  • 11. Data: 2012-01-18 12:29:13
    Temat: Re: ROPA 6,34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "gregor" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jf69lj$k2o$1@inews.gazeta.pl...

    > a na Białorusi od pół roku (w zależności od kursu dolara liczę po 3,4):
    >
    > benzyna 92 - 2,31
    > beznyna 95 - 2,45
    > ropa - 2,6

    Zamieszkaj w lepszej Bialorusi.

    > pozdrowienia dla otumanionego elektoratu PO

    Rozumiem, ze prezes ulzylby bogatszym (jezdzacym samochodami do pracy) i
    zasponsorowal ich z podatkow biedniejszych?

    Pozdrowienia dla cwoka.

  • 12. Data: 2012-01-18 12:32:42
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-01-18 12:16, gregor pisze:

> [...]
    > beznyna 95 - 2,45
    > ropa - 2,6
    >
    > pozdrowienia dla otumanionego elektoratu PO

    Rubel białoruski stracił na wartości trzykrotnie w ciągu roku.
    A ceny są urzymywane sztucznie, bo jakby nie, to już by nie było Lukaszenki.
    No to i jest paliwo za 2.40. Ciekawe jak długo. Oczywiście jakby co,
    Lukaszenko wyliże buty Rosji a ta mu "pomoże". Na przykład odda rurociągi
    o ile już tego nie musiał zrobić - były żądania...

    Tylko tuman może nie chcieć takiego szczęścia dla Narodu Polskiego ;)

  • 13. Data: 2012-01-18 12:36:04
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-01-18 12:29, Ghost pisze:

    > Rozumiem, ze prezes ulzylby bogatszym (jezdzacym samochodami do pracy) i
    zasponsorowal ich z podatkow biedniejszych?

    Ale jaki prezes? Skąd wiesz czy nie pisze tego zwolennik Korwina, na ten przykład ;)

  • 14. Data: 2012-01-18 12:43:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 18 Jan 2012 12:16:03 +0100, gregor

    > a na Białorusi od pół roku (w zależności od kursu dolara liczę po 3,4):

    No szok w trampkach! Właśnie kumpel wrócił z nart w Alpach.
    Paliwo 1,80E. To przy dzisiejszym kursie E daje blisko 8 zł.
    SZOOOOK!

    > pozdrowienia dla otumanionego elektoratu PO

    Zgadzam się! To wina Tuska, że w ełropie jest drogie paliwo! Trzeba go
    ukrzyżować, albo wręcz utopić w tym drogim paliwie! To będzie takie
    bardziej przewrotne, bo na krzyżu to tylko najlepsi wiszą!

    --
    Pozdor Myjk

  • 15. Data: 2012-01-18 12:51:43
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Myjk napisał(a):
    > No szok w trampkach! Właśnie kumpel wrócił z nart w Alpach.
    > Paliwo 1,80E. To przy dzisiejszym kursie E daje blisko 8 zł.
    > SZOOOOK!
    Właśnie mój koleś podłapał robotę w Niemczech jako brukarz za 1650 E
    To po dzisiejszym kursie daje 6600pln a cena ON w pl prawie wyrównała się z ceną w D
    SZOOOOK
    --
    Krzysiek

  • 16. Data: 2012-01-18 12:56:17
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-18 12:43, Myjk pisze:
    > Zgadzam się! To wina Tuska, że w ełropie jest drogie paliwo! Trzeba go
    > ukrzyżować,

    Wina Tuska jest taka że boi się o słupki i nie obniża podatków (w d...
    mieć dyrektywy) To jest kolejna partia władzy której celem jest tylko
    dociągnięcie do wyborów. Miała być nowa jakość i kompetentni
    ministrowie. Teraz mają piękną wymówkę KRYZYS i znowu lipa z reform.
    Szkoda gadać.

  • 17. Data: 2012-01-18 12:58:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello gregor,

> [...]
    > beznyna 95 - 2,45
    > ropa - 2,6
    > pozdrowienia dla otumanionego elektoratu PO

    Nie odpowiada? Sio na Białoruś - blisko masz. Zamieszkaj tam na stałe
    i chwal demokrację Łukaszenki.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2012-01-18 12:59:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jakub,

    > Ale jaki prezes? Skąd wiesz czy nie pisze tego zwolennik Korwina, na ten przykład
    ;)

    No to Korwin zasponsoruje - jaki problem?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 19. Data: 2012-01-18 13:04:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello z,

    > Wina Tuska jest taka że boi się o słupki i nie obniża podatków (w d...
    > mieć dyrektywy) To jest kolejna partia władzy której celem jest tylko
    > dociągnięcie do wyborów.

    Ta partia już do wyborów dociągnęła i je wygrała.

    > Miała być nowa jakość i kompetentni ministrowie. Teraz mają piękną
    > wymówkę KRYZYS i znowu lipa z reform. Szkoda gadać.

    Kryzys był już przed wyborami. I nie przeszkodził. Uszanuj wynik a jak
    Ci się demokracja nie podoba - to razem z kolegą - sio do Łukaszenki -
    tam benzyna tania.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 20. Data: 2012-01-18 13:05:22
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Zamieszkaj w lepszej Bialorusi.

    A co ma do cen paliwa mieszkanie na Bialorusi ? Skoro ceny sa nizsze to to
    akurat jest na + i wiele Polakow z tego korzysta.

    sz.