  • 141. Data: 2012-01-18 23:59:25
    Temat: Re: ROPA 6,34
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-01-18 13:35, z wrote:

    > Spoko majonez Sarkozi zbajeruje Merkel żeby zakazać wydobycia (pod
    > pretekstem ekologii oczywiście) w celu upłynnienia swojej nadwyżki prądu
    > Żabojady zaczęły oszczędzać i trzeba to gdzieś sprzedać bo zamykanie
    > elektrowni atomowych się nie kalkuluje.
    > Jak trzeba będzie to się napuści nawiedzonych ekologów.

    Z gazem z łupków nie jest tak różowo jak się wydaje. Polecam zobaczyć
    całość:

    http://www.youtube.com/watch?v=cl02_faq1_o

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 142. Data: 2012-01-19 08:12:33
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-01-18 16:55, *Arek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Znaczy się już nawet w internecie nie można krytykować rządzących?

    Przecież to bez przerwy robisz tutaj, przy okazji z kilkoma kolegami (z
    obu stron dla jasności) nurzając tą grupę coraz bardziej w błocie.

    Wypad na politykę
    FUT ustawiony
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 143. Data: 2012-01-19 09:11:35
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-18 23:59, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Z gazem z łupków nie jest tak różowo jak się wydaje. Polecam zobaczyć
    > całość:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=cl02_faq1_o

    Profesjonalnie przygotowany film robiący wrażenie amatorskiego nie
    poparty żadnymi dowodami tylko wypowiedziami "prawdomównych" obywateli.
    Jutro obejrzę drugi film jakie to niebezpieczne są elektrownie atomowe.
    (Zależy które lobby dało więcej kasy)

    Życie jest niezdrowe. Ja w mieście wojewódzkim też wody nie piję bo
    strach. Najlepiej to bulić zagranicznym dostawcom za energię, płacić za
    wypuszczanie gazu do atmosfery i inne wylobbowane przez zgraję
    opłaconych ekologów. Ocieplenie klimatu... Hłe hłe hłe...

  • 144. Data: 2012-01-19 10:22:35
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Hello Dykus,
    >
    > Wednesday, January 18, 2012, 6:35:15 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jak zachorujesz poważnie, to - wierz mi - szybko staniesz się wiekszym
    > ekspertem od swojej choroby od Twojego lekarza. Bo lekarz ma załatwic
    > 1000 pacjentów i nie ma głowy na wgłębianie się w Twój przypadek.

    I sam zrobisz sobie np. operację chirurgiczną? To tak nawiasem w kwestii
    Twojej filozofii.

    A.

  • 145. Data: 2012-01-19 10:25:11
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-01-18 19:33, szufla pisze:

    > Nie, nie potrafie tylko sie nie identyfikuje z zadna z grup. To troche
    > bardziej skomplikowane.

    Nie musisz, nikt nie twierdzi, że demokracja zapewni Ci szeroki wachlarz
    ugrupowań politycznych zapewniających zachcianki wszystkich, ma zapewnić
    zachcianki większości.

    A Ty możesz poprzeć wybrane, nie poprzeć żadnego i to wyrazić lub zostać
    w domu i wyrazić, że masz to w poważaniu. Nie ma tu nic skomplikowanego.

    A.

  • 146. Data: 2012-01-19 10:25:32
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-01-19 09:11, z wrote:

> [...]
    > poparty żadnymi dowodami tylko wypowiedziami "prawdomównych" obywateli.
    > Jutro obejrzę drugi film jakie to niebezpieczne są elektrownie atomowe.

    A zdjęcią płonącej wody z kranu, próbkek wody, wyników badań są
    sfingowane. Tacy niedobrzy Ci obywatele, że gazu z łupków nie chcą.
    Ciekawe, że w Polsce po szczelinowaniu i próbnych odwiertach efekty były
    podobne :-)

    Lista środkóch chemicznych pompowanych do ziemi w naprawdę dużych
    ilościach równiez zawiera wyłącznie soczek cytrynowy z pierwszego
    tłoczenia ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 147. Data: 2012-01-19 10:27:27
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-01-18 18:32, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > ja-ro-slaw!
    > pol-ske-zbaw!
    >
    > ja-ro-slaw!
    > pol-ske-zbaw!
    >
    > ja-ro-slaw!
    > pol-ske-zbaw!

    Dzięki za dobry argument:)

    A.

  • 148. Data: 2012-01-19 10:38:50
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Dzięki za dobry argument:)

    Zostaw trolla.

    sz.

  • 149. Data: 2012-01-19 12:27:50
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/01/2012 11:56, z wrote:

    > Wina Tuska jest taka że boi się o słupki i nie obniża podatków (w d...
    > mieć dyrektywy) To jest kolejna partia władzy której celem jest tylko
    > dociągnięcie do wyborów. Miała być nowa jakość i kompetentni
    > ministrowie. Teraz mają piękną wymówkę KRYZYS i znowu lipa z reform.
    > Szkoda gadać.

    Na szczęście inni politycy podatki obniżali za swoich kadencji. I
    jeszcze po milionie mieszkań każdy stawiał i milion złotych dostałem od
    takiego jednego.

    Socjalizm się skończył.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 150. Data: 2012-01-19 12:29:45
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/01/2012 15:18, Arek wrote:

    > Sami się prosicie, w demokratycznym kraju nie można krytykować rządu.
    > Spójrz na media, one tylko krytykują opozycję.

    Kuźwa Arek, idź go sobie krytykuj z transparentem na Wiejską, na jakąś
    grupę polityczną albo bloga załóż. To jest grupa o samochodach, jak
    dostaniesz sraczki to też przyjdziesz tutaj jęczeć że masło w sklepie stare?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net