  • 211. Data: 2012-01-20 15:23:03
    Temat: Re: ROPA 6,34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 20 Jan 2012 12:54:54 +0100 osobnik zwany Wiesiaczek
    wystukał:

    a ty dalej swoją propagandę PRLu

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 212. Data: 2012-01-20 15:40:06
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    Piotr Sieniawski wrote:

    > Podstawowa różnica pomiędzy wtedy a dziś jest taka, że dziś możesz
    > pisać co ci przyjdzie do głowy, a wtedy to, na co ci ktoś pozwolił (ja
    > tego nie poczułem bo nie było wytycznych co do tego czy lepszy pies
    > Cywil czy pies Szarik).
    > Jako dzieciak w owych czasach wolałem się integrować ganiając po
    > lekcjach z kumplami za piłką niż spędzić długie 4 godziny (a dla
    > gnojka z podstawówki to wieczność) w kolejce po mięcho.
    > Z powodu powyższego pozwolę sobie wyżej cenić dzisiejsze czasy, w
    > których "ch... w d... temu j.... T..i!" nie kończy się poważnymi
> [...]

    Nie?! No to czemuś tak starannie wszystko wykropkował? :D

    --
    Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

  • 213. Data: 2012-01-20 15:41:53
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    masti wrote:

    > Dnia pięknego Fri, 20 Jan 2012 12:54:54 +0100 osobnik zwany Wiesiaczek
    > wystukał:

    > a ty dalej swoją propagandę PRLu

    Ale merytorycznie to masz coś do powiedzenia?
    Czy tak sobie tylko szczeknąłeś, żeby stado wiedziało o Twoim istnieniu?

  • 214. Data: 2012-01-20 15:44:14
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/01/2012 14:41, Wiesiaczek wrote:

    > Ale merytorycznie to masz coś do powiedzenia?
    > Czy tak sobie tylko szczeknąłeś, żeby stado wiedziało o Twoim istnieniu?

    Pewnie zabrakło mu kartek na benzynę i stąd narzeka.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 215. Data: 2012-01-20 15:49:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 20 Jan 2012 15:41:53 +0100 osobnik zwany Wiesiaczek
    wystukał:

    > Ale merytorycznie to masz coś do powiedzenia? Czy tak sobie tylko
    > szczeknąłeś, żeby stado wiedziało o Twoim istnieniu?

    z Tobą nie da się merytorycznie agitatorze

  • 216. Data: 2012-01-20 15:59:53
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    kamil wrote:

    > Spójrz za okno. Policz ile na ulicy stoi w miarę nowych samochodów.

    Co to ma do rzeczy? Kilkunastoletnie złomy, które zachód zamiast na
    złomowisko, upchnął naiwnym polaczkom to jest postęp?
    Może nie czytasz gazet, ale średni wiek samochodu w Polsce to ponad 15 lat!
    Napisałem o ajfonach i komórkach ale samochodów i innych rupieci to też
    dotyczy.

    > Teraz policz przechodniów ubranych w brudne szmaty. Potem policz ilu z
    > nich zatrzymuje się przed śmietnikiem.

    Zapewniam Cię, że w PRL-u nie spotkałbyć ubranych w brudne szmaty.
    Może masz tylko takie wrażenie bo oglądasz czarno-białe filmy propagowane
    przez współczesną propagandę?
    Popatrz na inne kolorowe materiały o PRL-u i nieco Ci może się zmieni
    spojrzenie na "brudne szmaty". No i wtedy NIKT nie grzebał po śmietnikach,
    nawet Bareja, utalentowany prześmiewca PRL-u nie pokusił się o takie sceny.

    > Żyjesz chyba w innym świecie, bo ludzie których znam pomimo braku
    > "pleców" w rządzie czy gdzie tam trzeba plecy mieć, ma prace, jeździ na
    > wakacje, a ich dzieci nie chodzą do szkoły w Sofiksach po starszym
    > kuzynie.

    Tych których znasz, to sporo wyjaśnia.
    Przypomnę więc, że ponad 10% zdolnych do pracy ludzi nie ma tej pracy.
    Przy tym ponad dwa miliony (sic!) wyjechało za chlebem, często do brudnej
    roboty na zachodzie.
    A dzieci w moich dziecięcych latach miały opiekę zdrowotną i stomatologiczną
    w szkołach, bezpłatne obozy i kolonie letnie. Nie chodziły też w Sofiksach
    po rodzeństwie.
    Faktycznie, żyjemy w różnych krajach.

  • 217. Data: 2012-01-20 16:01:21
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    masti wrote:

    > Dnia pięknego Fri, 20 Jan 2012 15:41:53 +0100 osobnik zwany Wiesiaczek
    > wystukał:

    > z Tobą nie da się merytorycznie agitatorze

    Więc nie rozumiem, po co zabierasz głos?

  • 218. Data: 2012-01-20 16:05:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 20 Jan 2012 16:01:21 +0100 osobnik zwany Wiesiaczek
    wystukał:

    > Więc nie rozumiem, po co zabierasz głos?

    żebyś miał nad czym myśleć

  • 219. Data: 2012-01-20 16:14:05
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    masti wrote:

    [...]
    > żebyś miał nad czym myśleć

    No ja pierdolę! Dawno się tak nie uśmiałem :D
    Refleksje nad doktryną filozoficzną Mastiego na tle stosunków społecznych
    panujących w III, IV a może i V RP :D

    Zaczynam Cię lubić za poczucie humoru:)

  • 220. Data: 2012-01-20 17:42:11
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/01/2012 14:59, Wiesiaczek wrote:

> [...]

    > Zapewniam Cię, że w PRL-u nie spotkałbyć ubranych w brudne szmaty.
    > Może masz tylko takie wrażenie bo oglądasz czarno-białe filmy propagowane

    A dziś spotykasz? Skąd więc te ubrania i proszki biorą, na kredyt wszystko?

> [...]
    > nawet Bareja, utalentowany prześmiewca PRL-u nie pokusił się o takie sceny.

    A co tam było do wygrzebania, kiedy z braku kiełbasy w sklepie żal było
    flak z parówek wyrzucić?

> [...]
    > Przypomnę więc, że ponad 10% zdolnych do pracy ludzi nie ma tej pracy.
    > Przy tym ponad dwa miliony (sic!) wyjechało za chlebem, często do brudnej

    Dwa miliony to spora liczba, masz coś na jej poparcie czy wyciągnąłeś z
    kapelusza?

    > A dzieci w moich dziecięcych latach miały opiekę zdrowotną i stomatologiczną
    > w szkołach, bezpłatne obozy i kolonie letnie. Nie chodziły też w Sofiksach
    > po rodzeństwie.

    Pamiętam tę opiekę stomatologiczną w szkole do dzisiaj, na długie lata
    miałem uraz do dentystów na widok maszyny napędzanej depczącą pedał
    asystentką grubego babiszona bez cienia współczucia "bo jak nie boli, to
    nie wiem do kiedy wiercić".

    Za te twoje kolonie ktoś musiał płacić i właśnie do dziś Polska
    wygrzebuje się z gospodarczego dna, w jakie wepchnął ją socjalizm.

    > Faktycznie, żyjemy w różnych krajach.

    Ja w Polsce co prawda nie żyję, ale ty chyba w jakiejś alternatywnej
    rzeczywistości zamieszkałeś.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil