  • 21. Data: 2017-08-19 10:04:23
    Temat: Re: Przeładowana laweta
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 19 sierpnia 2017 09:59:49 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Ty chodzisz na kołach?

    Za dzieciaka na wrotkach Panie czepialski;)

  • 22. Data: 2017-08-19 20:34:55
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-08-17 13:58, Jacek wrote:
    > OIDP to tak:
    > 500 zł - gdy dmc. jest przekroczona nie więcej niż o 10%;
    > 2000 zł - gdy dmc. jest przekroczona więcej niż o 10% i nie więcej niż o
    > 50%;
    > 5000 zł - w pozostałych przypadkach, tzn. jeśli dmc. jest przekroczona
    > więcej niż o 50%.

    to sa widelki dla samochodow zarejestrowanych z dmc powyzej 3,5t

    do 3,5t maks to 500 zlotych i zakaz kontynuacji jazdy do czasu
    osiagniecia dmc

  • 23. Data: 2017-08-22 11:58:27
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu sobota, 19 sierpnia 2017 20:35:01 UTC+2 użytkownik m4rkiz napisał:

    > to sa widelki dla samochodow zarejestrowanych z dmc powyzej 3,5t
    >
    > do 3,5t maks to 500 zlotych i zakaz kontynuacji jazdy do czasu
    > osiagniecia dmc

    No nie przekonam się już, czy 500 czy 5000 - kierowca z C+E i dużą lawetą załatwił mi
    sprawę ;-) W razie przygód z mundurowymi, na pewno wyszło taniej ;-)

    pablo