  • 81. Data: 2018-04-27 07:58:26
    Temat: Re: Przepuszczanie pieszych
    Od: p...@g...com

    --Całe szczęscie że miasta się wreszcie po trochu cywylizują jeżeli chodzi o ruch
    pieszych, szkoda że tak powoli i że tyle jest jeszcze osób o mentalności przedpiścy.

    prawidlowa (tymczasowa) organizacja ruchu w tym kraju to dramat, gamonie (od
    lokalnych po gddkia) nie ogarniaja najprostszych rozwiazan i nie potrafia prawidlowo
    tego oznakowac, przyklady ? A6 Kolbaskowo granica ograniczenie 120 km/h potem 3 znaki
    w odstepie 25m i 40 km/h :-) zero informacji wczesniej o konczacym sie pasie. Efekt ?
    heblowanie na prawym bo co chwile jakis zaskoczony kierowca wbija sie pod TIR-a, tego
    kretyna ktory to zatwierdzil powinni wyslac do Niemiec na szkolenie bo tam przy
    prawidlowym oznakowaniu ruch jest plynny

  • 82. Data: 2018-04-27 09:48:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 Apr 2018 22:24:40 +0200, w
    <n...@4...com>, __Maciek <i...@c...org>
    napisał(-a):

    > To proponuję zamknąć dla samochodów, niech one sobie jadą "dookoła".
    > Szczerze mówiąć to jak czytam tego typu "tfurczość", to mam ochotę
    > wziąć młotek i rozjebać "tfurcy" czaszkę.

    Gdy widzę takiego nieumiejącego czytać i myśleć, mam te same odczucia.
    Logiczne, że jeżeli prowadzi się prace to przejściu, to należy je albo zamknąć,
    albo wyznaczyć w innym miejscu.
    Proste? Proste, ale jak widać dla niektórzych nawet logika na poziomie
    podstawówki jest za trudna.

    > Na jakiej podstawie (powstrzymałem się od dodania należnych epitetów)
    > każesz pieszym iść dookoła, pieszy to ktoś gorszy? Dlaczego ma aż trzy
    > razy czekać na światłach?
    > Całe szczęscie że miasta się wreszcie po trochu cywylizują jeżeli
    > chodzi o ruch pieszych, szkoda że tak powoli i że tyle jest jeszcze
    > osób o mentalności przedpiścy.

    Nazwać ciebie deklem to byłoby potężne niedopowiedzenie.

  • 83. Data: 2018-04-27 10:08:16
    Temat: Re: Przepuszczanie
    Od: "Realek" <u...@d...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > prawidlowa (tymczasowa) organizacja ruchu w tym kraju to dramat,

    > A6 Kolbaskowo granica ograniczenie 120 km/h

    > tego kretyna ktory to zatwierdzil powinni wyslac do Niemiec na szkolenie

    Przejscie graniczne Kołbaskowo jest na terenie Niemiec.

    Sprawdź, czy na pewno piszesz o terytorium Polski.