  • 41. Data: 2018-07-19 12:35:33
    Temat: Re: Przezwojenie cewki przekaźnika
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-07-19 o 12:27, J.F. pisze:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości grup
    ..
    > Hello Adam,

    > I ten supeł to taki przelotowy, ze druty z dwoch stron wychodza ?
    > Uda sie tak ladnie stopic i nie przerwac ?

    Ja jak widziałem jak robili, to supeł był na końcu. Tak jak przy szyciu
    igłą i robimy supeł na końcu nitki.

    Robert

  • 42. Data: 2018-07-19 13:38:03
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    [...]
    > Nie ma potrzeby. Spróbuj.

    Spróbowałem, rewelacja!
    Bardzo łatwo się to robi, dużo łatwiej niż lutowanie. Przy drutach w
    około 0.1mm po prostu bajka. Przy 0.25 spaliło się w sumie 2cm izolacji,
    pewnie palnik za mały.
    Niech Ci Pan Bóg w tłustych dzieciach wynagrodzi!

    P.P.

  • 43. Data: 2018-07-19 13:40:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Ja jak widziałem jak robili, to supeł był na końcu. Tak jak przy
    >szyciu igłą i robimy supeł na końcu nitki.

    Co mi wyglada znacznie bardziej wykonalne ... ale do nawijania, to sie
    moga druciki urwac przy wyginaniu.

    J.

  • 44. Data: 2018-07-19 13:42:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    > I ten supeł to taki przelotowy, ze druty z dwoch stron wychodza ?

    Tak

    > Uda sie tak ladnie stopic i nie przerwac ?

    Spróbuj sam i przekonaj się. Samo przetopienie udaje się w płomieniu
    kuchenki gazowej.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 45. Data: 2018-07-19 13:45:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Paweł,

    > Spróbowałem, rewelacja!
    > Bardzo łatwo się to robi, dużo łatwiej niż lutowanie. Przy drutach w
    > około 0.1mm po prostu bajka.

    :)

    > Przy 0.25 spaliło się w sumie 2cm izolacji,
    > pewnie palnik za mały.

    Nie - przy grubszych drutach trzeba chłodzić resztę. Złapać
    szczypcami po prostu.

    > Niech Ci Pan Bóg w tłustych dzieciach wynagrodzi!

    Wystarczy mi ten jeden, już 33-letni tłuścioch.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 46. Data: 2018-07-19 16:47:29
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 19.07.2018 o 12:27, J.F. pisze:
> [...]
    > Hello Adam,

    > I ten supeł to taki przelotowy, ze druty z dwoch stron wychodza ?
    > Uda sie tak ladnie stopic i nie przerwac ?

    Wystarczy skręcić druty, aby się nie ruszały. Supełek całkiem trudno
    zawiązać na cienkim drucie.
    Mikropalnik Rothenberger, z Castoramy.

    P.P.

  • 47. Data: 2018-07-20 10:37:14
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > To nie zgrzanie tylko przetopienie.

    Fakt.

    > Palnikiem. Zapalniczką ciężko przetopić miedź bez opalenia za dużego
    > odcinka.

    Mam Versatip, aż spróbuję :)

    Płomień z niego wygląda tak:
    https://i.ytimg.com/vi/U10EJQJ1IeQ/hqdefault.jpg

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 48. Data: 2018-07-21 01:19:06
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    > Mam Versatip, aż spróbuję :)
    >
    > Płomień z niego wygląda tak:

    Mam dziwne wrażenie, że skończysz z kulką miedzi, zanim płomień muskający
    drucik zejdzie z niego.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.