  • 241. Data: 2012-01-22 20:10:49
    Temat: Re: ROPA 6,34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-01-2012 20:08, to pisze:
    > Zastanawiam się, jak on ogarnął obsługę newsreadera... Może na jakiś kurs
    > poszedł?

    Może pisze przez bramkę www ;)

    --
    Paweł

  • 242. Data: 2012-01-22 20:11:29
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Dla mnie? Coś ci się pomieszało jak zwykle. Przecież to tobie się tęskni
    > do czasów gdzie regałowa wystawka robiła wrażenie, a przepocone
    > "Relaksy" nosiła na zmianę cała rodzina.

    Mi kiedyś rodzina z zagranicy wysłała zachodnią piżamkę i miałem
    najładniejsze dzienne ubranko w całej dzielnicy, bo w Polsce szyli je
    wtedy chyba ze starych szmat.

  • 243. Data: 2012-01-22 20:13:16
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Może pisze przez bramkę www ;)

    Pewnie koledze dyktuje. :>

  • 244. Data: 2012-01-22 20:14:51
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-01-2012 20:07, to pisze:
    > Trudno grzebać gdy obowiązuje zasada "czy się stoi czy się leży 1000 zł
    > się należy" (czy ile ich tam było).

    Wiesiaczek to najpewniej poPGRowski nieudacznik, rozpieszczany przez PRL
    dodatkowymi talonami na benzynę i rolniczym przydziałem skarpety bosto.

    --
    Paweł

  • 245. Data: 2012-01-22 20:16:11
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Wiesiaczek to najpewniej poPGRowski nieudacznik, rozpieszczany przez PRL
    > dodatkowymi talonami na benzynę i rolniczym przydziałem skarpety bosto.

    Pewnie utyskuje, że po nowych autostradach nie można jeździć kombajnem. A
    takie szerokie, w sam raz by były.

  • 246. Data: 2012-01-22 20:17:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-01-2012 20:16, to pisze:
    > Pewnie utyskuje, że po nowych autostradach nie można jeździć kombajnem. A
    > takie szerokie, w sam raz by były.

    I w ogóle za PRLu można było zrobić kombajnen, jak ktoś miał łeb na
    karku i znajomości to nawet salceson załatwił na święta.. a co
    sprytniejszy nawet podwawelską.

    --
    Paweł

  • 247. Data: 2012-01-22 20:38:40
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    DoQ wrote:

    > Dla mnie? Coś ci się pomieszało jak zwykle. Przecież to tobie się tęskni
    > do czasów gdzie regałowa wystawka robiła wrażenie, a przepocone
    > "Relaksy" nosiła na zmianę cała rodzina.

    Przecież to Ty jesteś tak podekscytowany tymi "zachodnimi" napojami.
    Murzyni sprzedawali wszystko chociaż za kolorowe paciorki a tacy jak Ty za
    aluminiowe puszki, zachodnie złomowe samochody i złomowe samoloty.
    Nie wiem co lepiej mieć: kolorowe paciorki czy sterty złomu?

    Swoją drogą Relaksy były świetne i przebijały jakością dzisiejszy szajs z
    Chin. Tylko nie przypominam sobie, żeby kogoś nie było na nie stać, ale może
    byłeś chowany w rodzinie patologicznej i miałeś siedmioro rodzeństwa?
    To by tłumaczyło Twoje kompleksy.

    --
    Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

  • 248. Data: 2012-01-22 20:40:51
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    DoQ wrote:

    > I w ogóle za PRLu można było zrobić kombajnen, jak ktoś miał łeb na
    > karku i znajomości to nawet salceson załatwił na święta.. a co
    > sprytniejszy nawet podwawelską.

    Wylizaliście już sobie pod ogonami? :D

  • 249. Data: 2012-01-22 20:53:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Wiesiaczek

    > Wylizaliście już sobie pod ogonami? :D

    Zgłodniałeś? Lepiej idź do noclegowni, podobno zimą wydają ciepłą zupkę
    gratis.

  • 250. Data: 2012-01-22 20:59:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-01-2012 20:38, Wiesiaczek pisze:
    > Przecież to Ty jesteś tak podekscytowany tymi "zachodnimi" napojami.
    > Murzyni sprzedawali wszystko chociaż za kolorowe paciorki a tacy jak Ty za

    Ci sami murzyni którym liżesz rowy, o czym łaskawie wspomniałeś
    kilkanaście postów wyżej?

    > aluminiowe puszki, zachodnie złomowe samochody i złomowe samoloty.
    > Nie wiem co lepiej mieć: kolorowe paciorki czy sterty złomu?

    No jasne. Nie ma drugiego tak dobrego samochodu, jak jedyna polska
    produkcja Syrena 105.

    > Swoją drogą Relaksy były świetne i przebijały jakością dzisiejszy szajs z
    > Chin. Tylko nie przypominam sobie, żeby kogoś nie było na nie stać, ale może

    Masz rację. Srajtaśma też była mocna, szara i mogła ci posłużyć za
    papier ścierny, do czego nie nadaje się współczesna tandeta.

    > byłeś chowany w rodzinie patologicznej i miałeś siedmioro rodzeństwa?
    > To by tłumaczyło Twoje kompleksy.

    Miałem rację. Wyeksmitowali cię z PGRowskiego lokum ze wspólnym sraczem
    i stąd twoje niezadowolenie, bo trzeba się było wziąć za robotę.

    --
    Paweł