    From: "Robbo" <n...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: RS485
    Date: Sun, 4 Oct 2015 11:21:10 +0200

    Witam uprzejmie.

    Na obrazku przedstawiam przebiegi transmisji RS485 zrealizowanej przez mój
    układ.
    http://s26.postimg.org/j9ax6osnd/RS485.png

    Parametry transmisji: 19200 8N1

    Na pierwszy rzut oka wszystko działa (dane poprawnie odczytywane są przez
    obydwa urządzenia, które komunikują się ze sobą).
    Niemniej zastanawia mnie fragment przebiegu na końcu nadawania (oznaczony
    znakiem zapytania na obrazku). Po zakończeniu nadawania przełączam nadajnik
    spowrotem na odbiór (zmian sygnału na nóżkach 2 i 3 układu MAX485), a 500us
    później na nóżce nr 4 układu MAX485 pojawia się "1". Przy odbiorze na nóżce
    nr 1 układu MAX485 sygnał "1" po zakończeniu odbierania pojawia się od razu.
    Chciałem zapytać, czy to jest poprawne zachowanie, czy też nie i jakie mogą
    być jego przyczyny?

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Robbo

    ---