  • 101. Data: 2018-12-22 07:59:57
    Temat: Re: Przygody z Teslą.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > A to tak nie działa? Inaczej UOKIK, GIODO i inni rzecznicy nie
    > byliby potrzebni ;-)

    Nie.
    Zabójstwo jest zakazane, karalne etc.
    Po złapaniu wymierza sie kare.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 102. Data: 2018-12-22 10:45:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-21, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > A mozna tak w UE dyskryminowac wzgledem obszaru?

    To tak moim zdaniem nie działa bo prowadziłoby do absurdów. Trzebaby
    zobaczyć konkretną umowe. Tam może być np. warunek ekstra kosztów (które
    nalezy ponieść).

    --
    Marcin

  • 103. Data: 2018-12-22 15:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > To tak moim zdaniem nie działa bo prowadziłoby do absurdów. Trzebaby
    > zobaczyć konkretną umowe. Tam może być np. warunek ekstra kosztów
    > (które nalezy ponieść).

    Za co?
    Za zamieszkiwanie w innym rejonie EU? Hmm...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 104. Data: 2018-12-24 09:49:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-22, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > Za co?
    > Za zamieszkiwanie w innym rejonie EU? Hmm...

    Nie za fakt zamieszkania a konsekwencje z tego wynikające, np. większą
    odległość od tego czy tamtego. Czy wyższa opłata za bilet z Londynu do
    Warszawy, niż z Londynu do Paryża jest dyskryminacją? Tak samo brak
    obsługi może wynikać z uwarunkowań technicznych lub ekonomicznych, a nie
    że to inny rejon.

    --
    Marcin

  • 105. Data: 2018-12-24 11:36:56
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-24 09:49, Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > Warszawy, niż z Londynu do Paryża jest dyskryminacją? Tak samo brak
    > obsługi może wynikać z uwarunkowań technicznych lub ekonomicznych, a nie

    No to właśnie mowa, że zamieszkiwanie akurat nie ma nic do rzeczy.

  • 106. Data: 2018-12-24 12:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Londynu do Warszawy, niż z Londynu do Paryża jest dyskryminacją? Tak
    > samo brak obsługi może wynikać z uwarunkowań technicznych lub

    Mowimy o naprawie w Berlinie...
    To klient podstawił auto wiec trudno mowic o wiekszych odległosciach etc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 107. Data: 2018-12-24 21:18:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kk" <k...@o...pl> wrote in message news:pv95gk$mvt$1@news.icm.edu.pl...

    > A co mnie Google obchodzi?

    Bystry jesteś, że hej!

  • 108. Data: 2018-12-24 22:18:22
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-24 21:18, Pszemol wrote:

    > Bystry jesteś, że hej!

    Wuju

  • 109. Data: 2018-12-25 11:10:23
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 17 Dec 2018 13:42:34 -0000 (UTC), Pszemol
    <P...@P...com> wrote:
    > Człowieku, oni te auta sprzedają jak ciepłe bułki.
    > Ludzie je kupują na pniu, bez jazdy próbnej, czekaja miesiacami na
    > dostawę
    > i biorą bez dąsania się nawet jak przyjdzie przez pomyłkę w innym
    > kolorze.

    I co ludzka głupota ma tutaj być argumentem? Nie pierwsza i nie
    ostatnia taka reakcja ciemnego tłumu. Z Iphonami czy innym crapem
    było tak samo.

    --
    Marek

  • 110. Data: 2018-12-25 20:48:44
    Od: p...@g...com

    Co my nie mówić o ajfonie to Tesla rozruszala rynek elektryków i chwała im za to.
    Toyota Prius to była nisza ale Tesla to pistolet przystawiony do niemieckiego garnka
    ;-)