  • 11. Data: 2011-01-12 11:37:41
    Temat: Re: Radio
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Mialem jedno
    > najtansze jvc, po kradziezy

    Widzisz to moze byc argument za kombinowaniem.

    > mam drugie niemal identczne(nowszy model ale linia ta sama) i jestem
    > bardzo ale to bardzo zadowolony.

    Rowniez mialem JVC - kaseciaka, chwalilem sobie. Uwierz z transmiterem
    naprawde swietnie dzialal.

    > bierz tylko znana konsumencka marke. first, medion itd nie zaliczaja sie
    > do nich:)

    No i tutaj nie do konca sie zgodze. Mialem przez pewien czas Kenwooda,
    krotki czas :-]. W ciemno radia juz nie kupie.

    Maciek

  • 12. Data: 2011-01-12 11:45:18
    Od: z <z...@g...pl>

    Michał Gut pisze:
    > tak was czytam i nie wierze
    > uwazacie ze przez adapter kasetowy czy przez tani odtwarzacz mp3 mejd in
    > czajna
    Nie do końca. SEK800 z korektorem graficznym :-)

    uzyskacie chociaz niewiele gorsza jakosc od najtanszego markowego
    > radia? jvc,lg maja tanie jednostki a graja wysmienicie.

    Czy a 200 zł dostanę takie radio??? Warunek: wejście aux.
    Albo gdyby odtwarzało mp3 przez usb :-)

  • 13. Data: 2011-01-12 12:02:42
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2011-01-12 09:34, mz pisze:
    > Witam
    > Posiadam w swojej Zafirze A oryginalne radio z Opla (kaseciak). Zastanawiam
    > się nad zmianą na mniej oryginalne za to z możliwościa słuchania płyt i
    > odtwarzania np muzyki, audiobooków z pendrive - wejście USB.

    Fabryczne radio to straszna lipa jest, ale jak już kupować to coś
    lepszego. Kup dowolne markowe radio (nie clarion bo za te pieniądze to
    będzie śmietnik) i nie na stronie euro to trochę zaoszczędzisz. Ja
    polecam JVC oraz Blaupunkta z tych tańszych.

    --
    krzysiek82

  • 14. Data: 2011-01-12 12:06:17
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2011-01-12 11:37, Maciek pisze:
    > No i tutaj nie do konca sie zgodze. Mialem przez pewien czas Kenwooda,
    > krotki czas :-]. W ciemno radia juz nie kupie.

    a co ja mam powiedzieć, mam clariona za 700zł i syf straszny ta marka
    obniżyła poziom w ostatnim czasie lub przeniosła jakość do wyższego
    pułapu cenowego. Gdy głośność ustawiona jest prawie na minimum głośniej
    słychać szumy z końcówki mocy niż muzykę. Ale na JVC i Blaupunktach się
    nie przejechałem. Alpine też będzie ok ale nie wiem czy za 300zł auto
    wątku coś kupi.

    --
    krzysiek82

  • 15. Data: 2011-01-12 12:32:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jan 2011 11:25:32 +0100, Michał Gut wrote:
> [...]
    >czajna uzyskacie chociaz niewiele gorsza jakosc od najtanszego markowego
    >radia? jvc,lg maja tanie jednostki a graja wysmienicie.

    Wiesz, niektorzy z nas sa elektronikami i zdaja sobie sprawe ze w
    samochodzie w czasie jazdy szumy zamaskuja bardzo duzo.
    Szczegolnie jak ma sie dodatkowo drewniane ucho.
    Ze i tak wiekszosc jakosci zalezy od glosnikow, ktore w samochodzie sa
    zle, bo to nie sa porzadne kolumny w studiu odsluchowym. I ze tani
    chinski odtwarzacz moze miec te same chipy co twoje ulubione jvc, a
    nawet jesli nie, to wszystkie mp3 zrobione zgosdnie ze sztuka powinny
    dzialac tak samo.

    >Mialem jedno
    >najtansze jvc, po kradziezy mam drugie niemal identczne(nowszy model ale
    >linia ta sama) i jestem bardzo ale to bardzo zadowolony.
    >kombinowalem tez z tanszymi radiami oraz niekoniecznie tanszymi ale czajna
    >i dramat pod kazdym kątem.

    A sygnal byl skad ? Bo trzeba sie naprawde postarac zeby zwykly
    wzmacniacz sp*. Podobnie chyba CD. MP3 - no, tu juz jest wieksze pole
    do popisu.

    >znam jakosc produktow typu transmitery kupowane
    >na allegro i wiekszosc z nich bazuje na tym samym co najtansze chiskie mp3.
    >jakosc jest delikatnie mowiac slaba.

    no coz - mnie bardziej niz jakosc przeszkadza tlok w eterze. Trudno
    znalezc wolny kanal, jeszcze trudniej go przestawiac w czasie jazdy,
    gdy kolejne nadajniki sa coraz blizej. Moze w przyszlosci DAB cos
    zmieni.
    A z chinskiej kasety za zlotowke - jakosc calkiem dobra.

    >kup nowe radyjko i sie nie zastanawiaj. bierz tylko znana konsumencka marke.
    >first, medion itd nie zaliczaja sie do nich:)

    A one wszystkie i tak sa made in china :-)

    A nad tym wszystkim jest i tak czynnik nadrzedny: koniecznie chcesz
    nowe fajne radio czy wolisz sobie zostawic starocia, ktory czasem jest
    zintegrowany z samochodem, ale przy najmniej nie wymaga codziennego
    noszenia i kupowania co rok nowej szyby :-)
    Juz i tak ilosc gadzetow noszonych do samochodu jest wielka.

    J.

  • 16. Data: 2011-01-12 12:59:06
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Jak już mówimy o jakości, to mp3 o ile się nie mylę to kompresja
    stratna. Jakbyśmy chcieli zyskać na jakości pomijając jakość sprzętu
    to powinniśmy zakodować to w WAVE albo FLAC(niestety raczej żadna
    chińszczyzna nie obsłuży takiego formatu). Pomijając już rozmiary
    jednego pliku, które mogą być kosmiczne w porównaniu do mp3 to i tak
    nie będzie cudów.

  • 17. Data: 2011-01-12 13:10:12
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-01-12 11:31:15 Waldek Godel

    > Opla, widocznie to za prymitywne było albo co...
    > Tu jest to z kartą SD i pendrakiem,
    > Opla niestety nie ma na liście:

    No właśnie nie ma i nawet się nie zapowiada.

    > strona pierwsza z google

    Poważnie pierwsza? buuu :P

    > samo można kupić taniej pod inną nazwą, to chinole

    Prawda.

    BTW zaraz trochę przyspamuję grupę w podobnym temacie.
    Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi. ;P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 18. Data: 2011-01-12 13:29:50
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    moje kosztowalo ze 2-3 lata temu niecale 300
    to teraz pewnie ze 250.
    odtwarza mp3 z plyty bardzo ladnie. o zgrozo nie moge uzywac cdaudio bo na
    wertepach albo jak plyta skatowana to dziala beznadziejnie(skacze) a na mp3
    duzo duzo sprawniej

  • 19. Data: 2011-01-12 13:33:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 12:10:12 +0000 (UTC), Myjk napisał(a):

    > BTW zaraz trochę przyspamuję grupę w podobnym temacie.
    > Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi. ;P

    Przecież już to robisz od dłuższego czasu... :-PPPPPP

    A oprócz tego - jak już pisałem - jest tańsze rozwiązanie.
    Ja mam takie coś:
    http://cgi.ebay.co.uk/CTVPGX010-CITROEN-C5-01-05-AUX
    -INPUT-ADAPTOR-LEAD-/150508219387?pt=LH_DefaultDomai
    n_3&hash=item230afd2bfb
    na szczęście nie w takiej chorej cenie, to można mieć w okolicach 100 zł
    I do tego dowolna empetrójka albo telefon z odtwarzeniem muzyki

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 20. Data: 2011-01-12 13:34:05
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    zgoda ale nie zauwazysz roznicy pomiedzy mp3 a cdaudio - no chyba ze masz
    audiofilskie zdolnosci.

    co do postu jf - jvc to nie marka ulubiona a sprawdzona-dlatego jest
    ponownie to samo.
    co do tego ze szumy sa kryte przez otoczenie - prosze bardzo ale ja na
    postoju tez nie zauwazam szumow. moze mam gowniany sluch ale z jakosci
    dzwieku jestem zadowolony. glosniki mam takie sredniawe
    magnat fit cos tam, gdzie za pare zaplacilem ze 120pln pewnie(drzwi+gwizdki
    w slupki).
    jeszcze jakiegos podlego suba wsadze i moge ostrzyć pazury w lecie o asfalt
    ;P