nie
    wynika z tego, ze ma rację.

    Shrek.

  • 96. Data: 2014-10-19 18:53:41
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-10-16 23:07, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Od jutra wtargiwujący na drogę podporządkowaną z poprzecznej drogi
    > z pierwszeństwem jest winien ewentualnego wypadku.
    > To tak nie działa.

    Analogia - albo raczej jej kompletny brak...

    > Nie jest - bo w odróżnieniu o obawy o własne życie, lakier na
    > samochodzie albo "tylko" stratę czasu na spisanie oświadczeń
    > związanych z kolizją, samousprawiedliwiające tłumaczenie
    > "bo tamtemu nie wolno <tu czego nie wolno>" prowadzi z *obu* stron
    > do usiłowania skorzystania z obowiązków drugiej strony.

    A w czyim rozumieniu? Bo w moim nie. W moim jest to dodatkowy margines
    bezpieczenstwa.

    A wyjasnij mi taka rzecz - ktos kogos uszkodzi albo zabije na tym
    przejsciu. Czy przy pierwszym killu mozna bedzie wyjasnic cala sprawe -
    ach ludzie sa omylni i kazdy moze popelnic blad, zdarza sie. I przejsc
    do porzadku dziennego?

    Jak tak, to ok. A jak nie no to hola - nagle kierowca ma byc nieomylny
    (bo jak sie pomyli spadna na niego jakies koszmarne konsekwencje) a
    pieszy moze lazic jak cma - no bo do tego zmierza ten przepis - ze tak
    czy siak kierowca ma przepuscic albo moc sie zatrzymac w razie co.

    --
    mk4

  • 97. Data: 2014-10-19 22:47:09
    Temat: Re: Przejście
    Od: "Witolko" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Może szybciej załapiesz post Tomka Pyry, poza tym z sąsiedniego wątku
    > powinieneś wiedziec jaki mam pogląd na te sprawy.

    Swoją głupotę bronisz za wszelką cenę; za każdym razem
    udowadniając, że jesteś głupszy niż to wyglądało.
    Z twoją głupotą to gimbusiarni nie dorastasz do pięt.
    Nawet nie wiesz o co ci chodziło w tym co sam napisałeś.

  • 98. Data: 2014-10-19 23:44:36
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    >Swoją głupotę bronisz za wszelką cenę; za każdym razem
    >udowadniając, że jesteś głupszy niż to wyglądało.
    >Z twoją głupotą to gimbusiarni nie dorastasz do pięt.

    >Nawet nie wiesz o co ci chodziło w tym co sam napisałeś.

    Ohoho jaki pyskaty gimbus, chyba bolało skoro taka agresja :)
    Chcesz się w ten sposób dowartościować ?
    Ja myslałem, że ty tylko udajesz, a ty po prostu jestes rozgarniety jak kupa
    liści..
    Nie uczyli nigdy w budzie o ironii ? Tu poczytaj:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ironia

  • 99. Data: 2014-10-20 01:06:28
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Zaraz Ci zostanie tu wytłumaczone, że 50% winy ponosi auto przed Tobą,

    Zgodnie z przepisem nie, zgodnie ze zdrowym rozsadkiem cos w tym jest.
    Zauwazcie, ze facet na filmie dopiero sie zatrzymal, kobieta mogla nie
    miec czasu na reakcje. Co innego gdyby samochod stal juz jakis czas a
    ona by przejechala.

    Dlatego ja nie puszczam pieszych w sytuacji tego z lewego pasa - zeby
    durny pieszy, ktory wlezie bez patrzenia, nie zostal zdjety przez
    kogos na drugim pasie, kto nie zdazy zauwazyc, ze sie zatrzymuje.

    --
    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
    http://motogof.tumblr.com/

  • 100. Data: 2014-10-20 07:07:59
    Od: "Witolko" <f...@w...pl>

    > nie ciągnęło do zgrywania filmów i "podpierdalania", ale po tym:
    > http://youtu.be/_8NmK3z9uR8
    >
    > i się zastanawiam czy jednak nie skorzystać z maila
    > stopagresjidrogowej naszej stołecznej, niech przyszlifują...
    > Myjk

    Tam (i nie tyllko tam) przydała by się pułapka policyjna.
    Patrol obserwujący przejście i jeden umówiony
    cywilny samochód jeżdżący na okrągło przez to przejście
    w godzinach szczytu.