  • 11. Data: 2017-08-18 15:23:17
    Temat: Re: Przeładowana laweta
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 18 sierpnia 2017 15:19:58 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Nie ma analogii. Przechodząc na czerwonym ryzykujesz *jedynie* własnym
    > zdrowiem.
    Szczególnie jak motocykliście wyjedziesz pod koło.

  • 12. Data: 2017-08-18 15:29:44
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-18 15:23, Kris wrote:

    > Szczególnie jak motocykliście wyjedziesz pod koło.

    Z takim wyjątkiem... ale analogia i tak słaba, nie sadzisz?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 13. Data: 2017-08-18 15:37:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 18 sierpnia 2017 15:29:46 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Z takim wyjątkiem... ale analogia i tak słaba, nie sadzisz?

    Nie no racje masz
    Z tym motocyklistą to mi się tak skojarzyło bo z miesiąc temu widziałem wypadek z
    udziałem motoru i głowę motocyklisty oddzieloną od reszty ciała.
    Młody chłopak to był i podobnież miał pętle ze struny na szyi założona i do motoru
    przywiązaną drugim końcem.
    Szkoda człowieka ale z drugiej strony idioci się sami eliminują.

  • 14. Data: 2017-08-18 16:14:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2017-08-17 15:32, robot wrote:

    >Nie ma analogii. Przechodząc na czerwonym ryzykujesz *jedynie*
    >własnym zdrowiem.

    Nie tylko.
    Kierowca cie bedzie usilowal ominac, w poslizg wpadnie, w drzewo
    trafi, premiera połamie.

    J.

  • 15. Data: 2017-08-18 17:35:49
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    > Nie tylko.
    > Kierowca cie bedzie usilowal ominac, w poslizg wpadnie, w drzewo trafi,
    > premiera połamie.

    był wypadek śmiertelny- kobieta omijała psa, dachowała i zginęło jej
    dziecko....

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 16. Data: 2017-08-18 18:28:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.08.2017 o 15:37, Kris pisze:

    > Młody chłopak to był i podobnież miał pętle ze struny na szyi założona i do motoru
    przywiązaną drugim końcem.

    Podobnież to rowery na placu czerwonym rozdajo. Motocykliści dzielą się
    na tych co leżeli i na tych co będą leżeć. Ci co leżeli to chyba większość.

    > Szkoda człowieka ale z drugiej strony idioci się sami eliminują.

    Ze statystyk wynika, że na ogół są eliminowani przez innych. Choć
    rzeczywiście często nie są bez winy.

    Shrek

  • 17. Data: 2017-08-18 21:27:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 18 sierpnia 2017 18:28:22 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    motoru przywiązaną drugim końcem.

    > Podobnież to rowery na placu czerwonym rozdajo. Motocykliści dzielą się
    > na tych co leżeli i na tych co będą leżeć. Ci co leżeli to chyba większość.

    Ja tam się sprzeczał nie będę. Struny nie widziałem ale głowę oddzieloną od ciała
    widziałem tak z odległości 20-30 metrów. Akurat rowerem tam przejeżdzałem

    > Ze statystyk wynika,

    Że jak chłop z krową przez rów przechodzą to po 3 nogi mają

    > że na ogół są eliminowani przez innych. Choć
    > rzeczywiście często nie są bez winy.

    A no. Teren zabudowany ograniczenie do 40, podwójna ciągła, 50metrów do przejścia dla
    pieszych a on zdecydował się na wyprzedzanie kolumny aut.
    Jedno z aut skręcało w lewo, dawca nerek nie dał rady ominąć i głowa od ciała
    oddzielona.
    Dwadzieścia kilka lat podobnież miał, życie przed nim.

  • 18. Data: 2017-08-18 21:52:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.08.2017 o 21:27, Kris pisze:

    > Ja tam się sprzeczał nie będę. Struny nie widziałem ale głowę oddzieloną od ciała
    widziałem tak z odległości 20-30 metrów.

    Zdarza się niestety (bez linki). Poczytaj w necie "linka śmierci" to
    zobaczysz co na ten temat piszą motocykliści. Nie powtarzaj urban legend.

    > Że jak chłop z krową przez rów przechodzą to po 3 nogi mają

    Niemniej wypadki i bezpieczeństwo na drogach ocenia się właśnie
    statystycznie i co "zaskakujące" zarówno jesli chodzi o motocyklistów
    jak i rowerzystów (nie wiem jak pieszych) jak już dochodzi do wypadku to
    w większości przypadków wina jest po stronie kierowców samochodów.

    Shrek

  • 19. Data: 2017-08-19 09:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tck t...@t...Wytnij.net.pl ...

    > był wypadek śmiertelny- kobieta omijała psa, dachowała i zginęło jej
    > dziecko....

    To jest tak samo jak z tymi pasami - w 99,99% przypadków pomogą ale ktos
    kto ominał zajęcia z prawdopodobienstwa w szkole i tak bedzie przytaczał
    ten jeden przypadek gdzie ktos wpadł do jeziora i utonał bo nie wypiał się
    z pasów...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 20. Data: 2017-08-19 09:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Szczególnie jak motocykliście wyjedziesz pod koło.

    Ty chodzisz na kołach?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"