  • 91. Data: 2018-12-21 12:49:41
    Temat: Re: Przygody z Teslą.
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > O ile dobrze zrozumiałem kupił w "core" więc mu przysługiwało a
    > potraktowali go inaczej bo chcieli i mogli.

    Pokaż zapis z umowy, to podyskutujemy. Bo ba razie piszesz "o ile dobrze
    zrozumiałem", "mnie się wydaje".

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 92. Data: 2018-12-21 12:53:43
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > A ciekawe, jak by było, gdyby kupić auto w Niemczech, zarejestrować też
    > tam i pojechać na Syberię, gdzie by auto padło. Wtedy byłoby, że auto
    > było kupione i zarejestrowane w "core coutry"? Sciągaliby na własny
    > koszt i wydali w miejscu awarii zastępcze auto?

    Syberia jest 500 mil od Berlina?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 93. Data: 2018-12-21 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > Pokaż zapis z umowy, to podyskutujemy. Bo ba razie piszesz "o ile
    > dobrze zrozumiałem", "mnie się wydaje".

    A mozna tak w UE dyskryminowac wzgledem obszaru?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 94. Data: 2018-12-21 14:21:31
    Od: p...@g...com

    Dopóki nie ma wyroku sądowego to czemu nie ? Chamsko pogrywają ale przecież nikt nie
    zmusza lemingów do kupowania Tesli :-)

  • 95. Data: 2018-12-21 17:48:07
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-21 12:49, Mateusz Bogusz wrote:

    > Pokaż zapis z umowy, to podyskutujemy. Bo ba razie piszesz "o ile dobrze
    > zrozumiałem",

    Po cholerę? Czy Ty dowiodłeś czegoś odwrotnego?

    >"mnie się wydaje".

    Gdzie tak napisałem?

  • 96. Data: 2018-12-21 17:50:14
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-21 14:21, p...@g...com wrote:
    > Dopóki nie ma wyroku sądowego to czemu nie ? Chamsko pogrywają ale przecież nikt
    nie zmusza lemingów do kupowania Tesli :-)

    Może nie znają tej opowieści?

  • 97. Data: 2018-12-21 19:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > Dopóki nie ma wyroku sądowego to czemu nie ? Chamsko pogrywają ale
    > przecież nikt nie zmusza lemingów do kupowania Tesli :-)

    To troche tak, jakby na pytanie czy mozna zabijac odpowiedziec, ze mozna,
    dopoki cie nie złapią...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 98. Data: 2018-12-21 21:39:04
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > To troche tak, jakby na pytanie czy mozna zabijac odpowiedziec, ze mozna,
    > dopoki cie nie złapią...

    A to tak nie działa? Inaczej UOKIK, GIODO i inni rzecznicy nie byliby
    potrzebni ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 99. Data: 2018-12-21 21:41:28
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Po cholerę? Czy Ty dowiodłeś czegoś odwrotnego?

    A priorytet mamy na dowodzenie winy czy niewinności? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 100. Data: 2018-12-21 23:17:31
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-21 21:41, Mateusz Bogusz wrote:

    > A priorytet mamy na dowodzenie winy czy niewinności? :-)

    Priorytet mamy na to komu bardziej zależy.