  • 201. Data: 2012-01-20 10:15:41
    Temat: Re: ROPA 6,34
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-01-20 09:37, z pisze:

    > A wczoraj w rządowych mediach było wielkie zdziwienie że premier to
    > Orbana poparł. Zastanawiali się za to czy to taktyczna zagrywka czy
    > zmiana poglądów. :-)

    Fakt, ciężko to zinterpretować.

    A.

  • 202. Data: 2012-01-20 11:26:12
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    kamil wrote:

    > Tak samo, jak po obejrzeniu meczu w telewizji każdy Polak staje się
    > ekspertem w sprawach kadry narodowej.
    >
    > Skończcie już tę szopkę, bo tylko czekać aż zaczniecie jęczeć że za
    > komuny to było lepiej.

    A nie było?

    --
    Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

  • 203. Data: 2012-01-20 11:30:43
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/01/2012 10:26, Wiesiaczek wrote:

    > A nie było?

    No ba. Ludzie integrowali się w trzydniowych kolejkach po pralkę,
    szczęściarze mogli sobie na dużego fiata pozwolić, a jak ktoś miał
    kontakty, to paszport nawet w pół roku dostawał. Raj chłopie, nie to co
    dzisiaj.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 204. Data: 2012-01-20 11:45:45
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-19 16:30, kamil pisze:

    > Ciulowo było, jest i będzie, paliwo drożało i będzie drożeć, zamiast
    > marnować czas na jęczenie, weźcie się do roboty i na nie zaróbcie. :-)

    Właśnie frustracja jest tym większa im się więcej pracuje (zarabia) bo
    ma się (stety ale niestety) świadomość jak moje podatki są marnowane.
    Coraz bardziej się zastanawiam czy nie pójść w szarą strefę.
    Ale tak po bandzie. Rozwód, zasiłki od państwa, gwarantowane
    przedszkole, praca na czarno za ale w końcu za średnią krajową...
    Do tej pory takie postępowanie było dla mnie czymś kosmicznym. Niestety
    czasy się zmieniają. :-(

  • 205. Data: 2012-01-20 12:02:23
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > No ba. Ludzie integrowali się w trzydniowych kolejkach po pralkę,

    No wlasnie, panowaly zupelnie inne stosunki miedzyludzkie, a teraz ?
    Czlowiek czlowiekowi wilkiem.

    > to paszport nawet w pół roku dostawał. Raj chłopie, nie to co dzisiaj.

    A po co mu paszport, przeciez i tak nikogo nie bylo na nic stac zagranica :P

    sz.

  • 206. Data: 2012-01-20 12:54:54
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    kamil wrote:

> [...]
    > szczęściarze mogli sobie na dużego fiata pozwolić, a jak ktoś miał
    > kontakty, to paszport nawet w pół roku dostawał. Raj chłopie, nie to co

    Ktoś Ci głupot naopowiadał i stąd Twoje przemyślenia.
    Dodaj jeszcze, że ajfonów i komórek nie było, bo to jest na Twoim poziomie.
    Tylko nie zapomnij dodać, że dziś co prawda lodówkę kupią od ręki, ale raty
    spłacają dwa lata. Mowa o tych "lepszych", co mają pracę, bo inni muszą
    żywić się na śmietnikach i puszki deptać, zeby przeżyć. Tam dopiero jest
    integracja! (Chyba lubisz to słowo?).
    Z paszportami też gadasz głupstwa, ale już nie chce mi się wyjaśniać.
    Krótko mówiąc, tylko skazańcy lub wojujący opozycjoniści nie dostawali a i
    to nie wszyscy.

  • 207. Data: 2012-01-20 13:23:34
    Od: Piotr Sieniawski <p...@g...com>

    On Jan 20, 12:54 pm, Wiesiaczek <c...@v...pl> wrote:

> [...]
    > Z paszportami też gadasz głupstwa, ale już nie chce mi się wyjaśniać.
    > Krótko mówiąc, tylko skazańcy lub wojujący opozycjoniści nie dostawali a i

    Podstawowa różnica pomiędzy wtedy a dziś jest taka, że dziś możesz
    pisać co ci przyjdzie do głowy, a wtedy to, na co ci ktoś pozwolił (ja
    tego nie poczułem bo nie było wytycznych co do tego czy lepszy pies
    Cywil czy pies Szarik).
    Jako dzieciak w owych czasach wolałem się integrować ganiając po
    lekcjach z kumplami za piłką niż spędzić długie 4 godziny (a dla
    gnojka z podstawówki to wieczność) w kolejce po mięcho.
    Z powodu powyższego pozwolę sobie wyżej cenić dzisiejsze czasy, w
    których "ch... w d... temu j.... T..i!" nie kończy się poważnymi
    konsekwencjami.

  • 208. Data: 2012-01-20 13:45:01
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/01/2012 11:54, Wiesiaczek wrote:

> [...]
    > spłacają dwa lata. Mowa o tych "lepszych", co mają pracę, bo inni muszą
    > żywić się na śmietnikach i puszki deptać, zeby przeżyć. Tam dopiero jest

    Spójrz za okno. Policz ile na ulicy stoi w miarę nowych samochodów.
    Teraz policz przechodniów ubranych w brudne szmaty. Potem policz ilu z
    nich zatrzymuje się przed śmietnikiem.

    Żyjesz chyba w innym świecie, bo ludzie których znam pomimo braku
    "pleców" w rządzie czy gdzie tam trzeba plecy mieć, ma prace, jeździ na
    wakacje, a ich dzieci nie chodzą do szkoły w Sofiksach po starszym kuzynie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 209. Data: 2012-01-20 13:52:38
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-01-18 23:11, Marek Dyjor pisze:

    > Korwin by zrobił druga Białoruś, w końcu gdzieś pisał że mu sie Łukasznko podoba.

    Może najpierw sprawdź co on tak dokładnie pisał?

  • 210. Data: 2012-01-20 14:52:02
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    gregor napisał(a):
    > Łykaj TVNowe gówno i czytaj
    Ludziom tak oczy pizdą zarosły t.z. TVNem jak mocherom zarosły Rydzykiem.
    --
    Krzysiek