  • 21. Data: 2014-07-29 22:35:09
    Temat: Re: Radar Swarzędz ul. Poznańska
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-07-29 22:25, m wrote:
    > Może to, że jeżeli rozmawiasz przez telefon trzymając go w
    > ręce,ale na głośnomówiącym, to sposób używania nie wymaga trzymania w ręce?

    Czy to oznacza że mogę pisać SMSa kiedy telefon jest w uchwycie?

  • 22. Data: 2014-07-29 22:35:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    tak

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2014-07-30 05:39:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > tak

    aczkolwiek dla ogółu lepiej by było abyś się powstrzymał... :)
    Ewentualnei skorzystał z opcji rozpoznawania mowy. Ale i tego bym unikał.

  • 24. Data: 2014-07-30 10:23:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 30 Jul 2014 03:39:54 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > aczkolwiek dla ogółu lepiej by było abyś się powstrzymał... :)

    a gdzie mówię, że tak robię? Po prostu ten prepis jest źle
    skonstruowany :)

  • 25. Data: 2014-07-30 20:49:09
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 29.07.2014 22:35, Sebastian Biały pisze:

    > Czy to oznacza że mogę pisać SMSa kiedy telefon jest w uchwycie?

    To jest oczywista oczywistość. Ale mi chodzi o to, że "Wiejscy" mnie
    zabronili używania trzymania telefonu w ręku podczas używania go, tylko
    zabronili w sposób wymagający trzymania go w ręku. Drobna różnica, która
    sugeruje że są takie czynności które można robić telefonem trzymając go
    w ręku mimo że trzymać go w ręku nie trzeba żeby te czynności robić.

    Nie wiem co mogli mieć na myśli, ale różnica między "używać i trzymać" a
    "używać w sposób wymagający trzymania" jest ewidentna.

    p. m.

  • 26. Data: 2014-07-31 07:54:36
    Temat: Re: Radar Swarz?dz ul. Pozna?ska
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-07-29 17:43, J.F. pisze:

    > W zasadzie nie ... ale pisac sms mozna, o ile telefon jest trzymany
    > przez uchwyt :-)
    >
    > J.

    no w zasadzie wystarczy nosić telefon w uchwycie samochodowym i już
    można normalnie rozmawiać, byle by nie trzymać telefonu w ręku, tylko za
    uchwyt ;)

    Łukasz

  • 27. Data: 2014-08-01 01:06:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 29 Jul 2014, twistedme wrote:

    > Ale poważnie, czy można komuś udowodnić na podstawie zdjęcia z fotoradaru
    > (może teraz są jakieś superrozdzielcze), że rozmawia przez telefon?

    Zależy od definicji "podstawy".
    Dane ze zdjęcia (w tym czas) mogą np. posłużyć sprawdzeniu, czy aby nie
    rozmawiano przez telefon kierowcy. Przy okazji może się okazać, że
    jednocześnie telefon kierowcy poruszał się mocno spójnie z autem ze
    zdjęcia i wciśnięcie kitu iż telefon był w domu w sejfie może
    napotkać na opór materii ;)

    pzdr, Gotfryd