  • 111. Data: 2012-01-18 17:07:00
    Temat: Re: ROPA 6,34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-18 16:59, Krzysztof 45 pisze:

    > Ty, gdzie wyczytałeś że ja biadolę

    To kolejny wątek - wcześniej:

    > i mnie brakuje na paliwo?

    Nie wiem na co Ci brakuje, ale skoro biadolisz nie głosowałeś...

  • 112. Data: 2012-01-18 17:19:02
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Artur Maśląg napisał(a):
    > To kolejny wątek - wcześniej:
    Jeszcze raz bo coś Ci nie wyszło.
    > Nie wiem na co Ci brakuje, ale skoro biadolisz nie głosowałeś...
    Jesteś niezrozumiały. Coś palisz czy co?
    --
    Krzysiek

  • 113. Data: 2012-01-18 17:23:35
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Dokładnie, głosowanie przeciw. Pusta głowa jest do tego niezbędna:)
    >
    > A.
    No tak, ale to z pustą głową to napisałem niechętnie.
    Tak w zasadzie ta głowa nie jest pusta, ale wypełniona tanią papką.
    Nie lubimy, kiedy ktoś nas obraża, a nawet gdy jest tylko takie podejrzenie.
    W zasadzie nie powinno się tego pisać.
    Paradoks polega na tym, że wielu - nawet tutaj - bierze to do siebie.
    Wtedy znów głosują na Tuska i patrzą codziennie w sondaże: Przecież musi
    wyjść na moje.
    W tle przegapiają drożyznę i rachunki z banków itd....
    S.

  • 114. Data: 2012-01-18 17:42:10
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Nie, wręcz przeciwnie. Do pretensji mają zasadniczo prawo tylko ci,
    > którzy głosowali i to niezależnie na kogo. Śpieszę z wyjaśnieniem
    > - oni określili swoje przekonania i zgodę na jakąś tam wizję działania,
    > ich głos się liczył, są (przynajmniej w teorii) świadomi, jak ciąg
    > dalszy powinien wg nich wyglądać. Każde działanie niezgodne z ich
    > przekonaniami (niezależnie od źródła) może być poddawane w wątpliwość.
    > Ci, którzy nie głosowali oddają decyzję w ręce innych, niech więc
    > nie mają pretensji kto i kogo im wybrał :)

    Co to za filozof wymyslil ?:) To ja sie z taka logika nie zgadzam.

    sz.

  • 115. Data: 2012-01-18 17:56:15
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-01-18 17:42, szufla pisze:

    > Co to za filozof wymyslil ?:) To ja sie z taka logika nie zgadzam.

    Ale trzeba przyznać, że jest to sensowne. Jeżeli nie potrafisz w trakcie
    wyborów wyrazić swojego zdania, to z przyzwoitości nie powinieneś
    krytykować tych co wyrazili.

    A.

  • 116. Data: 2012-01-18 17:56:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-18 17:19, Krzysztof 45 pisze:
    > Jeszcze raz bo coś Ci nie wyszło.

    Bardzo dobrze mi wyszło, ale masz jeszcze raz:

    > Jesteś niezrozumiały.

    A tak - wycięło mi kawałeczek:
    Nie wiem na co Ci brakuje, ale skoro biadolisz, a nie głosowałeś...

    > Coś palisz czy co?

    A tak, w kominku, w końcu zima za oknem.

  • 117. Data: 2012-01-18 17:56:38
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
    > W ilu mieszkają w jednym pokoju?
    Ma własne mieszkanie i musiał się gdzieś zatrudnić.
    A jak to Cie tak bardzo interesuje, mieszka z sam z żoną.
    --
    Krzysiek

  • 118. Data: 2012-01-18 18:00:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-18 17:56, Krzysztof 45 pisze:
    > Ma własne mieszkanie i musiał się gdzieś zatrudnić.
    > A jak to Cie tak bardzo interesuje, mieszka z sam z żoną.

    Jesteś niezrozumiały. :)

    Nie da się mieszkać samemu z kimś. No chyba, że sam to kochanka,
    ale wtedy to już mieszkają we troje :)

  • 119. Data: 2012-01-18 18:02:20
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Artur Maśląg napisał(a):
    > Bardzo dobrze mi wyszło, ale masz jeszcze raz:
    I tu jest moje biadolenie LOL
    > A tak - wycięło mi kawałeczek:
    > Nie wiem na co Ci brakuje, ale skoro biadolisz, a nie głosowałeś...
    > A tak, w kominku, w końcu zima za oknem.
    Ja się nie pytałem gdzie, tylko co.
    --
    Krzysiek

  • 120. Data: 2012-01-18 18:04:20
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Artur Maśląg napisał(a):
    > Nie da się mieszkać samemu z kimś.
    Mieszka sam z żoną i poza nimi nie mieszka nikt. To takie skomplikowane?
    --
    Krzysiek