  • 11. Data: 2014-07-29 06:36:12
    Temat: Re: Radar Swarzędz ul. Poznańska
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-29 01:20, twistedme wrote:

    > Ja tam się nie wstydzę, że jeżdżę z dildo przy uchu :)

    No to powodzenia i dużo radości z tego;)

    Shrek.

  • 12. Data: 2014-07-29 07:12:47
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2014-07-29 06:36, Shrek pisze:

    > No to powodzenia i dużo radości z tego;)
    >
    > Shrek.

    Widzę, że nie trafiony żart...

    Ale poważnie, czy można komuś udowodnić na podstawie zdjęcia z
    fotoradaru (może teraz są jakieś superrozdzielcze), że rozmawia przez
    telefon?

  • 13. Data: 2014-07-29 07:15:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-29 07:12, twistedme wrote:

    > Ale poważnie, czy można komuś udowodnić na podstawie zdjęcia z
    > fotoradaru (może teraz są jakieś superrozdzielcze), że rozmawia przez
    > telefon?

    Nie wiem, nie dostałem fotki. Z jednej strony to co w sieci widać to
    jakiś żart z jakości, z drugiej siedzi tam całkiem dobra lustrzanka.

    Shrek.

  • 14. Data: 2014-07-29 11:21:25
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Ale poważnie, czy można komuś udowodnić na podstawie zdjęcia z fotoradaru
    > (może teraz są jakieś superrozdzielcze), że rozmawia przez telefon?

    Nie ma znaczenia, czy rozmawiasz, czy nie. Przepis mówi o zakazie _używania_,
    a nie rozmawiania. Czyli nie wolno ci go nawet trzymać w ręce.

    X.

  • 15. Data: 2014-07-29 11:27:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 29 Jul 2014 11:21:25 +0200 osobnik zwany Mariusz
    Wozniak napisał:

> [...]
    >
    > Nie ma znaczenia, czy rozmawiasz, czy nie. Przepis mówi o zakazie
    > _używania_, a nie rozmawiania. Czyli nie wolno ci go nawet trzymać w

    trzymanie nie jest używaniem, Chyba, że użwyasz go jako młotka np.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2014-07-29 11:45:20
    Temat: Re: Radar Swarz?dz ul. Pozna?ska
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2014-07-29 11:21, Mariusz Wozniak pisze:
> [...]
    >
    > Nie ma znaczenia, czy rozmawiasz, czy nie. Przepis mówi o zakazie
    > _używania_, a nie rozmawiania. Czyli nie wolno ci go nawet trzymać w ręce.

    No ale jak na zdjęciu można stwierdzić, że to telefon, a nie zabrana
    przed chwilą dziecku zabawka/atrapa/cokolwiek
    http://youtu.be/b31lg6DTgJw ? (nie upieram się już przy tym dildo hehehe)

  • 17. Data: 2014-07-29 11:49:12
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 29 Jul 2014 09:27:01 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > trzymanie nie jest używaniem, Chyba, że użwyasz go jako młotka np.
    Czekaj, czekaj.
    Ruziemienie słowa "trzymanie" może być dla Ciebie jednoznaczne, co wcale
    nie znaczy, że tak samo jest "definiowane" przez przepisy na podstawie
    których wlepiane są mandaty.

    Z "trzymaniem" to z chęcią bym podrążył - bo można dostać mandat "za
    niewinność"

    Z forum
    http://forumprawne.org/prawo-wykroczen/450615-rozmow
    a-w-czasie-jazdy-2.html

    "Prawo o ruchu drogowym:

    Art. 45.
    2. Kierującemu pojazdem zabrania się:
    1) korzystania podczas jazdy z telefonu wymagającego trzymania słuchawki
    lub mikrofonu w ręku;

    Przepis nie zawęża sposobów i celów korzystania z tego telefonu. Jeśli
    zamierzasz korzystać z niego tylko po to, żeby ćwiczyć biceps, to i tak
    możesz dostać mandat."

    To nie jest tak, że to przepis pozwalający na subiektywną ocenę przez
    Policjanta?

    --
    Franc

  • 18. Data: 2014-07-29 14:18:13
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl>

    > Widzę, że nie trafiony żart...
    >
    > Ale poważnie, czy można komuś udowodnić na podstawie zdjęcia z fotoradaru
    > (może teraz są jakieś superrozdzielcze), że rozmawia przez telefon?

    Tak jak cokolwiek można

  • 19. Data: 2014-07-29 17:43:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Franc" napisał w wiadomości
> [...]
    >tak
    >możesz dostać mandat."
    >To nie jest tak, że to przepis pozwalający na subiektywną ocenę przez

    W zasadzie nie ... ale pisac sms mozna, o ile telefon jest trzymany
    przez uchwyt :-)

    J.

  • 20. Data: 2014-07-29 22:25:49
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 29.07.2014 11:21, Mariusz Wozniak pisze:
> [...]
    >
    > Nie ma znaczenia, czy rozmawiasz, czy nie. Przepis mówi o zakazie
    > _używania_, a nie rozmawiania. Czyli nie wolno ci go nawet trzymać w ręce.

    Gwoli ścisłości, to przepis zakazuje używania w sposób wymagający
    trzymania w ręce.

    Nie wiem czemu tak dziwnie napisał ustawodawca, ale widać miał coś na
    myśli :). Może to, że jeżeli rozmawiasz przez telefon trzymając go w
    ręce,ale na głośnomówiącym, to sposób używania nie wymaga trzymania w ręce?

    p. m.