  • 231. Data: 2012-01-22 12:52:54
    Temat: Re: ROPA 6,34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-01-2012 15:59, Wiesiaczek pisze:
    > Zapewniam Cię, że w PRL-u nie spotkałbyć ubranych w brudne szmaty.
    > Może masz tylko takie wrażenie bo oglądasz czarno-białe filmy propagowane
    > przez współczesną propagandę?
    > Popatrz na inne kolorowe materiały o PRL-u i nieco Ci może się zmieni
    > spojrzenie na "brudne szmaty". No i wtedy NIKT nie grzebał po śmietnikach,
    > nawet Bareja, utalentowany prześmiewca PRL-u nie pokusił się o takie sceny.

    ROTFL Po co nury miały grzebać w śmietnikach, skoro były one zapełnione
    nic nie wartymi "przetrawionymi" śmieciami? Bo wtedy puszek nie
    zbierali? Trudno było zbierać, skoro magazynowali je kolekcjonerzy
    opakowań po "zachodnich napojach". To dopiero śmiech na sali - to co w
    zachodniej Europie było śmieciem, u nas było rarytasem na półkę. Taki to
    dobrobyt PRLowski...

    --
    Paweł

  • 232. Data: 2012-01-22 13:20:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    DoQ wrote:

    > Ile można czytać wywodów szaleńca?
    > Ostatnio zachwycił mnie stwierdzeniem, że mężczyzna jest od tego żeby
    > się bić, więc w zadymie z 11 listopada nie widzi w sumie nic złego.

    no i czego trzeba więcej, facet rozszedł sei ze zdrowym rozsądkiem juz wieki
    temu :)

  • 233. Data: 2012-01-22 18:13:44
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    DoQ wrote:

> [...]
    > opakowań po "zachodnich napojach". To dopiero śmiech na sali - to co w
    > zachodniej Europie było śmieciem, u nas było rarytasem na półkę. Taki to

    Dla Ciebie te puszki są do dziś oznaką zamożności.

    Murzuni też sprzedawali wszystko za paciorki.

    --
    Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma puszki do dziś są oznaką zamożnościyni

  • 234. Data: 2012-01-22 18:55:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-01-2012 18:13, Wiesiaczek pisze:
    > Dla Ciebie te puszki są do dziś oznaką zamożności.

    Dla mnie? Coś ci się pomieszało jak zwykle. Przecież to tobie się tęskni
    do czasów gdzie regałowa wystawka robiła wrażenie, a przepocone
    "Relaksy" nosiła na zmianę cała rodzina.

    --
    Paweł

  • 235. Data: 2012-01-22 19:55:44
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Książki z historii też nie trzymałeś w ręku? W zasadzie to widać.

    On sprawia wrażenie jakby żadnej nie trzymał, nie licząc instrukcji
    obsługi tv, lodówki i telefonu za złotówkę. :>

  • 236. Data: 2012-01-22 19:56:18
    Od: to <t...@i...pl>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Nie dokarmiaj, proszę.

    A co, zgłodniałeś i obawiasz się, że dla Ciebie zabraknie?

  • 237. Data: 2012-01-22 19:58:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Wiesiaczek

    > My liżemy dupę murzynowi i, siłą rzeczy, gówno z tego mamy :)

    Smacznego!

  • 238. Data: 2012-01-22 20:05:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-01-2012 19:55, to pisze:
    > On sprawia wrażenie jakby żadnej nie trzymał, nie licząc instrukcji
    > obsługi tv, lodówki i telefonu za złotówkę. :>

    Myślisz że ogarnia instrukcje? Stawiam dolary przeciw orzechom, że
    najpierw smaruje posta na forum/grupie "jak zmienić dźwięk SMSa w mojej
    nokii???"

    --
    Paweł

  • 239. Data: 2012-01-22 20:07:22
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Wiesiaczek

    > Co to ma do rzeczy? Kilkunastoletnie złomy, które zachód zamiast na
    > złomowisko, upchnął naiwnym polaczkom to jest postęp? Może nie czytasz
    > gazet, ale średni wiek samochodu w Polsce to ponad 15 lat!

    Lepsze 15-letnie Audi niż nowy kaszlak.

    > Zapewniam Cię, że w PRL-u nie spotkałbyć ubranych w brudne szmaty.

    Widać to na filmach, np. Miś, czy jakikolwiek inny z tamtych czasów.
    Klasa średnia ubrana jak dzisiejsi menele, ostrzyżona jakby sam się
    strzygli brzytwą, do garnka albo wcale i ogólnie sprawiająca wrażenie
    brudasów.

> [...]
    > spojrzenie na "brudne szmaty". No i wtedy NIKT nie grzebał po
    > śmietnikach, nawet Bareja, utalentowany prześmiewca PRL-u nie pokusił

    Trudno grzebać gdy obowiązuje zasada "czy się stoi czy się leży 1000 zł
    się należy" (czy ile ich tam było).

    > Tych których znasz, to sporo wyjaśnia. Przypomnę więc, że ponad 10%
    > zdolnych do pracy ludzi nie ma tej pracy.

    Naturalna stopa bezrobocia to ok. 5%, czyli zostaje jeszcze 5%, z czego
    pewnie większość pracuje na czarno...

  • 240. Data: 2012-01-22 20:08:18
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Myślisz że ogarnia instrukcje? Stawiam dolary przeciw orzechom, że
    > najpierw smaruje posta na forum/grupie "jak zmienić dźwięk SMSa w mojej
    > nokii???"

    Zastanawiam się, jak on ogarnął obsługę newsreadera... Może na jakiś kurs
    poszedł?