  • 21. Data: 2018-04-23 10:04:57
    Temat: Re: Przepuszczanie pieszych
    Od: p...@g...com

    --Wychodzi na to, ze jak policjant kaze kogos przejechac, to trzeba przejechac, a jak
    nie, to mandat :-)

    wyluzuj, odmawiasz przyjecia mandatu od Kulsona, potem wrzutka do mediow z nagraniem
    zeby sad czul na sobie oko spoleczenstwa i pozamiatane zreszta slawe po wieki Kulson
    ma juz zapewniona :-)

    i reakcja zwierzchnika:

    To może częściowo tłumaczyć reakcję policjanta. Oceniamy ją jako nieadekwatną do
    sytuacji. Również sposób przekazania uwagi kierującemu był niestosowny - ocenia
    nadkom. Szeląg.

    ku przestrodze wszelkim Kulsonom, mamy na was oko :-)

  • 22. Data: 2018-04-23 12:16:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 21 Apr 2018 23:23:27 +0200, w <pbga4i$3d2$1@node2.news.atman.pl>, Janusz
    <j...@o...pl> napisał(-a):

    > Tak a propo dyskusji o pierszeństwie pieszych na przejściu,
    > kierowca przepuścił pieszą z wózkiem i dostał opierdol
    > http://joemonster.org/filmy/90368/Reprymenda_policja
    nta_Po_ciul_sie_zatrzymujesz_

    Piesza weszła na pasy, chociaż nie powinna. Zapewne nie widziała policjansta.
    Kierowca zatrzymał się, bo piesza była już na przejściu.
    Reakcja policjanta błędna, po prostu zła organizacja -- takie przejście w ogóle
    powinno być zamknięte na czas "serwisu".

  • 23. Data: 2018-04-23 12:20:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z koniem kopal sie nie bede. Masz racje.

  • 24. Data: 2018-04-23 12:39:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z Mafii dla psa. Przekaz ma byc prosty jak geba chama ze Slaska. Przelozony przekazal
    wszystkim Kulsonom zeby z idiotami nie dyskutowali bo swiadkowie tez sa idiotamimi i
    na bank pomyla kto jest idiota. Nastepnym razem Kulson ze skrzyzowania kaze kierowcy
    zjechac za skrzyzowaniem i sie zatrzymac. Nastepnie jak zalatwi na skrzyzowaniu
    zmiennika, co moze potrwac tyle ile musi, poprosi kierowce do swojego radiowozu gdzie
    jest policyjna kamera. Policyjna ma ta przewage nad prywatna ze nagranie z niej moze
    byc dowodem w sadzie a z prywatnej niekoniecznie. W trakcie rozmowy w radiowozie
    zaproponuje za niewykonywanie polecen kierujacego ruchem mandat 500 zlotych i 6
    punktow karnych. Oczywiscie z mozliwoscia odmowienia przyjecia mandatu i z
    konsekwencjami z nieprzyjeciem zwiazanymi.

  • 25. Data: 2018-04-23 15:13:14
    Od: Kviat

    > gdzie jest policyjna kamera. Policyjna ma ta przewage nad prywatna ze nagranie z
    niej moze byc dowodem w sadzie a z prywatnej niekoniecznie.

    Nie dość, że nie masz racji co do zachowania kierowcy, to jeszcze się
    wygłupiasz z takimi tekstami. Dowodem w sądzie może być takie nagranie,
    które sąd dopuści jako wiarygodny i właściwy ("moc" dowodu) dowód.
    Nagranie z prywatnej kamery może być z innego ujęcia i być bardziej
    wiarygodne od policyjnego nagrania.
    Art. 233 KPC
    Art. 7 KPK

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 26. Data: 2018-04-23 15:47:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Obys nie mial okazji sprawdzac na sobie procedur sadowych. Mozesz odpowiedziec jak
    czesto jak na skrzyzowaniu jedziesz na zielonym przepuszczasz pieszych nie bedacych
    na jezdni i majacych czerwone?

  • 27. Data: 2018-04-23 18:00:26
    Od: Kviat

    > Obys nie mial okazji sprawdzac na sobie procedur sadowych.

    Czego nie zrozumiałeś z tych artykułów, które podałem?

    > Mozesz odpowiedziec jak czesto jak na skrzyzowaniu jedziesz na zielonym
    przepuszczasz pieszych nie bedacych na jezdni i majacych czerwone?

    Mozesz odpowiedziec jak czesto zadajesz pytania bez zwiazku z tematem?
    Oglądałeś inny filmik, czy co?

    Pozdrawiam
    POiotr

  • 28. Data: 2018-04-23 19:17:48
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 23.04.2018 o 12:16, r...@k...pl pisze:
    > takie przejście w ogóle
    > powinno być zamknięte na czas "serwisu".

    A piesi niech idą na sąsiednie skrzyżowanie?

    --
    Alf/red/

  • 29. Data: 2018-04-23 20:19:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 23 Apr 2018 19:17:48 +0200, w <pbl4fs$h4j$2@node2.news.atman.pl>, Alf/red/
    <a...@u...waw.pl> napisał(-a):

    > A piesi niech idą na sąsiednie skrzyżowanie?

    Dookoła. Skoro samochód stoi w taki sposób, że nie widać policjanta to albo
    dookoła, albo policjant zorganizuje sobie kolegę.

  • 30. Data: 2018-04-23 20:31:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.04.2018 o 20:19, r...@k...pl pisze:

    > Dookoła.

    Ale na drugim przejściu też robili światła.

    > Skoro samochód stoi w taki sposób, że nie widać policjanta to albo
    > dookoła, albo policjant zorganizuje sobie kolegę.

    Kolegę też miał.

    Shrek