  • 121. Data: 2012-01-18 18:08:16
    Temat: Re: ROPA 6,34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-18 18:04, Krzysztof 45 pisze:
    > Mieszka sam z żoną i poza nimi nie mieszka nikt.

    A kto to jest ten/ta sam? Pisałeś, że: "z sam".

    > To takie skomplikowane?

    Trójkąty bywają, zresztą małżeństwa też.

  • 122. Data: 2012-01-18 18:12:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-18 18:02, Krzysztof 45 pisze:
    > I tu jest moje biadolenie LOL

    Jak to jest, że trzeba Tobie 2 razy MID wiadomości podawać,
    byś na nią w końcu trafił?

    > Ja się nie pytałem gdzie, tylko co.

    Nie, pytałeś czy coś palę, a nie co. To Twoje "co" to
    alternatywa samego "palenia". Odpowiedź dostałeś - tak, coś
    palę w kominku.

    To takie skomplikowane? :)

  • 123. Data: 2012-01-18 18:30:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Coz, moge odpowiedziec, ze jestes glupi. Zainteresuj sie sprawa.

    Sprawdzilem, pisza, ze od dawna bijesz swoja matke.

  • 124. Data: 2012-01-18 18:32:40
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2012-01-18 13:25, masti pisze:
    > [...]
    >
    > Nie chciałbym w zaburzać Twojego spokoju psychicznego, więc niech Ci
    > będzie. Ale gdybyś jednak chciał wniknąć w temat to poczytaj na jakiej
    > głębokości idzie rura. Jakie zanurzenie mają większe jednostki. Oraz
    > dlaczego polska która chciała pogłębić swój port nie mogła tego zrobić. I
    > czym się zakończyły interwencje polaków.

    ja-ro-slaw!
    pol-ske-zbaw!

    ja-ro-slaw!
    pol-ske-zbaw!

    ja-ro-slaw!
    pol-ske-zbaw!

  • 125. Data: 2012-01-18 18:33:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    >W dniu 2012-01-18 14:41, Sebastian Kaliszewski pisze:
    > [...]
    >
    > A po co?

    Buahahahahahaha.

  • 126. Data: 2012-01-18 18:35:15
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    > Bo to nie jest śmieszne. Siąść przed komputerem i narzekać na Tuska
    > byle dureń potrafi. Ale spróbowac wygrać wybory już nie ma komu.
    > Blablać, że źle każdy potrafi - od kibord-łoriora w usenecie po
    > prezesa najpoważniejszej(?) partii opozycyjnej. Ale przekonać wyborców
    > do swoich racji jakoś nie potraficie.

    Tylko z drugiej strony, nie każdy musi mieć predyspozycje do tego, aby
    rządzić. Co nie oznacza, że nie może wymagać od innych.
    Ja zamiatam liście w parku - to moja praca, płacą mi za to i staram się
    to wykonywać najlepiej jak potrafię. Idąc do lekarza też chcę, aby
    zrobił co w jego mocy by mnie wyleczyć. I wreszcie od rządzących mam
    prawo wymagać, aby starali się jak tylko mogą by było lepiej.

    To, że jestem zły na jakość porady lekarskiej nie oznacza, że - jak mi
    się nie podoba - mam rozpocząć studia i samemu zostać sobie lekarzem...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 127. Data: 2012-01-18 18:44:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Dykus,

    [...]

    > To, że jestem zły na jakość porady lekarskiej nie oznacza, że - jak mi
    > się nie podoba - mam rozpocząć studia i samemu zostać sobie lekarzem...

    Jak zachorujesz poważnie, to - wierz mi - szybko staniesz się wiekszym
    ekspertem od swojej choroby od Twojego lekarza. Bo lekarz ma załatwic
    1000 pacjentów i nie ma głowy na wgłębianie się w Twój przypadek.

    Ale to zupełnie obok podstawowego tematu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 128. Data: 2012-01-18 18:47:02
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > To, że jestem zły na jakość porady lekarskiej nie oznacza, że - jak mi
    > się nie podoba - mam rozpocząć studia i samemu zostać sobie lekarzem...
    Zrób to czym prędzej.
    Poważnie mówię. Nigdy nie zaszkodzi dbać lepiej o siebie samego i
    najbliższych niż o samochód.
    Zacznij od pl.sci.medycyna , sci.med.x i google.
    Wtedy przynajmniej bedziesz wiedział, czy Twój lekarz stara się Cię
    wyleczyć.
    S.

  • 129. Data: 2012-01-18 19:27:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-18 17:42, szufla pisze:

    > Co to za filozof wymyslil ?:) To ja sie z taka logika nie zgadzam.

    Ten Twój brak zgody to trochę mało na podważenie powyższego wywodu.

  • 130. Data: 2012-01-18 19:33:57
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Ale trzeba przyznać, że jest to sensowne. Jeżeli nie potrafisz w trakcie
    > wyborów wyrazić swojego zdania, to z przyzwoitości nie powinieneś
    > krytykować tych co wyrazili.

    Nie, nie potrafie tylko sie nie identyfikuje z zadna z grup. To troche
    bardziej skomplikowane.

    sz.